Międzynarodowe Targi Wyrobów Spożywczych

22 październik 2018

Targi Polagra Food to dla branży spożywczej zwiastun trendów konsumenckich, kompleksowy przegląd ofert, ale też promocja polskiej gospodarki.

W ofercie wystawców: mięsa i wędliny, dodatki do żywności, zioła, przyprawy, produkty mleczarskie - sery, kefiry, jogurty, mleko, wyroby piekarskie i cukiernicze - ciasta, castka, słodycze, przetwory owocowo-warzywnych, wina, wódki i likiery oraz żywność ekologiczna.

Targi spożywcze POLAGRA FOOD co roku odwiedza kilkadziesiąt tysięcy profesjonalistów z całego świata, poszukujących nowości, inspiracji, a przede wszystkim nastawionych na zawarcie długoterminowych kontraktów. To ważne wydarzenie w rozwoju nowych perspektyw eksportowych, w którym kluczową rolę odgrywa program Hosted Buyers, dzięki któremu menedżerowie sieci handlowych oraz hurtowni, dystrybutorzy i importerzy żywności spoza Polski mogą wziąć udział w targach na bardzo preferencyjnych warunkach. Targi żywności POLAGRA FOOD są dla nich znakomitą platformą do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, utrzymania dotychczasowych relacji i poznania najnowszych trendów branży spożywczej w Polsce.

Zapraszamy do udziału w jednym z najważniejszych wydarzeń branży spożywczej, targach żywności POLAGRA FOOD. Do zobaczenia w Poznaniu!

Mat. prasowe: MTP

Przeczytaj również:

WorldFood Poland 2019

16 styczeń 2019
Na targach WorldFood Poland 2019 firmy mogą zaprezentować swoje produkty w różnych sektorach, a wiele miesięcy przed rozpoczęciem targów organizatorzy zajmują się wyszukiwaniem potencjalnych kooperantów i inwestorów zainteresowanych współpracą z wystawcami. Następnie organizują ich przyjazd do Warszawy na serię wcześniej umówionych spotkań. Taka formuła zwiększa efektywność wystąpienia na targach i skraca czas dotarcia do kontrahenta. »

Produkty mleczne jako żywność funkcjonalna

14 styczeń 2019
Rynek produktów mlecznych w Polsce jest już dojrzały – po latach dynamicznego wzrostu wolumeny sprzedażowe ustabilizowały się, jednak rośnie wartość sprzedaży, którą napędzają nowe trendy konsumenckie. Wysokie zapotrzebowanie na tego typu produkty pozwoliło wykształcić się na polskim rynku liderom w zakresie produkcji i dystrybucji nabiału. Rynek nabiału jest bardzo perspektywiczny. »

Świąteczne żniwa w sektorze spożywczym

20 grudzień 2018
Polski konsument w szczególny sposób przygotowuje się do Świąt Bożego Narodzenia, zaopatrując się oczywiście w prezenty, ale także w artykuły spożywcze. Atmosferę świąteczną czuć w sklepach od listopada. Nie brakuje promocji, a konsumenci chętniej sięgają po produkty z wyższej półki, ze względu na ten wyjątkowy czas. Nie brakuje też na polskich stołach świątecznych atrakcji z innych kuchni. Dynamika sprzedaży detalicznej z roku na rok w Polsce rośnie średnio o 4 proc. »
Partnerzy