Zapraszamy na Targi WORLDFOOD! Musicie tu być!

25 luty 2019

Ponad 350 Wystawców z 23 krajów, kuchnie i alkohole świata, przyprawy i zioła, najlepsze produkty, specjalni goście kulinarni, eksperci branży spożywczej i HoReCa – słowem cała branża spożywcza przez trzy dni w stolicy!

Co roku odnotowujemy coraz większe zainteresowanie odwiedzających i wystawców, tworząc największe w Polsce targi branży spożywczej. Uczestnicy mają szansę skorzystać z bogatego programu konferencyjnego, odpowiadającego na aktualne trendy rynkowe i poruszającego najważniejsze tematy dotyczące jakości, bezpieczeństwa w łańcuchu dostaw, żywności ekologicznej, nutraceutyków, zmian w świadomości i potrzeb konsumenta czy optymalizacji kosztów w przemyśle. Targi WorldFood Poland umożliwiają bezpośredni dostęp do nowości produktowych oraz najnowszych rozwiązań w zakresie transportu, logistyki i przechowywania żywności. Na szczególną uwagę zasługują również produkty wyróżnione i nagrodzone w prestiżowym konkursie o Złoty Medal Targów WorldFood. Wszystko to powoduje dynamiczny rozwój wydarzenia i wpisuje WorldFood Poland na mapę najważniejszych targów branży spożywczej w Środkowej Europie - zachęca Agnieszka Szpaderska manager Targów.
 
Już po raz trzeci ponad 50 włoskich firm, od producentów regionalnych po nagradzane marki, wprowadzi na polski rynek ponad 200 nowych włoskich produktów, gotowych do zaprezentowania lokalnym kupcom, dystrybutorom, importerom, szefom kuchni i innym liderom branży pod wspólną marką Bellavita.
Cieszymy się, że już po raz trzeci możemy zaprezentować w Polsce smak autentycznej włoskiej kuchni" - mówi Aldo Mazzocco, CEO Bellavita. "Bellavita Expo to ważna wystawa dla profesjonalistów z branży spożywczej, poszukujących innowacyjnych produktów, które mogą przyciągnąć uwagę konsumentów i zwiększyć sprzedaż dzięki swojej autentycznej tożsamości regionalnej".
Tegoroczna edycja będzie także bogata w doznania kulinarne i wyjątkowe produkty spożywcze, dzięki ośmiu narodowym pawilonom zagranicznym z Azerbejdżanu, Korei Południowej, Ukrainy, Sri Lanki, Białorusi, Tajlandii, Malezji oraz Hiszpanii.
Oczywiście gościnne progi otwierają nasze stałe Sektory: Food&Drinks, EcoFood (najdynamiczniej rozwijający się sektor z żywnością ekologiczną i naturalną), NutraFood (absolutna nowość w Polsce - sektor poświęcony suplementom diety i odżywkom), Wine&Spirits (alkohole z całego świata), FoodTech, Ingredients, ColdChain Poland (III Targi Chłodniczych Łańcuchów Dostaw i Logistyki w Temperaturze Kontrolowanej).
Musicie sprawdzić osobiście. To najważniejsze targi w Warszawie poświęcone sektorowi spożywczemu i okazja do integracji i dyskusji o kondycji branży. Wystawcy z Polski i zagranicy, panele dyskusyjne, spotkania z sieciami handlowymi i specjalne konferencje poświęcone żywności i trendom w branży spożywczej – to wszystko podczas szóstej edycji WorldFood w dniach od 7-9 marca.
Nie może Was zabraknąć!
Zarejestruj się bezpłatnie online na: www.worldfood.pl/rejestracja

Przeczytaj również:

Jak żyć z euro? Doświadczenia krajów Europy Środkowo-Wschodniej

20 marzec 2019
Jaki wpływ na gospodarkę Estonii miało wprowadzenie euro? Jakie są polityczne konsekwencje wejścia do strefy euro dla Słowacji i Litwy? Czy przystąpienie do Unii Gospodarczo-Walutowej (UGW) wpłynęło na wzrost cen na Łotwie? W najnowszym raporcie Fundacji Schumana „Jak żyć z euro? Doświadczenia krajów Europy Środkowo-Wschodniej”, grupa badaczy pod kierownictwem prof. Witolda M. Orłowskiego, przedstawia skutki wprowadzenia euro w czterech wybranych państwach Europy Środkowej i Wschodniej. »

Podwyżka stawek VAT na napoje owocowe

14 marzec 2019
Polski rząd pozostawia sadowników i rolników bez odpowiedzi o cele i uzasadnienie planowanej podwyżki VAT na napoje owocowe z wysoką zawartością soku. W trakcie wczorajszego posiedzenia Sejmu, wnioskodawca rządowego projektu nowelizacji, reprezentowany przez Ministerstwo Finansów, po raz kolejny nie potrafił racjonalnie uzasadnić celu planowanej podwyżki VAT na napoje owocowe na bazie naturalnego soku. Posłowie wskazywali na negatywne skutki wejścia w życie ustawy, a jednym z nich jest „embargo” na owoce w Polsce. »

Zacieśnienie polsko-niemieckich relacji handlowych szansą na ożywienie gospodarki?

11 marzec 2019
Według niemieckich raportów Polska znajduje się na ósmym miejscu na liście największych odbiorców towarów z Niemiec i na szóstym, jeśli chodzi o kwestię importu dóbr. Nasz kraj, mimo iż położony znacznie bliżej Berlina, wciąż przegrywa z Włochami czy Wielką Brytanią. O wzajemnych stosunkach gospodarczych i kwestiach, które należałoby udoskonalić, rozmawiamy z minister przedsiębiorczości i technologii, Jadwigą Emilewicz. »
Partnerzy