Rekordowe targi TransLogistica Poland – 6-8 listopada

2 listopad 2018
Do VI edycji Międzynarodowych Targów Transportu i Logistyki w Warszawie – TransLogistica Poland zostało już tylko kilka dni. Tegoroczna edycja wydarzenia, mająca miejsce w dniach 6-8 listopada 2018 w EXPO XXI Warszawa, cieszy się rekordową popularnością. Swoją ofertę zaprezentuje ponad 240 wystawców, m.in z Polski, UE, krajów bałtyckich, państw WNP, Chin czy Indii. Dynamiczny rozwój targów potwierdza, że TransLogistica Poland to najważniejsze w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej wydarzenie biznesowe dla osób zawodowo związanych z logistyką, spedycją i transportem.
6-go listopada, program konferencyjny targów, w odpowiedzi na trendy rynkowe, dotykać będzie zagadnień związanych z polskim importem i eksportem towarów z wykorzystaniem intermodalnych łańcuchów logistycznych, transportu na Wschód i do Azji, a także kwestii bezpieczeństwa i przewozu materiałów niebezpiecznych. W tym samym dniu odbędzie się również debata poświęcona kontrolom przewoźników w Europie. 7 listopada obfitował będzie w praktyczne porady, i wskazówki skierowane do przewoźników, właścicieli i menedżerów firm transportowych. Omówione zostaną m.in.: zmiany w ustawie o transporcie drogowym, rozliczanie czasu pracy, kontrole GITD i PIP czy kwestie związane z zatrudnianiem obcokrajowców. 8 listopada, czyli trzeci dzień targów, poświęcony będzie technologiom w branży TSL oraz temu, jak optymalizacja wynikająca z wdrażania nowych technologii prowadzi do realnych oszczędności w przedsiębiorstwie.
TransLogistica Poland to doskonała okazja, by poznać nowości i nawiązać kontakty z potencjalnymi partnerami z Polski i świata. Warto pamiętać, że TransLogistica Poland to wydarzenie nie tylko dla transportowców. Na targi zapraszamy przede wszystkim przedstawicieli firm produkcyjnych, dystrybucyjnych oraz przedsiębiorstw handlowych, korzystających na co dzień z usług transportowych, spedycyjnych i logistycznych. Wydarzenie to jest więc idealnym miejscem do znalezienia przewoźnika dla swojego ładunku, jak również dostawcy kompleksowych usług logistycznych.

Nowością tegorocznej edycji są targi pracy TransLogistica Jobs dedykowane wyłącznie branży Transport – Spedycja – Logistyka. Ideą przedsięwzięcia jest zgromadzenie z jednej strony wiarygodnych pracodawców, oferujących nowe miejsca pracy i rozwój zawodowy, a z drugiej strony specjalistów i osób poszukujących pracy oraz możliwości rozwoju zawodowego w tej branży. To również miejsce dla absolwentów i studentów uczelni wyższych, którzy dopiero wkraczają na rynek pracy i myślą o związaniu swojej kariery z rynkiem usług TSL. Wydarzeniem towarzyszącym targom będzie rozstrzygnięcie 4 edycji Plebiscytu Przyjazny Pracodawca TSL.
Organizatorzy TransLogistica Poland zapewniają że okazji do nawiązania relacji biznesowych będzie w tym roku wyjątkowo dużo i już dziś zachęcają wszystkich do udziału w VI edycji wydarzenia, które odbędzie się w Warszawskim Centrum EXPO XXI przy ul. I. Prądzyńskiego 12/14, w dniach 6-8 listopada 2018 r.

Zapisz się na targi: https://trans-poland.pl/rejestracja

Przeczytaj również:

WorldFood Poland 2019

16 styczeń 2019
Na targach WorldFood Poland 2019 firmy mogą zaprezentować swoje produkty w różnych sektorach, a wiele miesięcy przed rozpoczęciem targów organizatorzy zajmują się wyszukiwaniem potencjalnych kooperantów i inwestorów zainteresowanych współpracą z wystawcami. Następnie organizują ich przyjazd do Warszawy na serię wcześniej umówionych spotkań. Taka formuła zwiększa efektywność wystąpienia na targach i skraca czas dotarcia do kontrahenta. »

Produkty mleczne jako żywność funkcjonalna

14 styczeń 2019
Rynek produktów mlecznych w Polsce jest już dojrzały – po latach dynamicznego wzrostu wolumeny sprzedażowe ustabilizowały się, jednak rośnie wartość sprzedaży, którą napędzają nowe trendy konsumenckie. Wysokie zapotrzebowanie na tego typu produkty pozwoliło wykształcić się na polskim rynku liderom w zakresie produkcji i dystrybucji nabiału. Rynek nabiału jest bardzo perspektywiczny. »

Świąteczne żniwa w sektorze spożywczym

20 grudzień 2018
Polski konsument w szczególny sposób przygotowuje się do Świąt Bożego Narodzenia, zaopatrując się oczywiście w prezenty, ale także w artykuły spożywcze. Atmosferę świąteczną czuć w sklepach od listopada. Nie brakuje promocji, a konsumenci chętniej sięgają po produkty z wyższej półki, ze względu na ten wyjątkowy czas. Nie brakuje też na polskich stołach świątecznych atrakcji z innych kuchni. Dynamika sprzedaży detalicznej z roku na rok w Polsce rośnie średnio o 4 proc. »
Partnerzy