
Wielki sukces Cydru Lubelskiego
20 czerwiec 2018
- To dla nas zaszczyt! Sukces Cydru Lubelskiego tkwi w naturalnym procesie produkcji, zachowaniu charakterystycznych cech polskich jabłek, klimatu i receptury oraz bardzo silnym związku marki z regionem - podkreśla Robert Walewski, Brand Manager marki Cydr Lubelski. - Dzięki godłu „Teraz Polska” będziemy mogli jeszcze silniej wspierać rozwój Lubelszczyzny i promować to, co lokalne, naturalne i po prostu najlepsze. Wierzymy, że polski cydr może stać się naszą narodową specjalnością i towarem eksportowym. Żaden inny kraj nie ma takiego zaplecza do produkcji cydru, jak Polska. Naturalny polski cydr jest dla gospodarki istotnym elementem programu rozwoju regionów. Cieszymy się, że dostrzegła to też kapituła konkursu „Teraz Polska”.
Cydr Lubelski został wprowadzony na rynek w 2013 r. i od tamtej pory podbija serca miłośników cydru. Jest wytwarzany na Lubelszczyźnie w 100% ze świeżo tłoczonego soku z polskich jabłek w procesie naturalnej fermentacji, dzięki czemu ma niepowtarzalny smak i aromat. Dzięki swoim wariantom takim jak Cydr Lubelski Niefiltrowany czy Cydr Lubelski Niefiltrowany Antonówka oddaje unikalny charakter polskich jabłek. Ich aromatyczność, kwasowość oraz słodycz sprawiają, że naturalny polski cydr jest świeży i orzeźwiający, a jednocześnie ma intensywny jabłkowy smak. Prestiżowe wyróżnienie dla AMBRA udowadnia, że nawet w dużej skali wciąż można proponować konsumentom cydr naturalny i najwyższej jakości, który nie ustępuje cydrom sadowniczym.
- Najcenniejszy rynek spożywczy w Europie to rynek produktów regionalnych: drogich, cenionych, przynoszących zyski. Polski w tym rynku nie ma. Naturalna nieprzemysłowa produkcja to klucz i karta wstępu do tego rynku. Strategia Cydru Lubelskiego jest całkowicie skupiona na tym celu - komentuje Robert Ogór, Prezes AMBRA S.A., producenta Cydru Lubelskiego.
Marka Cydr Lubelski została też po raz kolejny doceniona za granicą. W tegorocznej edycji największego światowego konkursu cydrów Royal Bath & West International Cider Championships w Anglii Cydr Lubelski Lodowy zdobył srebrny medal, a Perry Lubelski - brązowy. W konkursie Royal Bath & West Show 2018 brązowy medal otrzymał również Cydr Lubelski Niefiltrowany Antonówka.
Brytyjskie medale i godło „Teraz Polska” - najbardziej rozpoznawalny symbol promujący polskie produkty - pokazują, że naturalny polski cydr może być najlepszy na świecie i ma ogromny eksportowy potencjał.
Mat. prasowe: Kuźnia PR
Przeczytaj również:

POLAGRA+TAROPAK = kompleksowe spojrzenie na sektor spożywczy
25 czerwiec 2025
W odpowiedzi na potrzeby rynku, Targi POLAGRA 2025 zostaną połączone z Targami TAROPAK – wydarzeniem w pełni dedykowanym rozwiązaniom opakowaniowym, etykietowaniu oraz logistyce. To wyjątkowa okazja, by w jednym miejscu zapoznać się z kompleksową ofertą dla całego łańcucha produkcyjnego – od surowców i technologii, przez przetwórstwo, aż po pakowanie i dystrybucję gotowego produktu. Dzięki tej synergii, producenci z różnych segmentów branży spożywczej będą mogli:
znaleźć innowacyjne rozwiązania »

Świeże inicjatywy napędzają globalny wzrost na targach ASIA FRUIT LOGISTICA 2025
24 czerwiec 2025
ASIA FRUIT LOGISTICA zwiększa globalny handel dzięki nowym funkcjom i silniejszemu udziałowi międzynarodowemu. Targi ASIA FRUIT LOGISTICA 2025 szykują się do dynamicznej edycji AsiaWorld-Expo w Hongkongu w dniach 3–5 września, a globalny biznes świeżych produktów reaguje z impetem. Wystawcy z 41 krajów i regionów, 25 pawilonów narodowych. Tegoroczne wydarzenie wprowadza dwa zupełnie nowe fora: Frozen Fruit and Vegetables Forum pierwszego dnia oraz Nuts and Dried Fruit Forum drugiego dnia. »

Wyczekiwane targi branży spożywczej i napojów SIGEP Asia powracają
24 czerwiec 2025
SIGEP Asia, Speciality Food & Drinks Asia i Speciality Coffee & Tea Asia 2025, odbywające się w tym samym czasie co 6. edycja Restaurant Asia, zgromadzą i zainspirują najlepszych graczy branżowych i decydentów z całego łańcucha dostaw F&B i gastronomii. Priorytetowo traktując programowanie o dużym wpływie, wydarzenie wykracza poza tradycyjne stoiska handlowe, oferując dziesiątki dodatkowych wydarzeń, takich jak tematyczne salony, przejęcia barów, pokazy na żywo i kursy mistrzowskie. »