Dofinansowanie Go to Brand!

16 kwiecień 2018
Informujemy, że Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ogłosiła drugi etap konkursu na dofinansowanie w ramach poddziałania 3.3.3. POIR „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand”.
Program skierowany jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw reprezentujących sektor spożywczy i rolniczy, chcących pozyskać dofinansowanie na promocję na rynkach zagranicznych.

Przedsiębiorcy mogą ubiegać się o wsparcie finansowe na pokrycie części kosztów działań promocyjnych, w tym udziału w targach, które objęte zostały programem.

Na liście znalazły się między innymi targi:
- WorldFood Kazakhstan w Almaty– edycja 2018 i 2019 (Program promocji branży polskich specjalności żywnościowych)
- SAUDI AgroFood & SAUDI Agriculture w Riyadh - edycja 2018 i 2019 (Program promocji branży polskich specjalności żywnościowych)
- AgroWorld Kazakhstan w Ałmaty – edycja 2018 i 2019 (Program promocji branży maszyn i urządzeń)
- YugAgro w Krasnodarze – edycja 2018 i 2019 (Program promocji branży maszyn i urządzeń)
- FarmingExpo w Krasnodarze – edycja 2018 i 2019 (Program promocji branży maszyn i urządzeń).

Przewidywana intensywność wsparcia wydatków kwalifikowanych związanych z udziałem w programie w postaci pomocy de minimis wynosi:
-60% dla średnich przedsiębiorstw
-75% dla małych przedsiębiorstw
-80% dla mikroprzedsiębiorstw z województwa mazowieckiego
-85% dla pozostałych mikroprzedsiębiorstw

Nabór wniosków w ramach podziałania 3.3.3. rozpocznie się  4 kwietnia i potrwa do 8 maja br. O przyznaniu dofinansowania decyduje kolejność zgłoszeń.
W pierwszym etapie konkursu na dofinansowanie wartość zgłoszonych projektów prawie trzykrotnie przekroczyła pulę dostępnych środków, dlatego zachęcamy do złożenia wniosków na stronie internetowej PARP, niezwłocznie po ogłoszeniu naboru.

Przewidywana intensywność wsparcia wydatków kwalifikowanych związanych z udziałem w programie w postaci pomocy de minimis wynosi:
-60% dla średnich przedsiębiorstw
-75% dla małych przedsiębiorstw
-80% dla mikroprzedsiębiorstw z województwa mazowieckiego
-85% dla pozostałych mikroprzedsiębiorstw

Nabór wniosków w ramach podziałania 3.3.3. rozpocznie się  4 kwietnia i potrwa do 8 maja br. O przyznaniu dofinansowania decyduje kolejność zgłoszeń.
W pierwszym etapie konkursu na dofinansowanie wartość zgłoszonych projektów prawie trzykrotnie przekroczyła pulę dostępnych środków, dlatego zachęcamy do złożenia wniosków na stronie internetowej PARP.

Przeczytaj również:

Fruit Attraction 2025 stawia zdecydowany krok naprzód i będzie gospodarzem największej edycji w swojej historii

17 lipiec 2025
Na niecałe dwa miesiące przed końcem targów Fruit Attraction 2025, organizowanych przez IFEMA MADRID i FEPEX, targi potwierdzają doskonałe tempo marketingowe swojej 17. edycji, osiągając 95% obłożenia na łącznej powierzchni 72 700 metrów kwadratowych, co potwierdza ich pozycję jednego z wiodących międzynarodowych wydarzeń w branży owocowo-warzywnej. Targi kontynuują tym samym realizację celu, jakim jest przekroczenie wyników z poprzednich edycji, a prognozy wskazują na ponad 2500 wystawców, 75 000 metrów kw., »

Poznaj ekspertów w ASIAFRUIT KNOWLEDGE CENTRE

17 lipiec 2025
Targi ASIA FRUIT LOGISTICA 2025 mają na celu dostarczenie najwyższej jakości informacji i spostrzeżeń odwiedzającym ASIAFRUIT KNOWLEDGE CENTRE – dynamicznego centrum treści oferującego kompleksowy program prelekcji prowadzonych przez ekspertów, dyskusji panelowych i prezentacji produktów. Targi ASIAFRUIT KNOWLEDGE CENTRE odbywają się na terenie targów przez wszystkie trzy dni targów ASIA FRUIT LOGISTICA (3-5 września 2025 r.). Oferują one trzy wyjątkowe pakiety treści: Asiafruit Congress, Asiafruit Business Forum i Asiafruit Showcase. »

Targi Good Life Expo 1-3 sierpnia 2025 r. | Międzynarodowe Centrum Kongresowe Kyalami, Johannesburg

16 lipiec 2025
Targi Good Life to ważna platforma dla zwiedzających poszukujących informacji, które pomogą im ulepszyć jakość życia i odkryć produkty gotowe do sprzedaży detalicznej. Stanowią one kluczowe miejsce spotkań dla producentów, dystrybutorów i sprzedawców detalicznych, oferując wystawcom atrakcyjną ofertę. Branża zdrowia i wellness przeżywa obecnie globalny boom, którego wartość prognozuje się na poziomie odpowiednio 13 miliardów dolarów do 2026 roku i 568 miliardów dolarów do 2029 roku. »
Partnerzy