
Ponad 6000 prac na konkurs Marlene
10 grudzień 2020
Ponad 6 000 zdjęć z 36 krajów i 25 000 polubień otrzymanych przez galerię na stronie 25.marlene.it, która zawiera wszystkie „dzieła sztuki”, które przybyły do Terlano. Oto liczby odnoszące się do udanej inicjatywy: międzynarodowego konkursu cyfrowego zainicjowanego przez VOG z okazji 25-lecia Marlene®, flagowej marki Konsorcjum Południowego Tyrolu.Rozpoczęty 15 września i zakończony dwa miesiące później, 15 listopada, konkurs dał konsumentom możliwość wyrażenia wartości Marlene® i zilustrowania tego, co reprezentuje dla nich jabłko Córki Alp.
„Otrzymaliśmy wiele datków: gdybyśmy wydrukowali je na kartce papieru A3 i ułożyli jeden na drugim, osiągnęlibyśmy wysokość Sciliar, jednej z kultowych gór Południowego Tyrolu - Südtirol”, wyjaśnia Hannes Tauber, menedżer ds. marketingu w Konsorcjum VOG. „To demonstracja przywiązania do Marlene®, która napełnia nas radością, a jednocześnie pokazuje, jak nasza marka może inspirować wyobraźnię szerokiego grona ludzi w wielu krajach i w każdym wieku”.
VOG zgromadził 6118 kreacji z całego świata, w większości z Włoch i wielu z Hiszpanii, a także z Holandii. Marlene® zapewniła również platformę dla wielu utalentowanych młodych artystów z całego świata oraz dla uczniów szkół artystycznych z Włoch i Hiszpanii, którzy wnieśli znaczący wkład w projekt. „Ważna jest dla nas twórcza wizja młodych artystów” - kontynuuje Hannes Tauber. „W naszym konkursie wzięło udział ponad 300 lekcji we Włoszech i 250 w Hiszpanii, które przesłały swoje interpretacje, oferując świeży iw wielu przypadkach prawdziwie innowacyjny wygląd”.
Teraz wybrane jury ma trudne zadanie wyłonienia 25 najlepszych prac, kierując się takimi kryteriami, jak jakość estetyczna, uroczysty charakter treści oraz emocje przekazywane przez dzieło. Najwyżej ocenione dzieła sztuki będą pojawiać się w wizerunku firmy Marlene® przez cały rok obchodów 25-lecia. 25 finalistów również osobiście doświadczy świata Marlene® podczas wycieczki do Południowego Tyrolu - Südtirol.
Przeczytaj również:

Opakowania na nowo: ProSweets Cologne koncentruje się na rozwiązaniach dla zrównoważonej gospodarki o obiegu zamkniętym
4 listopad 2025
Wystawcy przedstawią odpowiedzi na wyzwania stojące przed branżą słodyczy i przekąsek na targach w Kolonii, koncentrując się na projektowaniu opakowań i możliwości recyklingu. Niezależnie od tego, czy motywowane potrzebami konsumentów, czy przepisami prawnymi – temat zrównoważonego rozwoju odgrywa kluczową rolę w branży słodyczy i przekąsek. Wymagane jest połączenie precyzji technicznej z idealnym materiałem opakowaniowym. »

Africa Food Show Morocco 2025 – kluczowe wydarzenie branży spożywczej w Afryce Północnej
4 listopad 2025
W dniach 19–21 listopada 2025 roku w centrum wystawienniczym La Foire Internationale de Casablanca odbędzie się Africa Food Show Morocco 2025 – jedno z najważniejszych wydarzeń targowych w regionie Afryki Północnej, poświęcone sektorowi rolno-spożywczemu. Targi zgromadzą producentów, dystrybutorów, importerów i ekspertów branżowych z całego świata, stwarzając doskonałą okazję do prezentacji produktów, technologii i innowacji, »

LibyaFood Expo 2026 – Brama do dynamicznie rozwijającego się rynku Afryki Północnej
31 październik 2025
Siódma edycja LibyaFood Expo, największych i najważniejszych targów branży spożywczej w Libii, odbędzie się w dniach 29 marca – 1 kwietnia 2026 roku na terenie Tripoli International Fair Ground. To kluczowe wydarzenie stanowi wyjątkową platformę dla krajowych i międzynarodowych producentów żywności, umożliwiając im prezentację oferty, nawiązywanie kontaktów biznesowych i ekspansję na jeden z najbardziej perspektywicznych rynków Afryki Północnej. »