Piąta edycja WorldFood Warsaw za nami!

23 kwiecień 2018
Wzrost zainteresowania targami WorldFood Warsaw wśród wystawców i uczestników związanych z handlem i sektorem usługowym odzwierciedla ich dynamiczny rozwój na przestrzeni ostatnich 5 lat. Tegoroczna ich edycja potwierdziła, że WorldFood Warsaw jest bardzo ważnym punktem kalendarza spotkań biznesowych decydentów w branży spożywczej, a także tych związanych z rynkiem produktów ekologicznych i nutraceutyków. WorldFood Warsaw to środkowoeuropejska ekstraklasa wydarzeń targowych dedykowanych sektorowi spożywczemu i skuteczna platforma komunikacji dla producentów, dystrybutorów, detalistów i top menedżerów, która umożliwia im nawiązanie trwałych relacji biznesowych z partnerami handlowymi.

Przez wiele miesięcy intensywnie pracowaliśmy na to by zagwarantować wysoką jakość i intensywność spotkań handlowych i biznesowych – z których mogliście Państwo korzystać podczas naszych targów. W odróżnieniu od wielu innych targów – świadomie ograniczamy dostęp osób przypadkowych, przechodniów czy wycieczek – koncentrując się na osobach i podmiotach ściśle związanych z branżą. I ten charakter biznesowy doceniają nasi wystawcy i odwiedzający. Cieszymy się, że nasza strategia się sprawdza, a do skorzystania z tych okoliczności, prezentacji ofert, wymiany doświadczeń, pomysłów i czerpania inspiracji udało nam się zaprosić kilkaset firm polskich i zagranicznych z 25 krajów. Podczas uroczystego otwarcia, w którym udział wzięli Jacek Bogucki - Sekretarz Stanu w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Czesław Siekierski - Przewodniczący Komisji  Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Parlamencie Europejskim,  Witold  Strobel - Dyrektor Generalny  Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa, prezesi największych organizacji branżowych, eksperci i analitycy rynku, wystawcy, licznie zgromadzone media, Dyrektor Targów Agnieszka Szpaderska ogłosiła - „w związku ze zmianą skali – zmieniamy również nazwę naszych targów. Otwieram ostatnią edycję WorldFood Warsaw, w marcu roku 2019  zapraszam  wszystkich na  Targi pod nową nazwą: WorldFood Poland. Imprezę uważaną za najważniejsze spotkanie  biznesu spożywczego w Warszawie i jednocześnie w Polsce chcemy dynamicznie rozwijać. Wierzymy, że już wkrótce staniemy się najbardziej prestiżowymi  FOOD  FAIR w Europie Środkowo – Wschodniej. Mam nadzieję, że WorldFood POLAND  będzie z każdym następnym rokiem dynamicznie rosnąć, a każdy świadomy biznesmen tej branży nie będzie się mógł bez nas obyć.

Przez trzy kolejne dni gościnne hale wystawiennicze EXPO XXI wypełniły tłumy przedstawicieli począwszy od sektora produkcji, po handel, gastronomię oraz technologię. Siłą WorldFood jest różnorodność i promowanie innowacji w sektorze żywnościowym – bardzo szeroko pojmowanym.
Aktywny udział w interesujących debatach, panelach, pokazach i dyskusjach kuluarowych daje  wszystkim szansę na wymianę poglądów na temat najnowszych trendów na światowych rynkach i stwarza okazję do dzielenia się z partnerami informacjami o nowinkach rynkowych i przełomowych  innowacjach.
Mamy nadzieję, że zagraniczni uczestnicy V edycji wyjechali zadowoleni z rzeczowych rozmów z polskimi partnerami a nasze rodzime firmy z  branży spożywczej utwierdziły się w przekonaniu, że są w stanie dorównać zagranicznej konkurencji i pomyślnie rozwijać nasz eksport.
WorldFood wciąż ten sam, a zarazem coraz to inny.
Zapraszamy na WorldFood POLAND do Warszawy w 2019  roku.

Przeczytaj również:

Spotkania Biznesowe osiągają wielki finał

4 czerwiec 2024
Zakończenie China Business Meet Up rozpoczyna odliczanie do ASIA FRUIT LOGISTICA. Roadshow Business Meetups osiąga swój wielki finał w Szanghaju, a do powrotu ASIA FRUIT LOGISTICA do Hongkongu pozostało 100 dni. ASIA FRUIT LOGISTICA China Business Meet W dniach 27–28 maja w Szanghaju zgromadziło ponad 1600 specjalistów z branży. Odwiedzający targi spędzili dwa dni na rozmowach i spostrzeżeniach, wysokiej jakości networkingu oraz tętniącym życiem B2B expo skupionym na dynamicznym i szybko rozwijającym się chińskim rynku świeżych produktów. »

Winogrona stołowe z Fresh Energy

4 czerwiec 2024
Fresh Energy jest jednym z egipskich producentów i eksporterów świeżych warzyw i owoców. Fresh Energy oferuje produkty pochodzące ze swojego gospodarstwa, w którym uprawiane są świeże produkty najwyższej jakości, zgodnie z najsurowszymi normami jakościowymi. Fresh Energy z dumą produkuje swoje produkty zgodnie ze standardami Unii Europejskiej zgodnie z wymaganiami klientów hipermarketów takich jak ALDI, Carrefour, Benny’s, Tesco czy LIDL. Fresh Energy oferuje szeroką gamę egipskich winogron. »

Nowe testy potwierdzają lepsze plony roślin melona przy zastosowaniu agrofilmów marki Arrigoni Lirsa

3 czerwiec 2024
Wysokie temperatury latem oraz ataki mszyc i innych szkodników to główne przeszkody, które hodowcy melonów muszą pokonać, aby osiągnąć zadowalające wyniki. Nowe badania terenowe przeprowadzone na ziemi włoskich liderów branży OP Lorenzini Naturamica z Mantui i Azienda Agricola Malavasi dostarczyły obfitego potwierdzenia skuteczności stosowania agrofilmów w kontrolowaniu temperatury, »
Partnerzy