Targi Polagra Food 2019 w przyszłym roku odbędą się w dniach 20-22 maja

27 czerwiec 2018

- Targi Polagra Food to wydarzenie o charakterze B2B skoncentrowane na budowaniu relacji handlowych na linii producenci żywności – odbiorcy biznesowi - kupcy z sieci handlowych oraz hurtownicy i detaliści z branży spożywczej. Na tych grupach planujemy koncentrować nasze działania marketingowe. Chcemy, by targi odwiedziły osoby zainteresowane rozwojem asortymentu i gotowe przystąpić do rozmów handlowych.  - zaznacza Edyta Bonin-Kanikowska, dyrektor projektu.
Organizatorzy targów wskazują także, że więcej uwagi poświęcą grupie z obszaru gastronomii – szefom kuchni, restauratorom, ponieważ wystawcy poprzedniej edycji targów wskazywali, że zależy im na popularyzacji produktów również w sektorze kulinarnym, dla którego mają dedykowaną ofertę.

Oczywiście, ogromnym walorem wydarzenia, jakim są targi Polagra Food, jest obecność zagranicznych kupców. Ten aspekt będzie rozwijany w kontekście kolejnej edycji wydarzenia, ponieważ polscy producenci żywności poszukują nowych rynków, które pozwolą na wykorzystanie potencjału produkcyjnego, jakim dysponują. Niemniej jednak potrzebna jest platforma do rozmów, która pozwoli na skuteczną promocję produktów i budowanie marki polskich firm zagranicą.
- Pracując nad przyszłoroczną edycję Polagra Food będziemy niewątpliwie koncentrować się na międzynarodowym profilu, zarówno wystawców, jak i zwiedzających. To ogromne wyzwanie, które wymaga sporego nakładu pracy od zespołu przygotowującego to wydarzenie, ale nie tylko. Targi biznesowe wyróżnia to, że kupcy, w tym ci zza granicy, planują swój udział w nich z dużym wyprzedzeniem, a punktem zwrotnym w tej decyzji jest prezentowana przez nas lista branż czy firm, które wystąpią w roli wystawcy. Dlatego już dziś zachęcam do udziału w kolejnej edycji Polagry Food, zaplanowanej na dni 20-22 maja 2019. Wcześniejsze zgłoszenia pozwalają nam na bardziej precyzyjne dopasowanie grupy zwiedzających do oczekiwań wystawców, a także podjęcie odpowiednich działań promocyjnych dedykowanych poszczególnym wystawcom. – podsumowuje Edyta Bonin-Kanikowska.
Warto tu podkreślić, że w 2018 roku ekspozycję targów Polagra Food odwiedzili m.in przedstawiciele branży spożywczej z Tadżykistanu, Wielkiej Brytanii, Gruzji, Kaliningradu, Grecji, Rumunii, Azerbejdżanu oraz kupcy z firmy Bidfood - największej hurtowni żywności działającej na rynkach detalicznym i HoReCa w Czechach, a także przedstawiciele Evrotek - grupy skupiającej pod sobą 4 sieci detaliczne operujące na terenie Ukrainy.
Hasło przyszłorocznej edycji targów nawiązuje również do takich aspektów jak jakość spotkań merytorycznych – prelekcji, szkoleń dotyczących kluczowych dla branży zagadnień czy jakość obsługi. Podkreśla też jeszcze jeden ważny element każdej jakim jest docenianie jakości żywności. Tu nie sposób nie wspomnieć o wyróżnieniu jakim jest Złoty Medal MTP przyznawany żywności o najwyższych standardach jakości, innowacyjnej i wybornym smaku, który wykorzystywany jest przez laureatów w kampanii promocyjnej produktów, co można zaobserwować na półkach sklepowych.
Więcej informacji: www.polagra-food.pl.

Przeczytaj również:

Święto Kwitnącej Truskawki, 17 maja 2019, Tyniec

26 kwiecień 2019
Polski Instytut Truskawki – właściciel największej doświadczalnej plantacji truskawki deserowej w Europie Środkowo – Wschodniej ma zaszczyt zaprosić Państwa na kolejną edycję „Święta kwitnącej truskawki”, które odbędzie się na plantacji w Tyńcu, nieopodal najstarszego w Polsce Opactwa Benedyktynów. W programie m.in. • Zwiedzanie plantacji • Prelekcje naukowców • Prelekcje praktyków • Panel dyskusyjny (praktycy – naukowcy) »

Sady Rosji w faktach i liczbach - rejestracja kończy się za tydzień

23 kwiecień 2019
Drugie doroczne forum inwestycyjne i wystawa „Orchards of Russia 2019” (22-23 maja 2019 r. W Moskwie) to wysokiej klasy międzynarodowa platforma do przyciągania inwestycji do rosyjskiego komercyjnego sektora ogrodniczego, omawiania strategii rozwoju przemysłu, dzielenia się najlepszymi praktykami wśród kluczowych graczy rynkowych i zabezpieczanie nowych kontraktów typu win-win. Orchards of Russia 2019 w faktach i liczbach: • Posiedzenie plenarne i dyskusja: krajowa polityka wsparcia, ramy legislacyjne, »

Cała branża w stolicy

3 kwiecień 2019
Ekspozycje targowe ponad 350 wystawców, prezentacje i degustacje, rozmowy B2B, liczne prelekcje i pokazy, panele ekspertów i przedsiębiorców, wielka giełda ofert – WorldFood Poland to tylko i aż trzy dni w stolicy Polski – ojczyzny doskonałej żywności i kraju otwartego na inne kultury. Szósta edycja WorldFood Poland to kolejna okazja na nawiązanie udanych, skutecznych i szerokich kontaktów oraz odbycie spotkań B2B. W rozmowach handlowych edycji 2019 uczestniczyli kupcy z 19 krajów. Nie zabrakło też kupców z sieci działających na terenie Polski. »
Partnerzy