Święto branży HoReCa już w marcu

13 listopad 2018

W dniach 21-23 marca, w Centrum Targowo-Kongresowym w Warszawie odbędą się
22. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro oraz11. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel. To wydarzenia na światowym poziomie, na których każdy związany z branżą HoReCa po prostu musi być! W tym roku pojawi się dużo nowości rynkowych, a także wiele debiutów za sprawą udziału firm, które dopiero planują wprowadzenie produktów na polski rynek. Dodatkowo program merytoryczny zapowiada się naprawdę interesująco.

Obie imprezy organizowane przez MT Targi Polska od lat budzą ogromne zainteresowanie osób poszukujących innowacyjnych rozwiązań dla restauracji, barów, kawiarni, cukierni, hoteli czy pensjonatów. Trzy dni targowe są szansą na nawiązanie nowych kontaktów biznesowych, jak również okazją
na zdobycie potrzebnej wiedzy za sprawą praktycznych szkoleń i konferencji. To także możliwość znalezienia inspiracji i zobaczenia na żywo profesjonalistów podczas widowiskowych konkursów kulinarnych, kawowych i winiarskich. Przede wszystkim jednak marcowe targi to doskonałe miejsce
na zaprezentowanie oferty 20 tysiącom potencjalnych klientów.

Nowości i oryginalny design
W tym roku na targach królować będą nowości, pozwalające wyróżnić się na tle konkurencji, zarówno poprzez funkcjonalność produktów jak i ich niebanalny design. Wystawcy zaprezentują oryginalne akcesoria oraz wyposażenie niezbędne w lokalach gastronomicznych czy obiektach noclegowych.
Od wodoodpornych winylowych podłóg, poprzez nowoczesne bufety czy specjalistyczne oprogramowanie, po innowacyjne środki czystości i ekskluzywne tekstylia. Jednym słowem wszystko, co potrzebne do urządzenia i codziennego funkcjonowania zarówno sali restauracyjnej i pokoju hotelowego,
jak i zaplecza kuchennego.

Tradycyjnie pojawi się też sporo nowości żywnościowych, w formie przekąsek czy napojów, które w najbliższym czasie mogą zawojować lokale typu fast food. Wystawcy zaprezentują także świeże i mrożone produkty, półprodukty oraz dodatki do wypieków i deserów. Atrakcyjnie zapowiada się również strefa mocnych alkoholi, win, nalewek, piwa, sprzętu i akcesoriów, produktów i półproduktów niezbędnych do przyrządzania drinków.

Przeczytaj również:

Flagowe projekty inwestycyjne w dziedzinie ogrodnictwa zostaną zaprezentowane podczas II Międzynarodowego Forum Sady Rosji

17 maj 2019
Drugie doroczne forum inwestycyjne i wystawa „Orchards of Russia 2019” (22-23 maja 2019 r. w Moskwie) to wysokiej klasy międzynarodowa platforma skupiająca się na inwestycjach dla rosyjskiego komercyjnego sektora ogrodniczego, przybliżająca strategie rozwoju przemysłu, dzieląca się najlepszymi praktykami wśród kluczowych graczy rynkowych i zabezpieczająca nowe kontrakty typu win-win. »

Indie i Singapur - kraje partnerskie na Fruit Attraction 2019

11 maj 2019
Zgodnie z polityką zwiększania relacji handlowych przedsiębiorstw owocowo-warzywnych między krajami Unii Europejskiej a innymi rynkami spoza UE, Fruit Attraction 2019 będzie gościć Indie i Singapur jako kraje importujące. W UE eksport owoców i warzyw do Singapuru wzrósł o 6% w ciągu ostatnich czterech lat, z 22 492 ton do 24 247 ton w 2017 r., przy 60-procentowym wzroście wartości z 20,8 mln euro do 35 mln euro. Głównymi produktami eksportowanymi były jabłka, kiwi i persimmony, w kategorii owoców i cebuli, w kategorii warzyw. »

Nadzieje na ożywienie rynku obecne na początku roku zostały potwierdzone tylko częściowo

11 maj 2019
„Wraz z rozpoczęciem sezonu eksportowego na półkuli południowej, europejski rynek jabłek jest nadal pod presją, z wysokim poziomem zapasów, co hamuje nadzieje na nadchodzące ożywienie cen”. Oto słowa Gerharda Dichgansa, prezesa konsorcjum VOG , w swojej najnowszej aktualizacji na temat aktualnej sytuacji międzynarodowej. »
Partnerzy