Edukacyjnie na EuroGastro

4 listopad 2018

Nie tylko szef kuchni
O jakości drużyny stanowi nie tylko jej lider, ale cały zespół. Podobnie jest w restauracji - potrzebny jest nie tylko profesjonalny szef kuchni, ale także wyedukowany menedżer. Zamiast uczyć się na błędach lepiej dobrze przygotować się do zarządzania restauracją czy kawiarnią. Menedżerowie, zarówno przyszli jak i obecni, będą mieli okazję zapoznać się z całym pakietem wiedzy, przygotowanym w skondensowanej formie, specjalnie na potrzeby tego programu. Przystępna formuła umożliwi swobodne przyswojenie informacji, dostępnych do tej pory na poziomie akademickim. Znajdą się wśród nich zagadnienia z zakresu mikro – i makroekonomii, marketingu, a także zarządzania personelem oraz finansów. Sesja, odbywająca się w trakcie najbliższej edycji EuroGastro, będzie spotkaniem inicjującym cały cykl szkoleniowy dla menedżerów restauracji.

Ekonomia i zarządzanie
W ramach sesji przedstawione zostaną podstawy mikroekonomii, które są niezbędne we właściwym prowadzeniu biznesu. Uczestnicy dowiedzą się również, czym są oraz jaki mają wpływ na gastronomię i biznes każdej restauracji i kawiarni podstawowe wskaźniki makroekonomiczne. Będzie okazja, aby się przekonać, że terminy PKB per capita, poziom bezrobocia, czy inflacja nie są ważne tylko dla ekonomistów i teoretyków.  Można będzie się też dowiedzieć, w jaki sposób właściwie przygotować budżet restauracji, jak wyliczyć FoodCost i jak zarządzać personelem.

Zaspokajać potrzeby, osiągając zysk
Uczestnicy szkolenia poznają bliżej termin marketing mix i sposoby jego zastosowania w biznesie restauracyjnym. Nie będą już miały dla nich tajemnic polityka cenowa oraz kwestie profilowania i targetowania. Dowiedzą się także, jakie grupy docelowe można wyróżnić na rynku restauracyjnym i do kogo kierować ofertę restauracji i kawiarni, jak pozyskać klienta oraz jak go zatrzymać, a także jak budować markę.

Warto uczyć się od najlepszych
Wiedzę będą przekazywać wybitni fachowcy. Wśród nich znajdują się znani i wielokrotnie nagradzani szefowie kuchni i właściciele restauracji - Jarosław Uściński, Rafał Wronka i Jarosław Walczyk, doświadczony menedżer i doradca biznesowy, specjalizujący się w branży gastronomicznej, Piotr Rogowski, specjalistka w zakresie komunikacji i zarządzania, Zuzanna Warowna-Toruńska, ekonomistka, autorka projektu ciekaweliczby.pl, Alicja Defratyka, a także Anna Dębska, redaktor naczelna przewodnika GdzieZjesc.info® oraz Agnieszka Huszczyńska, pomysłodawczyni Kongresu Szefów Kuchni.

Promocyjna cena i rejestracja
Promocyjna cena udziału w programie wynosi 490 PLN (cena regularna 690 PLN) i obowiązuje do końca lutego 2019. W cenie biletów jest 3 dniowy karnet na 23. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro i 12. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel (27-29 marca 2019 r. w Ptak Warsaw Expo). Sprzedaż biletów i rejestracja na: www.mttargionline.pl/eurogastro2019

Przeczytaj również:

Pole testowe o powierzchni około 3000 m2 na targach Macfrut 2024

23 kwiecień 2024
Innowacje branży zostaną zaprezentowane na powierzchni około 3000 metrów kwadratowych, podzielonej na dwie hale: jedną przeznaczoną do uprawy owoców (Hala C1 - Agri Field Solution) i drugą do produkcji bezglebowej techniki, ogrodnictwo komercyjne i przemysłowe oraz mechanizacja (hala A1 – Machinery Solutions). Oba te obszary pozwalają odwiedzającym przekonać się na własne oczy, co mogą zastosować w praktyce we własnym gospodarstwie. »

Pierwsza edycja Fruit Attraction w Brazylii odzwierciedla potencjał brazylijskiego sektora owoców i warzyw

22 kwiecień 2024
Fruit Attraction, jedne z wiodących na świecie międzynarodowych targów branży owocowo-warzywnej, zakończyły swoją pierwszą edycję w Brazylii, na terenie São Paulo Expo. Trzydniowe wydarzenie zgromadziło cały łańcuch produkcyjny sektora, z obecnością 45 krajów i 8 stanów brazylijskich (São Paulo, Bahia, Pernambuco, Rio Grande do Norte, Maranhão, Pará, Espírito Santo i Paraná) oraz 12 000 gości . »

Nowe zabezpieczenia w branży spożywczej – ekologia w centrum uwagi

22 kwiecień 2024
Biorąc pod uwagę cele zrównoważonej gospodarki o obiegu zamkniętym, gdzie jednym z nim jest ograniczenie ilości odpadów opakowaniowych, coraz więcej firm poszukuje opakowań w pełni przyjaznych środowisku. Dlatego już dziś firma Silny&Salamon wprowadza zamknięcia do opakowań produktów spożywczych wykonane w całości z biomateriałów i nadające się do przetworzenia. »
Partnerzy