Edukacyjnie na EuroGastro

4 listopad 2018

Nie tylko szef kuchni
O jakości drużyny stanowi nie tylko jej lider, ale cały zespół. Podobnie jest w restauracji - potrzebny jest nie tylko profesjonalny szef kuchni, ale także wyedukowany menedżer. Zamiast uczyć się na błędach lepiej dobrze przygotować się do zarządzania restauracją czy kawiarnią. Menedżerowie, zarówno przyszli jak i obecni, będą mieli okazję zapoznać się z całym pakietem wiedzy, przygotowanym w skondensowanej formie, specjalnie na potrzeby tego programu. Przystępna formuła umożliwi swobodne przyswojenie informacji, dostępnych do tej pory na poziomie akademickim. Znajdą się wśród nich zagadnienia z zakresu mikro – i makroekonomii, marketingu, a także zarządzania personelem oraz finansów. Sesja, odbywająca się w trakcie najbliższej edycji EuroGastro, będzie spotkaniem inicjującym cały cykl szkoleniowy dla menedżerów restauracji.

Ekonomia i zarządzanie
W ramach sesji przedstawione zostaną podstawy mikroekonomii, które są niezbędne we właściwym prowadzeniu biznesu. Uczestnicy dowiedzą się również, czym są oraz jaki mają wpływ na gastronomię i biznes każdej restauracji i kawiarni podstawowe wskaźniki makroekonomiczne. Będzie okazja, aby się przekonać, że terminy PKB per capita, poziom bezrobocia, czy inflacja nie są ważne tylko dla ekonomistów i teoretyków.  Można będzie się też dowiedzieć, w jaki sposób właściwie przygotować budżet restauracji, jak wyliczyć FoodCost i jak zarządzać personelem.

Zaspokajać potrzeby, osiągając zysk
Uczestnicy szkolenia poznają bliżej termin marketing mix i sposoby jego zastosowania w biznesie restauracyjnym. Nie będą już miały dla nich tajemnic polityka cenowa oraz kwestie profilowania i targetowania. Dowiedzą się także, jakie grupy docelowe można wyróżnić na rynku restauracyjnym i do kogo kierować ofertę restauracji i kawiarni, jak pozyskać klienta oraz jak go zatrzymać, a także jak budować markę.

Warto uczyć się od najlepszych
Wiedzę będą przekazywać wybitni fachowcy. Wśród nich znajdują się znani i wielokrotnie nagradzani szefowie kuchni i właściciele restauracji - Jarosław Uściński, Rafał Wronka i Jarosław Walczyk, doświadczony menedżer i doradca biznesowy, specjalizujący się w branży gastronomicznej, Piotr Rogowski, specjalistka w zakresie komunikacji i zarządzania, Zuzanna Warowna-Toruńska, ekonomistka, autorka projektu ciekaweliczby.pl, Alicja Defratyka, a także Anna Dębska, redaktor naczelna przewodnika GdzieZjesc.info® oraz Agnieszka Huszczyńska, pomysłodawczyni Kongresu Szefów Kuchni.

Promocyjna cena i rejestracja
Promocyjna cena udziału w programie wynosi 490 PLN (cena regularna 690 PLN) i obowiązuje do końca lutego 2019. W cenie biletów jest 3 dniowy karnet na 23. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro i 12. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel (27-29 marca 2019 r. w Ptak Warsaw Expo). Sprzedaż biletów i rejestracja na: www.mttargionline.pl/eurogastro2019

Przeczytaj również:

WorldFood Poland 2019

16 styczeń 2019
Na targach WorldFood Poland 2019 firmy mogą zaprezentować swoje produkty w różnych sektorach, a wiele miesięcy przed rozpoczęciem targów organizatorzy zajmują się wyszukiwaniem potencjalnych kooperantów i inwestorów zainteresowanych współpracą z wystawcami. Następnie organizują ich przyjazd do Warszawy na serię wcześniej umówionych spotkań. Taka formuła zwiększa efektywność wystąpienia na targach i skraca czas dotarcia do kontrahenta. »

Produkty mleczne jako żywność funkcjonalna

14 styczeń 2019
Rynek produktów mlecznych w Polsce jest już dojrzały – po latach dynamicznego wzrostu wolumeny sprzedażowe ustabilizowały się, jednak rośnie wartość sprzedaży, którą napędzają nowe trendy konsumenckie. Wysokie zapotrzebowanie na tego typu produkty pozwoliło wykształcić się na polskim rynku liderom w zakresie produkcji i dystrybucji nabiału. Rynek nabiału jest bardzo perspektywiczny. »

Świąteczne żniwa w sektorze spożywczym

20 grudzień 2018
Polski konsument w szczególny sposób przygotowuje się do Świąt Bożego Narodzenia, zaopatrując się oczywiście w prezenty, ale także w artykuły spożywcze. Atmosferę świąteczną czuć w sklepach od listopada. Nie brakuje promocji, a konsumenci chętniej sięgają po produkty z wyższej półki, ze względu na ten wyjątkowy czas. Nie brakuje też na polskich stołach świątecznych atrakcji z innych kuchni. Dynamika sprzedaży detalicznej z roku na rok w Polsce rośnie średnio o 4 proc. »
Partnerzy