Ruszyła sprzedaż stoisk na VI edycję WorldFood Poland - oferta „early birds”

1 wrzesień 2018

Można już rezerwować miejsca na kolejną edycję Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Poland (do niedawna – WorldFood Warsaw), która odbędzie się w dniach  7-9 marca 2019 r. tradycyjnie w Warszawskim Centrum EXPO XXI.  Liczy się czas, bowiem firmy, które zgłoszą chęć uczestnictwa w wydarzeniu już teraz mogą liczyć  na spore zniżki. Oferta „early birds” obowiązuje dla zgłoszeń przysłanych do końca września 2018 roku. Firmy zgłaszające swoje uczestnictwo w targach już teraz, poza preferencyjnymi cenami, mogą liczyć także na możliwość wyboru dogodnej lokalizacji swojego stoiska.
Targi WorldFood stanowią jedyne w swoim rodzaju wydarzenie w stolicy Polski, które w całości skupione jest na szeroko pojętym sektorze spożywczym i gastronomicznym, obejmując produkcję, przetwórstwo, dystrybucję i sprzedaż żywności i napojów. Właśnie tutaj, co roku branża spożywcza spotyka się, aby poznać nowości produktowe i nawiązać cenne kontakty biznesowe. Duże znaczenie ma podejście organizatora, który olbrzymią wagę przykłada do rozwoju Targów zgodnie z oczekiwaniami wystawców i zwiedzających. – Na bieżąco analizujemy potrzeby rynku spożywczego, a po każdej edycji targów – opinie i uwagi  ich uczestników. Dzięki temu wspólnie tworzymy targi, których rzeczywiście potrzebuje branża – mówi Agnieszka Szpaderska, Dyrektor Targów WorldFood Poland. Targi są miejscem negocjacji biznesowych oraz dyskusji  na aktualne tematy i problemy nurtujące branżę, nie brakuje również atrakcji i wydarzeń merytorycznych. 
Na targach WorldFood Poland międzynarodowe i lokalne firmy zaprezentują produkty w następujących sektorach:
• Food&Drinks – produkty spożywcze, owoce i warzywa, mięsa, przetwory mleczne, słodycze i przekąski, oleje, napoje bezalkoholowe, kawa i herbata etc.
• EcoFood – produkty organiczne, żywność certyfikowana, naturalna i tradycyjna
• NutraFood – nutraceutyki, suplementy diety, odżywki
• Ingredients – dodatki i aromaty do żywności
• Wine&Spirits – wina, napoje spirytusowe, piwa i cydry
• FoodTech – technologia i usługi dla przetwórstwa spożywczego.

Rezerwacja stoisk na Targi WorldFood Poland 2019 możliwa jest po wcześniejszym kontakcie z organizatorem targów.
info@worldfood.pl
http://worldfood.pl/Dla-Wystawcow/Zapytaj-o-stoisko

Przeczytaj również:

WorldFood Poland 2019

16 styczeń 2019
Na targach WorldFood Poland 2019 firmy mogą zaprezentować swoje produkty w różnych sektorach, a wiele miesięcy przed rozpoczęciem targów organizatorzy zajmują się wyszukiwaniem potencjalnych kooperantów i inwestorów zainteresowanych współpracą z wystawcami. Następnie organizują ich przyjazd do Warszawy na serię wcześniej umówionych spotkań. Taka formuła zwiększa efektywność wystąpienia na targach i skraca czas dotarcia do kontrahenta. »

Produkty mleczne jako żywność funkcjonalna

14 styczeń 2019
Rynek produktów mlecznych w Polsce jest już dojrzały – po latach dynamicznego wzrostu wolumeny sprzedażowe ustabilizowały się, jednak rośnie wartość sprzedaży, którą napędzają nowe trendy konsumenckie. Wysokie zapotrzebowanie na tego typu produkty pozwoliło wykształcić się na polskim rynku liderom w zakresie produkcji i dystrybucji nabiału. Rynek nabiału jest bardzo perspektywiczny. »

Świąteczne żniwa w sektorze spożywczym

20 grudzień 2018
Polski konsument w szczególny sposób przygotowuje się do Świąt Bożego Narodzenia, zaopatrując się oczywiście w prezenty, ale także w artykuły spożywcze. Atmosferę świąteczną czuć w sklepach od listopada. Nie brakuje promocji, a konsumenci chętniej sięgają po produkty z wyższej półki, ze względu na ten wyjątkowy czas. Nie brakuje też na polskich stołach świątecznych atrakcji z innych kuchni. Dynamika sprzedaży detalicznej z roku na rok w Polsce rośnie średnio o 4 proc. »
Partnerzy