TSW - największą branżową imprezą w Europie Środkowo Wschodniej

12 sierpień 2018
W dniach 9 i 10 stycznia 2019 roku w Ptak Warsaw Expo odbędzie się IX edycja Targów Sadownictwa i Warzywnictwa. TSW to największa branżowa impreza w Europie Środkowo Wschodniej dająca możliwość poznania innowacyjnych technologii i najświeższej wiedzy praktycznej z  branży ogrodniczej.
Na 23 000 metrach kwadratowych powierzchni ponad 400 wystawców z kraju i zagranicy zaprezentuję bogatą ofertę środków produkcji: innowacyjne nawozy, środki ochrony roślin, produkty wspierające produkcję ogrodniczą. Udział w Targach wezmą firmy zajmujące się chłodnictwem i przechowalnictwem, firmy dostarczające maszyny do pracy w sadzie i ogrodnictwie, do sortowania i pakowania owoców i warzyw. Obecni będą producenci materiału szkółkarskiego, firmy handlujące owocami i specjalizujące się w ich przetwórstwie. Przestronne stoiska dają wystawcą możliwość doskonałego zaprezentowania oferty wszystkim zwiedzającym.
 
Poprzednią edycję targów odwiedziło blisko 16 000 osób, najbardziej prężnych producentów owoców i warzyw w Europie.
Istotną częścią TSW są konferencje branżowe, podczas których odbywają się wykłady polskich i zagranicznych specjalistów – zarówno naukowców, jak i praktyków. W czasie dwóch dni targów odbędą się:  VI Konferencja Truskawkowa, konferencja na temat upraw pod osłonami, konferencja sadownicza, konferencja na temat warzyw polowych oraz konferencja pt. „Perspektywiczne gatunki w ogrodnictwie”. Jak co roku zainteresowani będą mogli wziąć udział w Sadowniczym Forum Ekonomicznym.  Pełny program wykładów będzie dostępny  na stronie www.tsw.com.pl oraz  na stronie www.ogrodnictwo.expert.
Podczas TSW 2019 po raz szósty przyznane zostaną Nagrody im. Prof. Szczepana A. Pieniążka. Jury konkursu nagrodzi najbardziej innowacyjne i korzystne dla ogrodnictwa, środowiska i społeczeństwa produkty zgłoszone przez Wystawców.
 
Wygodne położenie centrum targowego przy trasie S8 i węźle drogowym A2/S7 pozwala na sprawny dojazd z całej Polski. Z terenu targów można w mniej niż 15 minut dotrzeć do centrum Warszawy czy lotniska, a w 30 minut do sadowniczego zagłębia w rejonie warecko-grójeckim. Odwiedzający mają do swojej dyspozycji parking na 10 000 pojazdów, zlokalizowany tuż przy hali wystawienniczej. Dużym udogodnieniem dla osób chcących odwiedzić targi jest specjalna, bezpłatna linia autobusowa z Dworca Zachodniego w Warszawie (przystanek od ul. Tunelowej).
 
Wejście na targi jest bezpłatne. Wcześniejsza rejestracja na stronie internetowej TSW pozwala zaoszczędzić czas spędzony w kolejce do rejestracji w targowej recepcji.
Organizator Targów Sadownictwa i Warzywnictwa zapewnia wystawcą kompleksową organizację udziału w imprezie.

Mat. prasowe: TSW

Przeczytaj również:

WorldFood Poland 2019

16 styczeń 2019
Na targach WorldFood Poland 2019 firmy mogą zaprezentować swoje produkty w różnych sektorach, a wiele miesięcy przed rozpoczęciem targów organizatorzy zajmują się wyszukiwaniem potencjalnych kooperantów i inwestorów zainteresowanych współpracą z wystawcami. Następnie organizują ich przyjazd do Warszawy na serię wcześniej umówionych spotkań. Taka formuła zwiększa efektywność wystąpienia na targach i skraca czas dotarcia do kontrahenta. »

Produkty mleczne jako żywność funkcjonalna

14 styczeń 2019
Rynek produktów mlecznych w Polsce jest już dojrzały – po latach dynamicznego wzrostu wolumeny sprzedażowe ustabilizowały się, jednak rośnie wartość sprzedaży, którą napędzają nowe trendy konsumenckie. Wysokie zapotrzebowanie na tego typu produkty pozwoliło wykształcić się na polskim rynku liderom w zakresie produkcji i dystrybucji nabiału. Rynek nabiału jest bardzo perspektywiczny. »

Świąteczne żniwa w sektorze spożywczym

20 grudzień 2018
Polski konsument w szczególny sposób przygotowuje się do Świąt Bożego Narodzenia, zaopatrując się oczywiście w prezenty, ale także w artykuły spożywcze. Atmosferę świąteczną czuć w sklepach od listopada. Nie brakuje promocji, a konsumenci chętniej sięgają po produkty z wyższej półki, ze względu na ten wyjątkowy czas. Nie brakuje też na polskich stołach świątecznych atrakcji z innych kuchni. Dynamika sprzedaży detalicznej z roku na rok w Polsce rośnie średnio o 4 proc. »
Partnerzy