Private Label Show po raz czwarty w Lublinie!

27 listopad 2017
W dniach 7-8 grudnia 2017 odbędzie się kolejna, czwarta już edycja Targów Producentów Marek Własnych i Produktów Naturalnych PL Show. Są to nowoczesne Targi business to business dedykowane profesjonalistom z branży marek własnych. Celem realizacji imprezy jest stworzenie przyjaznej biznesowi przestrzeni umożliwiającej nawiązywanie relacji handlowych.

Rozwiń swój biznes
Targi organizowane są z myślą o przedsiębiorstwach, które rozwijają lub są zainteresowane rozwinięciem produkcji w segmencie marek własnych (dotyczy to zarówno produktów food oraz non-food) oraz produktów naturalnych. Podczas dwóch dni imprezy zostanie zaprezentowana oferta przedsiębiorstw wytwarzających artykuły we wszystkich kategoriach produktowych FMCG. Począwszy od producentów produktów świeżych i mrożonych, a skończywszy na producentach produktów chemicznych czy przemysłowych. Targi służą prezentacji możliwości polskich i zagranicznych dostawców oraz zaaranżowaniu kontaktów handlowych z kupcami reprezentującymi przedsiębiorstwa handlujące markami własnymi.

Produkty naturalne
Formuła tegorocznej edycji Targów Producentów Marek Własnych i Produktów Naturalnych PL Show, na życzenie wystawców, poszerzona została o produkty naturalne i ekologiczne. Rynek produktów eko stale rośnie, na świecie jest jedną z niewielu branż, która od kilkudziesięciu lat permanentnie notuje wzrosty. Proces ten widoczny jest dla wszystkich konsumentów – półki ze zdrową żywnością można znaleźć już niemal w każdym dużym sklepie. Targi będą doskonałą okazją do poznania aktualnych trendów rozwoju rynku produktów i usług naturalnych oraz powiązanych z nimi branż, a także możliwością do bezpośredniego kontaktu z podmiotami zainteresowanymi tą tematyką.

Nowoczesny handel
Na targach obecni są decydenci największych sieci handlowych działających na terenie Polski oraz krajów ościennych. Private Label Show jest idealną okazją, by nawiązać z nimi kontakt, uzyskać dostęp do największych kanałów sprzedaży i współtworzyć fenomen sukcesu rynkowego jakim jest marka własna. W poprzednich edycjach wydarzenia udział wzięli przedstawiciele następujących sieci handlowych: Aldik, Auchan, Bać Pol, Carrefour, Enter UK, Eurocash, GK Specjał, Grupa Passa, Intermarche, Kropka, Leclerc, LSS Społem, Makro, Marki Polskie, Mila, Piotr i Paweł, Polomarket, PSH Unia, Spar, Społem, Stokrotka, Topaz.

W tym samym czasie na terenie Targów Lublin S.A. odbędą się Targi Sadownicze Best Berries.

Zapraszamy do udziału w wydarzeniu.
Wstęp na Targi jest bezpłatny po  wcześniejszej rejestracji, której można dokonać na stronie internetowej http://www.plshow.pl/pl/118/rejestracja_zwiedzajacych oraz na miejscu podczas trwania wydarzenia.

Targi Lublin, ul. Dworcowa 11, Lublin. Szczegóły: www.plshow.pl 

Przeczytaj również:

Ochrona przed mrozem: o 2 stopnie więcej dzięki ekranom Arrigoni

15 kwiecień 2024
W związku z problemami wynikającymi ze zmiany klimatu, szkody spowodowane późnymi przymrozkami stanowią coraz większe zagrożenie, a zdarzenia tego rodzaju mogą od samego początku zagrozić uprawom i wynikom całego roku rolniczego. Arrigoni oferuje zróżnicowaną gamę innowacyjnych produktów łagodzących niskie temperatury, mogących zapobiegać lub ograniczać występowanie szkód spowodowanych przez mróz. »

Co wydarzyło się w branży spożywczej w ciągu ostatniego miesiąca?

14 kwiecień 2024
Innowacja ma kluczowe znaczenie w SIAL Paris – i nigdzie nie jest to bardziej widoczne niż w SIAL Start-up Village, która jest prowadzona we współpracy z Sesamers. Obecna w 24 krajach Sesamers to globalna sieć wydarzeń technologicznych zapoczątkowana przez specjalistów w 2015 roku. „Dzięki 10-letniemu doświadczeniu pomagamy innowacyjnym firmom zabłysnąć na scenie, budować lepsze wydarzenia i skalować strategię wpływu” – mówi sieć znana również jako Start-up Sesame. »

W kwietniu Ucima kontynuuje swoją działalność targową

12 kwiecień 2024
Ponad 50 włoskich firm wybiera się na Circle Pack Chile, Djazagro i Korea Pack. Po udanym udziale w targach Propak Vietnam na początku tego miesiąca, Ucima przygotowuje się do kontynuowania międzynarodowej działalności wystawienniczej poprzez obecność na trzech kolejnych targach branżowych, potwierdzając swoje zaangażowanie w promowanie włoskiego przemysłu opakowaniowego na poziomie globalnym. »
Partnerzy