WorldFood Poland 2019

16 styczeń 2019

Na targach WorldFood Poland 2019 firmy mogą zaprezentować swoje produkty w różnych sektorach, a wiele miesięcy przed rozpoczęciem targów organizatorzy  zajmują się wyszukiwaniem potencjalnych kooperantów i inwestorów zainteresowanych współpracą z  wystawcami. Następnie organizują ich przyjazd do Warszawy na  serię wcześniej umówionych spotkań. Taka formuła zwiększa efektywność wystąpienia na targach i skraca czas dotarcia do kontrahenta. Co roku zwiększa się ilość kupców z rożnych stron Świata i Europy, a rozmowy przeprowadzane podczas targów kończą się zamówieniami i kontraktami.

Dlaczego warto być z nami podczas WorldFood Poland?
- możliwość prezentacji i promocja oferty firmy
- nawiązanie nowych kontaktów handlowych
- pozyskanie partnerów biznesowych z kraju i zagranicy
- wymiana doświadczeń i poszerzenie wiedzy, m.in. poprzez udział w panelach dyskusyjnych
- business to business - odwiedzający targi to specjaliści o ściśle sprecyzowanych celach biznesowych
- darmowa usługa matchmakeing’u, umożliwiająca zaaranżowanie spotkań z potencjalnymi kontrahentami jeszcze przed rozpoczęciem targów
- spotkania z kupcami z sieci handlowych
- Konkurs dla Wystawców o Złoty Medal WorldFood

Mat. prasowe: WorldFood Poland

Przeczytaj również:

POLECO 2024 – biznesowe wydarzenie dla zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska

6 listopad 2024
Targi POLECO 2024 potwierdziły swój status kluczowego wydarzenia biznesowego w branży ochrony środowiska i gospodarki komunalnej, przyciągając ponad 5000 uczestników gotowych nawiązać wartościowe kontakty handlowe oraz wymienić się wiedzą o najnowszych trendach i technologiach w tej dynamicznie rozwijającej się branży. Wystawcy z 10 krajów zaprezentowali innowacyjne rozwiązania – od zaawansowanych maszyn do segregacji i recyklingu »

Wyniki testów inwentaryzacji RFID

5 listopad 2024
Przeprowadzone testy na terenie zakładu wyrobów spożywczych potwierdziły, że technologia RFID sprawdzi się w optymalizacji procesu inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi we wszystkich wskazanych lokalizacjach. Szacunki wskazują, iż przy liczbie 10 tys. środków trwałych do zinwentaryzowania metodą tradycyjną potrzeba 30 pełnych dni, a za pomocą RFID 2 dni, natomiast samo tworzenie raportu zajmie 5 min przy 5 dniach metodą ręczną. »

Wyniki testów inwentaryzacji RFID na przykładzie producenta spożywczego

5 listopad 2024
Wiodący producent wyrobów spożywczych powierzył firmie ISS RFID przeprowadzenie testów systemu RFID w obszarze produkcyjnym, magazynowym i biurowym. Ich celem było zbadanie środowiska dla funkcjonowania technologii RFID i sprawdzenie możliwości optymalizacji obszaru inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi. Testy, których wyniki przedstawiono w 3. kwartale br., potwierdziły zasadność wdrożenia technologii radiowej. »
Partnerzy