Wielkanocne zakupy stały się łatwiejsze

14 marzec 2018

Wielkanoc zbliża się wielkimi krokami. Zanim jednak spokojnie będziemy mogli cieszyć się smakiem świątecznych potraw, czekają nas przygotowania i zakupy, z którymi lepiej nie czekać na ostatnią chwilę. Sprawunki robione w pośpiechu z reguły są droższe i nieprzemyślane. Z tego powodu warto rozważyć skorzystanie z usług nowoczesnych sklepów on-line. Wystarczy kilka kliknięć i świeże produkty do przygotowania wielkanocnego śniadania przyjadą pod same drzwi.

Zakupy spożywcze przez internet to rozwiązanie, z którego zaczyna korzystać coraz więcej klientów. Możliwość zamówienia sprawunków on-line zdecydowanie ułatwia przygotowania świąteczne.Z naszych danych wynika, że w okresach świątecznych Polacy chętniej korzystają z zakupów w sieci, zamawiając produkty zarówno dla siebie, jak i swoich bliskich. Liczba dokonywanych transakcji w tym czasie wzrasta dwukrotnie – mówi Piotr Kondraciuk, Prezes Zarządu Polski Koszyk Sp. z o.o.  Dzięki sklepom internetowym Klienci unikają kolejek, ale i oszczędzają czas.W przypadku zakupów internetowych łatwiej jest nam planować wydatki, ponieważ na bieżąco widzimy wartość zakupów. W przypadku stacjonarnego marketu czy sklepiku osiedlowego często takiej kontroli nie ma i zamiast z kilkoma najpotrzebniejszymi produktami, wracamy do domu z torbami pełnymi produktów, których nie planowaliśmy kupić, a jednak znalazły się w koszyku, ponieważ np. była na nie promocja.

Świeżość
Świąteczne zakupy w sieci to także pewność, że otrzymamy świeże i jakościowe produkty - sklepy spożywcze on-line stawiają na wysoką jakość świadczonych usług, ponieważ raz wystawiony negatywny komentarz może łatwo zepsuć opinię w sieci. Sprzedawcy oferują szeroką gamę rozwiązań, które zapewnią świeżość produktów nietrwałych, takich jak wędliny, mięso czy ryby, które muszą być przetransportowane od dostawcy do klienta. Jednym z takich rozwiązań jest kurierska dostawa chłodnicza z wykorzystaniem innowacyjnych opakowań, dzięki którym produkty spożywcze docierają do każdej, nawet najmniejszej miejscowości.Dzięki zastosowaniu specjalnych opakowań chłodniczych świeże produkty docierają do klientów nawet w najdalszych zakątkach Polski i za granicą. Jest to szczególnie ważne, gdy w zakupach znajdują się mięso, wędliny, ryby, wyroby regionalne czy BIO – mówi Robert Chojnacki, Wiceprezes Zarządu Polski Koszyk Sp. z o.o. W dostawie kurierskiej korzystamy z opakowań Coolbox, które zaprojektowane są w taki sposób, by zapewnić wysoką wydajność izolowania. Pozwalają przechowywać produkty spożywcze w warunkach chłodniczych o temperaturze 5 ℃ przez przynajmniej 48h zapewniając im najwyższą jakość smaku i świeżość – dodaje. Dodatkowo, w sklepach on-line nie magazynuje się produktów, jak w ich stacjonarnych odpowiednikach, przez co skraca się łańcuch dostawy. Klient ma pewność, że np. ryba, którą zamówił, jeszcze dzień wcześniej pływała w stawie hodowlanym lub morzu, gdyż takie wiktuały sprowadzane są na zamówienie.

