XI Edycja Fresh Market - spotkanie biznesowe dostawców warzyw, owoców i kwiatów oraz sieci handlowych

22 marzec 2018

27 września 2018 roku w Ożarowie Mazowieckim już po raz jedenasty odbędzie się konferencja Fresh Market, najważniejsze wydarzenie roku w branży handlu hurtowego świeżymi owocami, warzywami i kwiatami. Nadrzędnym celem tego spotkania jest nawiązanie współpracy pomiędzy producentami i importerami oraz sieciami handlowymi, skutkujące sukcesem biznesowym dla obu stron, jak również producentów czy dystrybutorów, np. opakowań, urządzeń chłodniczych, wózków widłowych, i firm transportowych.

Każdego roku w konferencji Fresh Market uczestniczy coraz więcej producentów, dostawców i kupców.
W tym roku organizatorzy spodziewają się obecności ponad 200 firm z Polski i około 20 krajów świata oraz ponad 20 największych sieci handlowych, a także kilkudziesięciu organizacji i mediów branżowych.

Uczestnictwo w konferencji gwarantuje nie tylko kontakt z przedstawicielami ponad 200 firm, ponad 20 sieci handlowych i z ponad 350 osobami decyzyjnymi z branży, ale przede wszystkim spotkania twarzą w twarz z kupcami i dostawcami oraz udział w panelach dyskusyjnych.

Na podst. mat. prasowych Fresh Market

Przeczytaj również:

POLECO 2024 – biznesowe wydarzenie dla zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska

6 listopad 2024
Targi POLECO 2024 potwierdziły swój status kluczowego wydarzenia biznesowego w branży ochrony środowiska i gospodarki komunalnej, przyciągając ponad 5000 uczestników gotowych nawiązać wartościowe kontakty handlowe oraz wymienić się wiedzą o najnowszych trendach i technologiach w tej dynamicznie rozwijającej się branży. Wystawcy z 10 krajów zaprezentowali innowacyjne rozwiązania – od zaawansowanych maszyn do segregacji i recyklingu »

Wyniki testów inwentaryzacji RFID

5 listopad 2024
Przeprowadzone testy na terenie zakładu wyrobów spożywczych potwierdziły, że technologia RFID sprawdzi się w optymalizacji procesu inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi we wszystkich wskazanych lokalizacjach. Szacunki wskazują, iż przy liczbie 10 tys. środków trwałych do zinwentaryzowania metodą tradycyjną potrzeba 30 pełnych dni, a za pomocą RFID 2 dni, natomiast samo tworzenie raportu zajmie 5 min przy 5 dniach metodą ręczną. »

Wyniki testów inwentaryzacji RFID na przykładzie producenta spożywczego

5 listopad 2024
Wiodący producent wyrobów spożywczych powierzył firmie ISS RFID przeprowadzenie testów systemu RFID w obszarze produkcyjnym, magazynowym i biurowym. Ich celem było zbadanie środowiska dla funkcjonowania technologii RFID i sprawdzenie możliwości optymalizacji obszaru inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi. Testy, których wyniki przedstawiono w 3. kwartale br., potwierdziły zasadność wdrożenia technologii radiowej. »
Partnerzy