Transport produktów spożywczych nie tylko dla transportowców

3 wrzesień 2018

Choć z pozoru może się wydawać, że targi transportowo-logistyczne nie są wydarzeniem powiązanym z branżą spożywczą – nic bardziej mylnego. TransLogistica Poland to targi dedykowane firmom poszukującym i korzystającym z usług transportowych, spedycyjnych, logistycznych (producentów, dystrybutorów, przedsiębiorstw handlowych). Wydarzenie to jest więc idealnym miejscem do znalezienia przewoźnika dla swojego ładunku i nawiązania relacji biznesowych z kluczowymi partnerami.

TransLogistica Poland, Międzynarodowe Targi Transportu i Logistyki w Warszawie, to największe w tej części Europy spotkanie profesjonalistów na co dzień związanych z transportem, logistyką, magazynowaniem i dystrybucją. Wydarzenie ma charakter „Business to Business” i już po raz SZÓSTY zgromadzi przedstawicieli firm o ściśle sprecyzowanych celach biznesowych w dniach 6 – 8 listopada 2018 r. w EXPO XXI Warszawa, przy ulicy Prądzyńskiego 12/14.  

TransLogistica Poland to unikalna okazja aby dowiedzieć się o nowościach w branży, nawiązać kontakty z przewoźnikami, firmami logistycznymi i porozmawiać z producentami. Organizatorzy przygotowali również atrakcyjną ofertę dla właścicieli flot pojazdów ciężarowych – przegląd kart paliwowych, giełd ładunków, systemów poboru opłat oraz szkoleń dla firm. Polecana jest także usługa Networkingu logistycznego, która pozwala na wcześniejsze zaaranżowanie spotkań z wybranymi przedsiębiorcami. Uczestnicy będą mieli również okazję do poszerzenia wiedzy w trakcie specjalistycznych konferencji i paneli dyskusyjnych prowadzonych przez ekspertów.

Przeczytaj również:

WorldFood Poland 2019

16 styczeń 2019
Na targach WorldFood Poland 2019 firmy mogą zaprezentować swoje produkty w różnych sektorach, a wiele miesięcy przed rozpoczęciem targów organizatorzy zajmują się wyszukiwaniem potencjalnych kooperantów i inwestorów zainteresowanych współpracą z wystawcami. Następnie organizują ich przyjazd do Warszawy na serię wcześniej umówionych spotkań. Taka formuła zwiększa efektywność wystąpienia na targach i skraca czas dotarcia do kontrahenta. »

Produkty mleczne jako żywność funkcjonalna

14 styczeń 2019
Rynek produktów mlecznych w Polsce jest już dojrzały – po latach dynamicznego wzrostu wolumeny sprzedażowe ustabilizowały się, jednak rośnie wartość sprzedaży, którą napędzają nowe trendy konsumenckie. Wysokie zapotrzebowanie na tego typu produkty pozwoliło wykształcić się na polskim rynku liderom w zakresie produkcji i dystrybucji nabiału. Rynek nabiału jest bardzo perspektywiczny. »

Świąteczne żniwa w sektorze spożywczym

20 grudzień 2018
Polski konsument w szczególny sposób przygotowuje się do Świąt Bożego Narodzenia, zaopatrując się oczywiście w prezenty, ale także w artykuły spożywcze. Atmosferę świąteczną czuć w sklepach od listopada. Nie brakuje promocji, a konsumenci chętniej sięgają po produkty z wyższej półki, ze względu na ten wyjątkowy czas. Nie brakuje też na polskich stołach świątecznych atrakcji z innych kuchni. Dynamika sprzedaży detalicznej z roku na rok w Polsce rośnie średnio o 4 proc. »
Partnerzy