Dofinansowanie Go to Brand!

16 kwiecień 2018
Informujemy, że Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ogłosiła drugi etap konkursu na dofinansowanie w ramach poddziałania 3.3.3. POIR „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand”.
Program skierowany jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw reprezentujących sektor spożywczy i rolniczy, chcących pozyskać dofinansowanie na promocję na rynkach zagranicznych.

Przedsiębiorcy mogą ubiegać się o wsparcie finansowe na pokrycie części kosztów działań promocyjnych, w tym udziału w targach, które objęte zostały programem.

Na liście znalazły się między innymi targi:
- WorldFood Kazakhstan w Almaty– edycja 2018 i 2019 (Program promocji branży polskich specjalności żywnościowych)
- SAUDI AgroFood & SAUDI Agriculture w Riyadh - edycja 2018 i 2019 (Program promocji branży polskich specjalności żywnościowych)
- AgroWorld Kazakhstan w Ałmaty – edycja 2018 i 2019 (Program promocji branży maszyn i urządzeń)
- YugAgro w Krasnodarze – edycja 2018 i 2019 (Program promocji branży maszyn i urządzeń)
- FarmingExpo w Krasnodarze – edycja 2018 i 2019 (Program promocji branży maszyn i urządzeń).

Przewidywana intensywność wsparcia wydatków kwalifikowanych związanych z udziałem w programie w postaci pomocy de minimis wynosi:
-60% dla średnich przedsiębiorstw
-75% dla małych przedsiębiorstw
-80% dla mikroprzedsiębiorstw z województwa mazowieckiego
-85% dla pozostałych mikroprzedsiębiorstw

Nabór wniosków w ramach podziałania 3.3.3. rozpocznie się  4 kwietnia i potrwa do 8 maja br. O przyznaniu dofinansowania decyduje kolejność zgłoszeń.
W pierwszym etapie konkursu na dofinansowanie wartość zgłoszonych projektów prawie trzykrotnie przekroczyła pulę dostępnych środków, dlatego zachęcamy do złożenia wniosków na stronie internetowej PARP, niezwłocznie po ogłoszeniu naboru.

Przewidywana intensywność wsparcia wydatków kwalifikowanych związanych z udziałem w programie w postaci pomocy de minimis wynosi:
-60% dla średnich przedsiębiorstw
-75% dla małych przedsiębiorstw
-80% dla mikroprzedsiębiorstw z województwa mazowieckiego
-85% dla pozostałych mikroprzedsiębiorstw

Nabór wniosków w ramach podziałania 3.3.3. rozpocznie się  4 kwietnia i potrwa do 8 maja br. O przyznaniu dofinansowania decyduje kolejność zgłoszeń.
W pierwszym etapie konkursu na dofinansowanie wartość zgłoszonych projektów prawie trzykrotnie przekroczyła pulę dostępnych środków, dlatego zachęcamy do złożenia wniosków na stronie internetowej PARP.

Przeczytaj również:

Pole testowe o powierzchni około 3000 m2 na targach Macfrut 2024

23 kwiecień 2024
Innowacje branży zostaną zaprezentowane na powierzchni około 3000 metrów kwadratowych, podzielonej na dwie hale: jedną przeznaczoną do uprawy owoców (Hala C1 - Agri Field Solution) i drugą do produkcji bezglebowej techniki, ogrodnictwo komercyjne i przemysłowe oraz mechanizacja (hala A1 – Machinery Solutions). Oba te obszary pozwalają odwiedzającym przekonać się na własne oczy, co mogą zastosować w praktyce we własnym gospodarstwie. »

Pierwsza edycja Fruit Attraction w Brazylii odzwierciedla potencjał brazylijskiego sektora owoców i warzyw

22 kwiecień 2024
Fruit Attraction, jedne z wiodących na świecie międzynarodowych targów branży owocowo-warzywnej, zakończyły swoją pierwszą edycję w Brazylii, na terenie São Paulo Expo. Trzydniowe wydarzenie zgromadziło cały łańcuch produkcyjny sektora, z obecnością 45 krajów i 8 stanów brazylijskich (São Paulo, Bahia, Pernambuco, Rio Grande do Norte, Maranhão, Pará, Espírito Santo i Paraná) oraz 12 000 gości . »

Nowe zabezpieczenia w branży spożywczej – ekologia w centrum uwagi

22 kwiecień 2024
Biorąc pod uwagę cele zrównoważonej gospodarki o obiegu zamkniętym, gdzie jednym z nim jest ograniczenie ilości odpadów opakowaniowych, coraz więcej firm poszukuje opakowań w pełni przyjaznych środowisku. Dlatego już dziś firma Silny&Salamon wprowadza zamknięcia do opakowań produktów spożywczych wykonane w całości z biomateriałów i nadające się do przetworzenia. »
Partnerzy