Targi Polagra Food 2019 w przyszłym roku odbędą się w dniach 20-22 maja

27 czerwiec 2018

- Targi Polagra Food to wydarzenie o charakterze B2B skoncentrowane na budowaniu relacji handlowych na linii producenci żywności – odbiorcy biznesowi - kupcy z sieci handlowych oraz hurtownicy i detaliści z branży spożywczej. Na tych grupach planujemy koncentrować nasze działania marketingowe. Chcemy, by targi odwiedziły osoby zainteresowane rozwojem asortymentu i gotowe przystąpić do rozmów handlowych.  - zaznacza Edyta Bonin-Kanikowska, dyrektor projektu.
Organizatorzy targów wskazują także, że więcej uwagi poświęcą grupie z obszaru gastronomii – szefom kuchni, restauratorom, ponieważ wystawcy poprzedniej edycji targów wskazywali, że zależy im na popularyzacji produktów również w sektorze kulinarnym, dla którego mają dedykowaną ofertę.

Oczywiście, ogromnym walorem wydarzenia, jakim są targi Polagra Food, jest obecność zagranicznych kupców. Ten aspekt będzie rozwijany w kontekście kolejnej edycji wydarzenia, ponieważ polscy producenci żywności poszukują nowych rynków, które pozwolą na wykorzystanie potencjału produkcyjnego, jakim dysponują. Niemniej jednak potrzebna jest platforma do rozmów, która pozwoli na skuteczną promocję produktów i budowanie marki polskich firm zagranicą.
- Pracując nad przyszłoroczną edycję Polagra Food będziemy niewątpliwie koncentrować się na międzynarodowym profilu, zarówno wystawców, jak i zwiedzających. To ogromne wyzwanie, które wymaga sporego nakładu pracy od zespołu przygotowującego to wydarzenie, ale nie tylko. Targi biznesowe wyróżnia to, że kupcy, w tym ci zza granicy, planują swój udział w nich z dużym wyprzedzeniem, a punktem zwrotnym w tej decyzji jest prezentowana przez nas lista branż czy firm, które wystąpią w roli wystawcy. Dlatego już dziś zachęcam do udziału w kolejnej edycji Polagry Food, zaplanowanej na dni 20-22 maja 2019. Wcześniejsze zgłoszenia pozwalają nam na bardziej precyzyjne dopasowanie grupy zwiedzających do oczekiwań wystawców, a także podjęcie odpowiednich działań promocyjnych dedykowanych poszczególnym wystawcom. – podsumowuje Edyta Bonin-Kanikowska.
Warto tu podkreślić, że w 2018 roku ekspozycję targów Polagra Food odwiedzili m.in przedstawiciele branży spożywczej z Tadżykistanu, Wielkiej Brytanii, Gruzji, Kaliningradu, Grecji, Rumunii, Azerbejdżanu oraz kupcy z firmy Bidfood - największej hurtowni żywności działającej na rynkach detalicznym i HoReCa w Czechach, a także przedstawiciele Evrotek - grupy skupiającej pod sobą 4 sieci detaliczne operujące na terenie Ukrainy.
Hasło przyszłorocznej edycji targów nawiązuje również do takich aspektów jak jakość spotkań merytorycznych – prelekcji, szkoleń dotyczących kluczowych dla branży zagadnień czy jakość obsługi. Podkreśla też jeszcze jeden ważny element każdej jakim jest docenianie jakości żywności. Tu nie sposób nie wspomnieć o wyróżnieniu jakim jest Złoty Medal MTP przyznawany żywności o najwyższych standardach jakości, innowacyjnej i wybornym smaku, który wykorzystywany jest przez laureatów w kampanii promocyjnej produktów, co można zaobserwować na półkach sklepowych.
Więcej informacji: www.polagra-food.pl.

Przeczytaj również:

FRUIT LOGISTICA 2025 przyciąga rekordową liczbę uczestników

4 luty 2025
Berlin jest gotowy na międzynarodowe spotkanie profesjonalistów z branży świeżych produktów. FRUIT LOGISTICA oficjalnie otworzy swoje podwoje jutro, witając gości handlowych z całego świata. Z ponad 2600 wystawcami z ponad 90 krajów, wydarzenie ma na celu ponowne potwierdzenie swojej reputacji jako najbardziej wpływowego miejsca spotkań dla globalnego sektora owoców i warzyw w tym roku. Tegoroczne motto, „Fruitful Connections”, podkreśla nacisk wydarzenia na wspieranie znaczących partnerstw i współpracy w branży. »

Heliospectra świętuje 10 lat dynamicznej kontroli światła z helioCORE™ i 15 lat dynamicznego oświetlenia

3 luty 2025
Heliospectra AB, światowy lider w dziedzinie innowacyjnego inteligentnego oświetlenia ogrodniczego i dynamicznych systemów sterowania oświetleniem, z dumą obchodzi 10. rocznicę swojego pionierskiego systemu sterowania helioCORE™ i 15 lat jako dostawcy dynamicznego oświetlenia. Od momentu wprowadzenia na rynek helioCORE wspiera plantatorów i badaczy na całym świecie. »

Uniban: Piąty co do wielkości eksporter bananów na świecie stawia na nowy port

3 luty 2025
Uniban, wiodący kolumbijski eksporter świeżych bananów, plantanów, egzotycznych owoców i innych produktów rolnych, prezentuje swoje przyszłościowe projekty na targach Fruit Logistica w Berlinie. W centrum uwagi znajduje się otwarcie najnowocześniejszego portu Puerto Antioquia, który zrewolucjonizuje kolumbijską infrastrukturę eksportową. Firma podkreśla swoje zaangażowanie społeczne i środowiskowe, dążąc do zrównoważonej poprawy jakości życia w regionach uprawy. »
Partnerzy