
Nowa odsłona Targów EuroGastro i WorldHotel
5 lipiec 2018
23. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro połączone z 12.edycją Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel odbędą się w dniach 27-29 marca 2019 r. w Ptak Warsaw Expo. Nowa lokalizacja stwarza szansę na dalszy, dynamiczny rozwój tych wydarzeń oraz zwiększenie komfortu Wystawców i Gości. Nowe konkursy, nowe atrakcje, nowe imprezy towarzyszące, nowe eventy merytoryczne, a wszystko to z zachowaniem najlepszych elementów tradycji Targów, tworzą nowy obraz i nową jakość imprezy. Przy tej edycji przymiotnik „nowy” odmieniany jest przez wszystkie przypadki. I nie jest to przypadek, ale reguła.
Dogodne położenie, zaledwie 20 minut od centrum stolicy, bezpośrednio przy trasie S8, w niewielkiej odległości od A2 i S7, zapewnia łatwy i szybki dojazd. Na miejscu czeka 15.000 miejsc parkingowych. Wszyscy chętni będą mogli też skorzystać ze specjalnych autobusów targowych, które połączą centrum Warszawy z obiektem targowym. 20.000 m2 powierzchni wystawienniczej pozwoli na jeszcze lepszą prezentację ofert Wystawców.
W trakcie Targów zaplanowano cały szereg wydarzeń o charakterze merytorycznym. Planowany jest specjalny event dedykowany menedżerom restauracji i szefom kuchni, a także szkolenia i warsztaty dla hotelarzy i projektantów, restauratorów, dystrybutorów czy kelnerów.
Pojawią się nowe imprezy towarzyszące, a wśród nich konkurs i pokazy cukiernicze organizowane przez Pawła Mieszałę, co jednak nie oznacza odejścia od sprawdzonych i lubianych formatów. Powrócą więc tradycyjne konkursy, organizowane przez znanych i cenionych szefów kuchni, jak „CHEF Culinary Cup” pod patronatem Jerzego Pasikowskiego, „Kulinarny Talent” – autorski konkurs Roberta Sowy czy Festiwal Kuchni Greckiej Teo Vafidisa. W zmienionej i odświeżonej formule odbędzie się „Olimpiada Kawy”, organizowana przez Apro Trade / Akademię Kawy oraz MT Targi Polska. Zaplanowane zostały również specjalne atrakcje dla barmanów i sommelierów.
Nie zabraknie też konkursów dla Wystawców na Najlepszy Produkt Targów „Najwyższa Jakość EuroGastro” i „Najlepszy Produkt dla Hotelu „The Best of WorldHotel”.
Targi EuroGastro oraz WorldHotel to imprezy prezentujące bogatą ofertę rozwiązań technologicznych, usług i produktów dla branży HoReCa, uznawane za największe i najważniejsze wydarzenie branżowe w Polsce. Edycja 2018 zgromadziła blisko 300 wystawców z 20 krajów i przyciągnęła blisko 20.000 zwiedzających.
Biuro prasowe MT Targi Polska
Przeczytaj również:

Fruit Attraction 2025 stawia zdecydowany krok naprzód i będzie gospodarzem największej edycji w swojej historii
17 lipiec 2025
Na niecałe dwa miesiące przed końcem targów Fruit Attraction 2025, organizowanych przez IFEMA MADRID i FEPEX, targi potwierdzają doskonałe tempo marketingowe swojej 17. edycji, osiągając 95% obłożenia na łącznej powierzchni 72 700 metrów kwadratowych, co potwierdza ich pozycję jednego z wiodących międzynarodowych wydarzeń w branży owocowo-warzywnej. Targi kontynuują tym samym realizację celu, jakim jest przekroczenie wyników z poprzednich edycji, a prognozy wskazują na ponad 2500 wystawców, 75 000 metrów kw., »

Poznaj ekspertów w ASIAFRUIT KNOWLEDGE CENTRE
17 lipiec 2025
Targi ASIA FRUIT LOGISTICA 2025 mają na celu dostarczenie najwyższej jakości informacji i spostrzeżeń odwiedzającym ASIAFRUIT KNOWLEDGE CENTRE – dynamicznego centrum treści oferującego kompleksowy program prelekcji prowadzonych przez ekspertów, dyskusji panelowych i prezentacji produktów. Targi ASIAFRUIT KNOWLEDGE CENTRE odbywają się na terenie targów przez wszystkie trzy dni targów ASIA FRUIT LOGISTICA (3-5 września 2025 r.). Oferują one trzy wyjątkowe pakiety treści: Asiafruit Congress, Asiafruit Business Forum i Asiafruit Showcase. »

Targi Good Life Expo 1-3 sierpnia 2025 r. | Międzynarodowe Centrum Kongresowe Kyalami, Johannesburg
16 lipiec 2025
Targi Good Life to ważna platforma dla zwiedzających poszukujących informacji, które pomogą im ulepszyć jakość życia i odkryć produkty gotowe do sprzedaży detalicznej. Stanowią one kluczowe miejsce spotkań dla producentów, dystrybutorów i sprzedawców detalicznych, oferując wystawcom atrakcyjną ofertę. Branża zdrowia i wellness przeżywa obecnie globalny boom, którego wartość prognozuje się na poziomie odpowiednio 13 miliardów dolarów do 2026 roku i 568 miliardów dolarów do 2029 roku. »