Seminarium biznesowe

19 luty 2018
Seminarium jest przeznaczone dla osób odpowiedzialnych za inwestycje i promocję eksportu w swoich firmach i instytucjach. Ma na celu zaproszenie do realizacji inwestycji infrastrukturalnych wspólnie z chińskimi partnerami biznesowymi oraz prezentację Hongkongu jako bramy do Paostwa Środka dla polskich eksporterów.

2018-02-19-program.jpg
Organizatorzy zapewniają tłumaczenie symultaniczne na język polski.
Zgłoszenia przyjmowane będą do 20 lutego 2018.
Liczba miejsc ograniczona, o udziale decyduje kolejnośd zgłoszeo. Udział jest bezpłatny.
Kontakt: KIG - Katarzyna Kaniewska +48 22 630 97 07, email: kkaniewska@kig.pl,
HKTDC - Zuzanna Zużewicz +48 22 830 07 11, email: zuzanna.zuzewicz@hktdc.org

Przeczytaj również:

Dlaczego São Paulo?

7 czerwiec 2018
Położony na południowym wschodzie Brazylii, zamieszkały przez 42 mln mieszkańców stan São Paulo jest największym ośrodkiem gospodarczo-przemysłowym na południowej półkuli. W samym stanie São Paulo generowane jest ponad 33% brazylijskiego PKB, które wartością przewyższa PKB krajów takich jak Argentyna, Indonezja, Holandia czy Turcja. Skumulowane jest tu również 43% sektora usługowego całego kraju. São Paulo jest trzecim co do wielkości miastem na świecie oraz przemysłowo-handlowym centrum Brazylii. »

Nowy projekt międzynarodowego łańcucha dostaw

25 maj 2018
Grupa Besana, będąca światowym liderem w produkcji orzechów i suszonych owoców, prezentuje model zintegrowanego rozwoju, którego celem jest zwiększenie produkcji na zasadach partnerskich. Realizowane są inwestycje o wartości 2 milionów euro. Celem jest zwiększenie upraw orzechów włoskich, orzechów laskowych i migdałów, tworząc projekt łańcucha dostaw z udziałem producentów z Europy Środkowej i Azji Środkowej. »

Tesco Polska ograniczyło ilość marnowanej żywności o 33% rok do roku

18 maj 2018
Tesco ponownie publikuje dane dotyczące skali marnowania żywności – nadal pozostając jedyną siecią handlową w Polsce raportującą tego typu dane. Zgodnie z zestawieniem za miniony rok finansowy, firma zmniejszyła ilość wyrzucanej żywności o 33% rok do roku, jednocześnie przekazując 2 245 ton niesprzedanych pełnowartościowych nadwyżek żywności Bankom Żywności, Caritas Polska i lokalnym organizacjom charytatywnym. »
Partnerzy