Nowa linia marek własnych MAKRO dla wizjonerów w gastronomii

27 październik 2017

Sieć hurtowni MAKRO Polska wprowadza trzy nowe marki własne z myślą o gastronomii. MAKRO Chef, MAKRO Professional i MAKRO Premium to linie wysokiej jakości produktów spożywczych i chemicznych oraz akcesoriów do wyposażenia, które dostosowane są do różnych potrzeb i typów biznesów gastronomicznych.
Sukces w gastronomii zależy w dużej mierze od wykorzystywanych w kuchni produktów, środków i narzędzi. Szefowie kuchni mogą tworzyć swoje kulinarne dzieła sztuki właśnie dzięki produktom o niezmiennej jakości i wszechstronności. Dlatego też Marki MAKRO Chef, MAKRO Professional i MAKRO Premium na pierwszym miejscu stawiają właśnie gwarancję wysokiej jakości przy równoczesnym zachowaniu korzystnych cen.

Asortyment powstał przy współpracy z ekspertami i szefami kuchni, w oparciu o ich doświadczenia i spostrzeżenia. Wszystkie produkty poddawane są testom i ścisłej kontroli jakościowej tak, by jak najlepiej dopasować je do różnych potrzeb i typów biznesów gastronomicznych. W efekcie dostępne produkty spożywcze, środki chemiczne oraz narzędzia i urządzenia inspirują do wychodzenia poza kanon kulinarnych doznań i poszerzania swojego wachlarza specjalizacji oraz poprawiają komfort pracy.
- MAKRO Chef – to wysokiej jakości produkty i półprodukty spożywcze do przygotowywania potraw, w optymalnych opakowaniach dostosowanych do potrzeb gastronomii i atrakcyjnych cenach,
- MAKRO Premium – to unikalne w smaku produkty spożywcze o jakości przewyższającej standardy dostępne na rynku, umożliwiające tworzenie potraw m.in. fine dining,
- MAKRO Professional – to środki czystości i produkty niekonsumpcyjne, w tym profesjonalne narzędzia i urządzenia dla wyspecjalizowanych grup klientów.
Wszystkie trzy marki dostępne są w opakowaniach o nowoczesnej szacie graficznej, zawierających jasny i przejrzysty opis parametrów i zastosowania.
Jedne z pierwszych dostępnych produktów nowych marek własnych MAKRO to m.in. sosy, majonezy, musli, krojona fasola szparagowa, boczek wieprzowy czy płyny do czyszczenia powierzchni. Do końca 2018 roku w ofercie znajdzie się prawie 500 pozycji tych marek dedykowanych ekspertom w gastronomii.

mat. prasowe Makro

Przeczytaj również:

Więcej wystawców, więcej miejsca, więcej spostrzeżeń - Grüne Woche 2025 prezentuje przyszłe trendy w żywności i rolnictwie

16 styczeń 2025
Grüne Woche 2025 otwiera się w Berlinie w dniach 17-26 stycznia. 1500 wystawców z 60 krajów zaprezentuje kulinarne perełki, innowacje i trendy. 300 konferencji oferuje platformę do międzynarodowego dialogu. „Grüne Woche odzwierciedla różnorodność i siłę napędową przemysłu rolno-spożywczego, która wpływa na każdego z nas każdego dnia” — mówi dr Mario Tobias, dyrektor generalny Messe Berlin GmbH. »

Bądź gospodarzem na FOOD EXPO i poznaj świat żywności i napojów

15 styczeń 2025
Food Expo Greece to wiodące targi żywności i napojów w Europie Południowo-Wschodniej i miejsce spotkań, w którym profesjonaliści z branży starają się dostarczać najnowsze produkty, mierzyć rozwój rynku i nawiązywać kontakty z globalnymi dostawcami. Targi co roku gromadzą przedstawicieli branży żywności i napojów i stanowią forum do spotkań twarzą w twarz, utrzymywania kontaktów i budowania trwałych relacji biznesowych. »

Wszystko, czego potrzebujesz na wizytę na Grüne Woche

11 styczeń 2025
Od 17 do 26 stycznia 2025 r. Grüne Woche zgromadzi pod Funkturm miłośników rolnictwa, smakoszy, miłośników zwierząt i fanów ogrodnictwa. Bez kolejki i czekania: odwiedzający mogą wygodnie pobrać lub wydrukować swój bilet wstępu na swój telefon komórkowy w cyfrowym sklepie z biletami Grüne Woche. Bilety są również dostępne przy wejściach na teren wystawy. Osoby chcące zapłacić gotówką mogą otrzymać vouchery na bilety jednodniowe, rodzinne i happy hour w automatach biletowych BVG i centrach obsługi klienta. »
Partnerzy