Piąta edycja WorldFood Warsaw za nami!

23 kwiecień 2018
Wzrost zainteresowania targami WorldFood Warsaw wśród wystawców i uczestników związanych z handlem i sektorem usługowym odzwierciedla ich dynamiczny rozwój na przestrzeni ostatnich 5 lat. Tegoroczna ich edycja potwierdziła, że WorldFood Warsaw jest bardzo ważnym punktem kalendarza spotkań biznesowych decydentów w branży spożywczej, a także tych związanych z rynkiem produktów ekologicznych i nutraceutyków. WorldFood Warsaw to środkowoeuropejska ekstraklasa wydarzeń targowych dedykowanych sektorowi spożywczemu i skuteczna platforma komunikacji dla producentów, dystrybutorów, detalistów i top menedżerów, która umożliwia im nawiązanie trwałych relacji biznesowych z partnerami handlowymi.

Przez wiele miesięcy intensywnie pracowaliśmy na to by zagwarantować wysoką jakość i intensywność spotkań handlowych i biznesowych – z których mogliście Państwo korzystać podczas naszych targów. W odróżnieniu od wielu innych targów – świadomie ograniczamy dostęp osób przypadkowych, przechodniów czy wycieczek – koncentrując się na osobach i podmiotach ściśle związanych z branżą. I ten charakter biznesowy doceniają nasi wystawcy i odwiedzający. Cieszymy się, że nasza strategia się sprawdza, a do skorzystania z tych okoliczności, prezentacji ofert, wymiany doświadczeń, pomysłów i czerpania inspiracji udało nam się zaprosić kilkaset firm polskich i zagranicznych z 25 krajów. Podczas uroczystego otwarcia, w którym udział wzięli Jacek Bogucki - Sekretarz Stanu w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Czesław Siekierski - Przewodniczący Komisji  Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Parlamencie Europejskim,  Witold  Strobel - Dyrektor Generalny  Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa, prezesi największych organizacji branżowych, eksperci i analitycy rynku, wystawcy, licznie zgromadzone media, Dyrektor Targów Agnieszka Szpaderska ogłosiła - „w związku ze zmianą skali – zmieniamy również nazwę naszych targów. Otwieram ostatnią edycję WorldFood Warsaw, w marcu roku 2019  zapraszam  wszystkich na  Targi pod nową nazwą: WorldFood Poland. Imprezę uważaną za najważniejsze spotkanie  biznesu spożywczego w Warszawie i jednocześnie w Polsce chcemy dynamicznie rozwijać. Wierzymy, że już wkrótce staniemy się najbardziej prestiżowymi  FOOD  FAIR w Europie Środkowo – Wschodniej. Mam nadzieję, że WorldFood POLAND  będzie z każdym następnym rokiem dynamicznie rosnąć, a każdy świadomy biznesmen tej branży nie będzie się mógł bez nas obyć.

Przez trzy kolejne dni gościnne hale wystawiennicze EXPO XXI wypełniły tłumy przedstawicieli począwszy od sektora produkcji, po handel, gastronomię oraz technologię. Siłą WorldFood jest różnorodność i promowanie innowacji w sektorze żywnościowym – bardzo szeroko pojmowanym.
Aktywny udział w interesujących debatach, panelach, pokazach i dyskusjach kuluarowych daje  wszystkim szansę na wymianę poglądów na temat najnowszych trendów na światowych rynkach i stwarza okazję do dzielenia się z partnerami informacjami o nowinkach rynkowych i przełomowych  innowacjach.
Mamy nadzieję, że zagraniczni uczestnicy V edycji wyjechali zadowoleni z rzeczowych rozmów z polskimi partnerami a nasze rodzime firmy z  branży spożywczej utwierdziły się w przekonaniu, że są w stanie dorównać zagranicznej konkurencji i pomyślnie rozwijać nasz eksport.
WorldFood wciąż ten sam, a zarazem coraz to inny.
Zapraszamy na WorldFood POLAND do Warszawy w 2019  roku.

Przeczytaj również:

WorldFood Poland 2019

16 styczeń 2019
Na targach WorldFood Poland 2019 firmy mogą zaprezentować swoje produkty w różnych sektorach, a wiele miesięcy przed rozpoczęciem targów organizatorzy zajmują się wyszukiwaniem potencjalnych kooperantów i inwestorów zainteresowanych współpracą z wystawcami. Następnie organizują ich przyjazd do Warszawy na serię wcześniej umówionych spotkań. Taka formuła zwiększa efektywność wystąpienia na targach i skraca czas dotarcia do kontrahenta. »

Produkty mleczne jako żywność funkcjonalna

14 styczeń 2019
Rynek produktów mlecznych w Polsce jest już dojrzały – po latach dynamicznego wzrostu wolumeny sprzedażowe ustabilizowały się, jednak rośnie wartość sprzedaży, którą napędzają nowe trendy konsumenckie. Wysokie zapotrzebowanie na tego typu produkty pozwoliło wykształcić się na polskim rynku liderom w zakresie produkcji i dystrybucji nabiału. Rynek nabiału jest bardzo perspektywiczny. »

Świąteczne żniwa w sektorze spożywczym

20 grudzień 2018
Polski konsument w szczególny sposób przygotowuje się do Świąt Bożego Narodzenia, zaopatrując się oczywiście w prezenty, ale także w artykuły spożywcze. Atmosferę świąteczną czuć w sklepach od listopada. Nie brakuje promocji, a konsumenci chętniej sięgają po produkty z wyższej półki, ze względu na ten wyjątkowy czas. Nie brakuje też na polskich stołach świątecznych atrakcji z innych kuchni. Dynamika sprzedaży detalicznej z roku na rok w Polsce rośnie średnio o 4 proc. »
Partnerzy