Rozwiązanie na wyjazdy
Zakupy wielkanocne w sieci to także rozwiązanie idealne dla osób, które wyjeżdżają z domu na Wielkanoc do rodziny lub przyjaciół. Gdziekolwiek jesteśmy, chcemy cieszyć się dobrym śniadaniem wielkanocnym. Sposobów na zorganizowanie produktów potrzebnych do przygotowania posiłku jest kilka. Można je przywieźć ze sobą jednak przy wyjazdach rodzinnych każda, nawet najmniejsza przestrzeń w aucie czy bagażu jest na wagę złota, a słoiki czy pudełka z prowiantem na pewno nie ułatwią pakowania bagażnika. Po drugie – jadąc w nieznane nam miejsce nie mamy rozeznania w lokalnych sklepach i nie zawsze zakupy, które tam zrobimy, będą jakościowe czy w dobrej cenie. Z tego powodu warto zamówić sobie swoje ulubione produkty, żywność BIO czy regionalne smakołyki w sklepie on-line z dostawą prosto do miejsca docelowego.

Dla bliskich
Zakupy on-line to także świetne rozwiązanie dla tych, którzy spędzają święta z rodziną, ale nie chcą przysparzać jej kłopotów i kosztów związanych ze sprawunkami. Dzięki usługom w internecie możemy np. zaskoczyć najbliższych przesyłką wypełnioną smakołykami BIO czy produktami, których nasi najbliżsi nigdy sami by nie zamówili, gdyż np. nie są one dostępne w zwykłych, stacjonarnych sklepach, bądź są zbyt kosztowne, aby mogli sobie na nie pozwolić.

Coraz częściej nasi klienci zamawiają zakupy dla swoich rodziców czy bliskich, jednocześnie prosząc nas, abyśmy nie dołączali faktury, bo chcą im zrobić niespodziankę – zauważa Robert Chojnacki, Wiceprezes Zarządu Polski Koszyk Sp. z o.o. Widzimy także, że rośnie trend zamówień na odległość, np. z Warszawy do miejscowości na Podlasiu czy w Wielkopolsce – dodaje.

Szybko i sprawnie
Korzystanie z internetowych sklepów oferujących produkty spożywcze jest niezwykle wygodne – wystarczy komputer bądź urządzenie mobilne podłączone do sieci. Możemy dokonać zamówienia siedząc wygodnie w fotelu w domu lub odpoczywając w górach.  Jest to bardzo duża oszczędność – zarówno czasu, jak i pieniędzy.  Aby zakupy były jeszcze bardziej udane, warto zapisać się do listy mailingowej danego sklepu, by być na bieżąco z promocyjnymi i specjalnymi ofertami dla prenumeratorów.
 

Przeczytaj również:

POLECO 2024 – biznesowe wydarzenie dla zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska

6 listopad 2024
Targi POLECO 2024 potwierdziły swój status kluczowego wydarzenia biznesowego w branży ochrony środowiska i gospodarki komunalnej, przyciągając ponad 5000 uczestników gotowych nawiązać wartościowe kontakty handlowe oraz wymienić się wiedzą o najnowszych trendach i technologiach w tej dynamicznie rozwijającej się branży. Wystawcy z 10 krajów zaprezentowali innowacyjne rozwiązania – od zaawansowanych maszyn do segregacji i recyklingu »

Wyniki testów inwentaryzacji RFID

5 listopad 2024
Przeprowadzone testy na terenie zakładu wyrobów spożywczych potwierdziły, że technologia RFID sprawdzi się w optymalizacji procesu inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi we wszystkich wskazanych lokalizacjach. Szacunki wskazują, iż przy liczbie 10 tys. środków trwałych do zinwentaryzowania metodą tradycyjną potrzeba 30 pełnych dni, a za pomocą RFID 2 dni, natomiast samo tworzenie raportu zajmie 5 min przy 5 dniach metodą ręczną. »

Wyniki testów inwentaryzacji RFID na przykładzie producenta spożywczego

5 listopad 2024
Wiodący producent wyrobów spożywczych powierzył firmie ISS RFID przeprowadzenie testów systemu RFID w obszarze produkcyjnym, magazynowym i biurowym. Ich celem było zbadanie środowiska dla funkcjonowania technologii RFID i sprawdzenie możliwości optymalizacji obszaru inwentaryzacji i zarządzania środkami trwałymi. Testy, których wyniki przedstawiono w 3. kwartale br., potwierdziły zasadność wdrożenia technologii radiowej. »
Partnerzy