Macfrut – nowe możliwości dla zagranicznych kupców

26 luty 2018

„Macfrut Hosted Buyers Program” to inicjatywa stworzona przez zespół Cesena Fiera, mająca na celu zapewnienie efektywnego i aktywnego uczestnictwa zagranicznych nabywców w Macfrut. Targi, które odbędą się w dniach 9-11 maja w Rimini, oferują zwiedzającym niepowtarzalną okazję biznesową, ponieważ skupiają w jednym miejscu przedstawicieli całego sektora owocowo-warzywnego, z branż technologii produkcyjnej, upraw, sprzedaży i dystrybucji aż po urządzenia do przetwórstwa, opakowania i usługi logistyczne.

Ten specjalny program jest skierowany do kupców o następującym profilu: category manager, buyer, import manager, top manager, nabywcy detaliczni i hurtowi, przedstawiciele sieci wielkopowierzchniowych oraz sektora materiału siewnego, roślin i szkółek drzew, urządzeń i technologii do produkcji, obróbki i selekcji, produkcji rolnej, przetwórstwa oraz obróbki warzyw i owoców, opakowań, świeżych owoców i warzyw, owoców suszonych a także logistyki i usług dla branży owocowo-warzywnej.

Przystąpienie do programu „Macfrut Hosted Buyers” obejmuje kilka etapów: od stycznia do 31 marca osoby zainteresowane wizytą na targach będą się mogły zarejestrować na Macfrut jako goście „HOSTED buyer”. Organizatorzy, po przeanalizowaniu profili, będą się bezpośrednio kontaktować ze wszystkimi osobami, aby potwierdzić ich ewentualne uczestnictwo w targach i wspólnie zaplanować szczegóły logistyczne ich przyjazdu i pobytu. Od 3 do 29 kwietnia zostanie aktywowana „platforma B2B”, skierowana do poszczególnych nabywców. Będzie to system online, w którym każdy uczestnik będzie mógł zarezerwować spotkania z interesującymi go wystawcami, w celu stworzenia osobistego harmonogramu rozmów biznesowych. Następnie, organizatorzy prześlą ostateczny plan spotkań na początku maja, po czym każdy z uczestników będzie mógł wydrukować swój bilet, program i harmonogram. 

„Nawiązaliśmy już kontakty handlowe z włoskimi odbiorcami i jesteśmy bardzo zainteresowani cytrusami pochodzącymi z południa Włoch – komentuje  Alessia Pilade, Business Manager w firmie BanaBay, z siedzibą w Wielkiej Brytanii, importującej banany z Ekwadoru, która przystąpiła do programu. – „Zależy nam również na spotkaniu z wszystkimi producentami z Ameryki Południowej, aby omówić szczegóły współpracy przede wszystkim w zakresie bananów, mango i avocado”.

Oprócz korzyści płynących z indywidualnego zaplanowania wizyty na targach Macfrut oraz możliwości korzystania z udogodnień przewidzianych dla gości, kupcy przystępujący do programu będą mieć zapewniony dostęp do zarezerwowanej strefy VIP Business Lounge, przygotowanej w pawilonach targowych Rimini Fiera (D5 - 018), gdzie będą mogli bezpłatnie skorzystać z Wi-Fi, wsparcia tłumaczy i usług dodatkowych.

Dodatkowe informacje:
www.macfrut.com/en/c/99/macfrut_hosted_buyers_program

Przeczytaj również:

Święto branży HoReCa już w marcu

13 listopad 2018
W dniach 21-23 marca, w Centrum Targowo-Kongresowym w Warszawie odbędą się 22. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro oraz11. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel. To wydarzenia na światowym poziomie, na których każdy związany z branżą HoReCa po prostu musi być! W tym roku pojawi się dużo nowości rynkowych, a także wiele debiutów. Dodatkowo program merytoryczny zapowiada się naprawdę interesująco. »

Edukacyjnie na EuroGastro

4 listopad 2018
W dniach 27-28 marca 2019 r., podczas targów EuroGastro, odbędzie się pierwsza sesja szkoleniowa w ramach Programu Edukacyjnego „Profesjonalny Menedżer Restauracji”. Wydarzenie organizują MT Targi Polska wspólnie z Kongresem Szefów Kuchni, który zajmuje się częścią merytoryczną. Projekt jest odpowiedzią na potrzebę profesjonalnego przygotowania menedżerów restauracji do prowadzenia biznesu gastronomicznego. »

Rekordowe targi TransLogistica Poland – 6-8 listopada

2 listopad 2018
Do VI edycji Międzynarodowych Targów Transportu i Logistyki w Warszawie – TransLogistica Poland zostało już tylko kilka dni. Tegoroczna edycja wydarzenia, mająca miejsce w dniach 6-8 listopada 2018 w EXPO XXI Warszawa, cieszy się rekordową popularnością. Swoją ofertę zaprezentuje ponad 240 wystawców, m.in z Polski, UE, krajów bałtyckich, państw WNP, Chin czy Indii. Dynamiczny rozwój targów potwierdza, że TransLogistica Poland to najważniejsze w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej wydarzenie biznesowe. »
Partnerzy