Edukacyjnie na EuroGastro

4 listopad 2018

Nie tylko szef kuchni
O jakości drużyny stanowi nie tylko jej lider, ale cały zespół. Podobnie jest w restauracji - potrzebny jest nie tylko profesjonalny szef kuchni, ale także wyedukowany menedżer. Zamiast uczyć się na błędach lepiej dobrze przygotować się do zarządzania restauracją czy kawiarnią. Menedżerowie, zarówno przyszli jak i obecni, będą mieli okazję zapoznać się z całym pakietem wiedzy, przygotowanym w skondensowanej formie, specjalnie na potrzeby tego programu. Przystępna formuła umożliwi swobodne przyswojenie informacji, dostępnych do tej pory na poziomie akademickim. Znajdą się wśród nich zagadnienia z zakresu mikro – i makroekonomii, marketingu, a także zarządzania personelem oraz finansów. Sesja, odbywająca się w trakcie najbliższej edycji EuroGastro, będzie spotkaniem inicjującym cały cykl szkoleniowy dla menedżerów restauracji.

Ekonomia i zarządzanie
W ramach sesji przedstawione zostaną podstawy mikroekonomii, które są niezbędne we właściwym prowadzeniu biznesu. Uczestnicy dowiedzą się również, czym są oraz jaki mają wpływ na gastronomię i biznes każdej restauracji i kawiarni podstawowe wskaźniki makroekonomiczne. Będzie okazja, aby się przekonać, że terminy PKB per capita, poziom bezrobocia, czy inflacja nie są ważne tylko dla ekonomistów i teoretyków.  Można będzie się też dowiedzieć, w jaki sposób właściwie przygotować budżet restauracji, jak wyliczyć FoodCost i jak zarządzać personelem.

Zaspokajać potrzeby, osiągając zysk
Uczestnicy szkolenia poznają bliżej termin marketing mix i sposoby jego zastosowania w biznesie restauracyjnym. Nie będą już miały dla nich tajemnic polityka cenowa oraz kwestie profilowania i targetowania. Dowiedzą się także, jakie grupy docelowe można wyróżnić na rynku restauracyjnym i do kogo kierować ofertę restauracji i kawiarni, jak pozyskać klienta oraz jak go zatrzymać, a także jak budować markę.

Warto uczyć się od najlepszych
Wiedzę będą przekazywać wybitni fachowcy. Wśród nich znajdują się znani i wielokrotnie nagradzani szefowie kuchni i właściciele restauracji - Jarosław Uściński, Rafał Wronka i Jarosław Walczyk, doświadczony menedżer i doradca biznesowy, specjalizujący się w branży gastronomicznej, Piotr Rogowski, specjalistka w zakresie komunikacji i zarządzania, Zuzanna Warowna-Toruńska, ekonomistka, autorka projektu ciekaweliczby.pl, Alicja Defratyka, a także Anna Dębska, redaktor naczelna przewodnika GdzieZjesc.info® oraz Agnieszka Huszczyńska, pomysłodawczyni Kongresu Szefów Kuchni.

Promocyjna cena i rejestracja
Promocyjna cena udziału w programie wynosi 490 PLN (cena regularna 690 PLN) i obowiązuje do końca lutego 2019. W cenie biletów jest 3 dniowy karnet na 23. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro i 12. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel (27-29 marca 2019 r. w Ptak Warsaw Expo). Sprzedaż biletów i rejestracja na: www.mttargionline.pl/eurogastro2019

Przeczytaj również:

Święto branży HoReCa już w marcu

13 listopad 2018
W dniach 21-23 marca, w Centrum Targowo-Kongresowym w Warszawie odbędą się 22. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro oraz11. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel. To wydarzenia na światowym poziomie, na których każdy związany z branżą HoReCa po prostu musi być! W tym roku pojawi się dużo nowości rynkowych, a także wiele debiutów. Dodatkowo program merytoryczny zapowiada się naprawdę interesująco. »

Rekordowe targi TransLogistica Poland – 6-8 listopada

2 listopad 2018
Do VI edycji Międzynarodowych Targów Transportu i Logistyki w Warszawie – TransLogistica Poland zostało już tylko kilka dni. Tegoroczna edycja wydarzenia, mająca miejsce w dniach 6-8 listopada 2018 w EXPO XXI Warszawa, cieszy się rekordową popularnością. Swoją ofertę zaprezentuje ponad 240 wystawców, m.in z Polski, UE, krajów bałtyckich, państw WNP, Chin czy Indii. Dynamiczny rozwój targów potwierdza, że TransLogistica Poland to najważniejsze w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej wydarzenie biznesowe. »

Międzynarodowe Targi Wyrobów Spożywczych

22 październik 2018
Targi Polagra Food to dla branży spożywczej zwiastun trendów konsumenckich, kompleksowy przegląd ofert, ale też promocja polskiej gospodarki. W ofercie wystawców: mięsa i wędliny, dodatki do żywności, zioła, przyprawy, produkty mleczarskie - sery, kefiry, jogurty, mleko, wyroby piekarskie i cukiernicze - ciasta, castka, słodycze, przetwory owocowo-warzywnych, wina, wódki i likiery oraz żywność ekologiczna. »
Partnerzy