Macfrut – nowe możliwości dla zagranicznych kupców

26 luty 2018

„Macfrut Hosted Buyers Program” to inicjatywa stworzona przez zespół Cesena Fiera, mająca na celu zapewnienie efektywnego i aktywnego uczestnictwa zagranicznych nabywców w Macfrut. Targi, które odbędą się w dniach 9-11 maja w Rimini, oferują zwiedzającym niepowtarzalną okazję biznesową, ponieważ skupiają w jednym miejscu przedstawicieli całego sektora owocowo-warzywnego, z branż technologii produkcyjnej, upraw, sprzedaży i dystrybucji aż po urządzenia do przetwórstwa, opakowania i usługi logistyczne.

Ten specjalny program jest skierowany do kupców o następującym profilu: category manager, buyer, import manager, top manager, nabywcy detaliczni i hurtowi, przedstawiciele sieci wielkopowierzchniowych oraz sektora materiału siewnego, roślin i szkółek drzew, urządzeń i technologii do produkcji, obróbki i selekcji, produkcji rolnej, przetwórstwa oraz obróbki warzyw i owoców, opakowań, świeżych owoców i warzyw, owoców suszonych a także logistyki i usług dla branży owocowo-warzywnej.

Przystąpienie do programu „Macfrut Hosted Buyers” obejmuje kilka etapów: od stycznia do 31 marca osoby zainteresowane wizytą na targach będą się mogły zarejestrować na Macfrut jako goście „HOSTED buyer”. Organizatorzy, po przeanalizowaniu profili, będą się bezpośrednio kontaktować ze wszystkimi osobami, aby potwierdzić ich ewentualne uczestnictwo w targach i wspólnie zaplanować szczegóły logistyczne ich przyjazdu i pobytu. Od 3 do 29 kwietnia zostanie aktywowana „platforma B2B”, skierowana do poszczególnych nabywców. Będzie to system online, w którym każdy uczestnik będzie mógł zarezerwować spotkania z interesującymi go wystawcami, w celu stworzenia osobistego harmonogramu rozmów biznesowych. Następnie, organizatorzy prześlą ostateczny plan spotkań na początku maja, po czym każdy z uczestników będzie mógł wydrukować swój bilet, program i harmonogram. 

„Nawiązaliśmy już kontakty handlowe z włoskimi odbiorcami i jesteśmy bardzo zainteresowani cytrusami pochodzącymi z południa Włoch – komentuje  Alessia Pilade, Business Manager w firmie BanaBay, z siedzibą w Wielkiej Brytanii, importującej banany z Ekwadoru, która przystąpiła do programu. – „Zależy nam również na spotkaniu z wszystkimi producentami z Ameryki Południowej, aby omówić szczegóły współpracy przede wszystkim w zakresie bananów, mango i avocado”.

Oprócz korzyści płynących z indywidualnego zaplanowania wizyty na targach Macfrut oraz możliwości korzystania z udogodnień przewidzianych dla gości, kupcy przystępujący do programu będą mieć zapewniony dostęp do zarezerwowanej strefy VIP Business Lounge, przygotowanej w pawilonach targowych Rimini Fiera (D5 - 018), gdzie będą mogli bezpłatnie skorzystać z Wi-Fi, wsparcia tłumaczy i usług dodatkowych.

Dodatkowe informacje:
www.macfrut.com/en/c/99/macfrut_hosted_buyers_program

Przeczytaj również:

Podwyżka stawek VAT na napoje owocowe

14 marzec 2019
Polski rząd pozostawia sadowników i rolników bez odpowiedzi o cele i uzasadnienie planowanej podwyżki VAT na napoje owocowe z wysoką zawartością soku. W trakcie wczorajszego posiedzenia Sejmu, wnioskodawca rządowego projektu nowelizacji, reprezentowany przez Ministerstwo Finansów, po raz kolejny nie potrafił racjonalnie uzasadnić celu planowanej podwyżki VAT na napoje owocowe na bazie naturalnego soku. Posłowie wskazywali na negatywne skutki wejścia w życie ustawy, a jednym z nich jest „embargo” na owoce w Polsce. »

Zacieśnienie polsko-niemieckich relacji handlowych szansą na ożywienie gospodarki?

11 marzec 2019
Według niemieckich raportów Polska znajduje się na ósmym miejscu na liście największych odbiorców towarów z Niemiec i na szóstym, jeśli chodzi o kwestię importu dóbr. Nasz kraj, mimo iż położony znacznie bliżej Berlina, wciąż przegrywa z Włochami czy Wielką Brytanią. O wzajemnych stosunkach gospodarczych i kwestiach, które należałoby udoskonalić, rozmawiamy z minister przedsiębiorczości i technologii, Jadwigą Emilewicz. »

“Orchards of Russia 2019” 22-23 maja 2019, Moskwa

10 marzec 2019
Drugie doroczne forum inwestycyjne i wystawa „Orchards of Russia 2019” (22-23 maja 2019 r., Moskwa) to wysokiej klasy międzynarodowa platforma przyciągająca inwestycje do rosyjskiego komercyjnego ogrodnictwa, dyskutująca na temat strategii rozwoju branży, dzieląca się najlepszymi praktykami wśród kluczowych graczy rynkowych. Prezentacja ponad 60 flagowych projektów inwestycyjnych w zakresie komercyjnej uprawy owoców i winorośli do realizacji w latach 2020-2025 z całej Rosji. »
Partnerzy