Wrześniowa promocja sprzedaży stoisk na VI edycję WorldFood Poland

19 wrzesień 2018

Kolejna edycja Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Poland (do niedawna – WorldFood Warsaw), odbędzie się w dniach 7-9 marca 2019 r. tradycyjnie w Warszawskim Centrum EXPO XXI, a firmy, które zgłoszą chęć uczestnictwa w wydarzeniu już teraz, mogą liczyć  na spore zniżki. Oferta „early birds” obowiązuje dla zgłoszeń przysłanych do końca września 2018. Poza preferencyjnymi cenami, stali wystawcy mają możliwość wyboru dogodnej lokalizacji swojego stoiska.
Targi WorldFood Poland stanowią jedyne w swoim rodzaju wydarzenie w stolicy Polski. Właśnie tutaj, co roku branża spożywcza spotyka się, aby poznać nowości produktowe i nawiązać cenne kontakty biznesowe. W rozmowach handlowych poprzedniej edycji uczestniczyli kupcy m.in. z Wietnamu, Hiszpanii, Hong Kongu, Turcji, Bułgarii, Pakistanu, Rumunii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich i Mołdawii. Nie zabrakło też  kupców z sieci polskich i handlujących w Polsce.
Wiele miesięcy przed rozpoczęciem targów organizatorzy zajmują się wyszukiwaniem potencjalnych kooperantów i inwestorów zainteresowanych współpracą z  wystawcami, a następnie organizują ich przyjazd do Warszawy na  serię wcześniej umówionych spotkań. Taka formuła zwiększa efektywność wystąpienia na targach i skraca czas dotarcia do kontrahenta. Co roku zwiększa się ilość kupców z rożnych stron Świata i Europy, a rozmowy przeprowadzane podczas targów kończą się konkretami, zamówieniami i poważnymi kontraktami.
„Gwarantujemy indywidualne podejście do każdego Wystawcy z osobna, układając harmonogramy spotkań zgodnie z życzeniami i preferencjami każdej z firm. Taka współpraca pozwala uczestnikom na lepsze wykorzystanie czasu podczas targów i umożliwia  spotkanie z ważnymi kupcami, którzy odpowiadają profilowi ich działalności.” Dzięki temu wspólnie tworzymy targi, których rzeczywiście potrzebuje branża – zapewnia Agnieszka Szpaderska, Dyrektor Targów WorldFood Poland. Targi są miejscem negocjacji biznesowych oraz dyskusji  na aktualne tematy i problemy nurtujące branżę, nie brakuje również atrakcji i wydarzeń merytorycznych. 
Na targach WorldFood Poland 2019 firmy mogą zaprezentować swoje produkty w sześciu sektorach:
• Food&Drinks – produkty spożywcze, owoce i warzywa, mięsa, przetwory mleczne, słodycze i przekąski, oleje, napoje bezalkoholowe, kawa i herbata etc.
• EcoFood – produkty organiczne, żywność certyfikowana, naturalna i tradycyjna
• NutraFood – nutraceutyki, suplementy diety, odżywki
• Ingredients – dodatki i aromaty do żywności
• Wine&Spirits – wina, napoje spirytusowe, piwa i cydry
• FoodTech – technologia i usługi dla przetwórstwa spożywczego.

Więcej informacji oraz relacje z poprzednich edycji: www.worldfood.pl

Przeczytaj również:

POLECO 2024 – biznesowe wydarzenie dla zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska

6 listopad 2024
Targi POLECO 2024 potwierdziły swój status kluczowego wydarzenia biznesowego w branży ochrony środowiska i gospodarki komunalnej, przyciągając ponad 5000 uczestników gotowych nawiązać wartościowe kontakty handlowe oraz wymienić się wiedzą o najnowszych trendach i technologiach w tej dynamicznie rozwijającej się branży. Wystawcy z 10 krajów zaprezentowali innowacyjne rozwiązania – od zaawansowanych maszyn do segregacji i recyklingu »

Wyniki testów inwentaryzacji RFID

5 listopad 2024
Przeprowadzone testy na terenie zakładu wyrobów spożywczych potwierdziły, że technologia RFID sprawdzi się w optymalizacji procesu inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi we wszystkich wskazanych lokalizacjach. Szacunki wskazują, iż przy liczbie 10 tys. środków trwałych do zinwentaryzowania metodą tradycyjną potrzeba 30 pełnych dni, a za pomocą RFID 2 dni, natomiast samo tworzenie raportu zajmie 5 min przy 5 dniach metodą ręczną. »

Wyniki testów inwentaryzacji RFID na przykładzie producenta spożywczego

5 listopad 2024
Wiodący producent wyrobów spożywczych powierzył firmie ISS RFID przeprowadzenie testów systemu RFID w obszarze produkcyjnym, magazynowym i biurowym. Ich celem było zbadanie środowiska dla funkcjonowania technologii RFID i sprawdzenie możliwości optymalizacji obszaru inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi. Testy, których wyniki przedstawiono w 3. kwartale br., potwierdziły zasadność wdrożenia technologii radiowej. »
Partnerzy