
Targi RetailShow już w przyszłym tygodniu!
11 listopad 2016
Już wkrótce rozpoczną się VII Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow 2016. Rekordowa liczba wystawców z Polski i zagranicy zaprezentuje starannie przygotowaną ofertę na niemal dwa razy większej powierzchni ekspozycyjnej niż w zeszłym roku. Po raz pierwszy uczestnicy mogą skorzystać z aplikacji RetailShow na urządzenia mobilne, która ułatwi zaplanowanie pobytu na targach. Warto też przeznaczyć czas na udział w bezpłatnych branżowych warsztatach Retail Innovations Theatre.
Na Targach RetailShow, które odbędą się 16 i 17 listopada br. w Centrum EXPO XXI w Warszawie, wystawcy zaprezentują szeroką ofertę nowoczesnych produktów i usług niezbędnych do wyposażenia placówek handlowych. Te dynamicznie rozwijające się targi dedykowane są zarządzającym w sieciach i centrach handlowych, najemcom oraz osobom prowadzącym niezależne placówki handlowe.
RetailShow w świecie mobileTargi RetailShow to największe wydarzenie branży handlowej w Europie Środkowo-Wschodniej, a liczba odwiedzających w zeszłym roku przekroczyła 4000 osób. Organizator przygotował aplikację RetailShow na urządzenia mobilne w systemach Android, iOS oraz wersję webową, aby ułatwić zaplanowanie pobytu na targach. Zawiera ona informacje o wydarzeniu, wystawcach oraz dane kontaktowe do konkretnych osób. Dzięki niej można umówić się wybranymi wystawcami, poznać prelegentów oraz szczegółowy plan konferencji i warsztatów. Aplikację można pobrać ze strony targów pod linkiem:
http://www.retailshow.pl/pl/aplikacja-mobilna.
Bezpłatne warsztaty - Retail Innovations TheatreTargi RetailShow to również duża porcja branżowej wiedzy. Podczas dwóch dni bezpłatnych warsztatów Retail Innovations Theatre znajdzie się wiele praktycznych wskazówek i informacji na temat najnowocześniejszych rozwiązań wspomagających prowadzenie biznesu.
Dr Marek Borowiński, ekspert Visual Merchandisingu oraz psychologii koloru na przykładach opowie jak stworzyć efektywny sprzedażowo sklep. – Prezentacja ta będzie szczególnie cenna dla właścicieli małych sklepów, ponieważ to oni potrzebują wsparcia dla rozwoju swojego biznesu. Dodatkowo poruszę zagadnienia związane z młodym pokoleniem klientów, które całkowicie zmienia oblicze handlu na polskim rynku, wpływa na zasady komunikacji oraz na sposoby sprzedaży – mówi. Z kolei drugiego dnia dr Borowiński omówi autorską metodę audytu, a także znaczenie przestrzeni handlowej i kontekstu prezentowania w niej produktów z perspektywy kupującego.
Warto poświęcić czas na udział w warsztatach o mapowaniu doświadczeń klienta. Joanna Bociąg z firmy Branch Brothers przybliży praktykę przygotowania projektu mającego na celu zaplanowanie komfortowej ścieżki zakupowej. Z kolei Agnieszka Chrostowska oraz Antoni Mączyński z firmy Human Traffic opowiedzą jak zbudować doświadczenie zakupowe klienta, które pozostanie aktualne pomimo zachodzących dużych zmian społecznych. Warsztat ten zostanie uzupełniony o metodologię Design Thinking.
Podczas warsztatów Retail Innovations Theatre będzie można także pozyskać informacje na temat najnowszych trendów w architekturze wnętrz i wizerunku marki w branży retail oraz poznać przykłady efektywnych z perspektywy architekta i projektanta marki rozwiązań.
Wiedza, produkt i jakość
Pierwszego dnia targów na konferencji Retail Congress prezentowane będą dane i trendy dla rynku retail, a także informacje o zachowaniach współczesnego klienta. Uczestnicy konferencji zdobędą wiedzę o budowaniu właściwych strategii sprzedażowych i marketingowych przy użyciu innowacyjnych metod i technologii.
Poza zapoznaniem się z szeroką ofertą wystawców warto odwiedzić Modelowy Sklep, gdzie w praktyce można sprawdzić zastosowane tam rozwiązania oraz ocenić aranżację.
Jak co roku branża będzie czekała na wyniki konkursów „Best Shop Concept 2016” oraz „Innowacje Handlu 2016”, które stanowią integralną część Targów RetailShow.
Informacje praktyczne
VII Targi RetailShow odbędą się w dniach 16-17 listopada 2016 w godzinach 9:00-17:00 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Organizatorem Targów RetailShow jest firma ECP Polska. Wstęp na targi jest bezpłatny po zarejestrowaniu się na stronie internetowej lub w recepcji w dniu targów http://www.retailshow.pl/pl/rejestracja.
Przeczytaj również:

Rezerwacja otwarta, Ograniczona liczba stoisk, Zarezerwuj, aby wystawić
20 maj 2025
Organizatorzy zapraszają do udziału w wystawie żywności i napojów o dużym potencjale w Bagdadzie w Iraku - Iraq F&B Exhibition w Baghdad Fair Ground w dniach 16-19 września 2025. Przewiduje się, że rynek żywności w Iraku osiągnie 46,4 mld USD w 2025 r. i będzie rósł rocznie o 4,98% (CAGR 2024-2028). Irak import żywności osiągnął 14,55 mld USD w 2023 r., a eksport artykułów spożywczych z Indii osiągnął ok. 1,79 mld USD w 2024 r., »

West Africa's AgriTech Agro Chemical & Input Expo
19 maj 2025
Synergice Events zaprasza do udziału w 4. edycji wystawy Agritech West Africa w Ghanie w dniach 19-20 września 2025 r. w International Conference Center w Akrze w Ghanie; spodziewanych jest 100 wystawców z całego świata i 4000 gości biznesowych z regionu Afryki Zachodniej i Ghany. Profil wystawy: Maszyny i narzędzia rolnicze, Traktory i maszyny budowlane, Nasiona i sadzonki, Produkcja roślinna i pielęgnacja upraw, Środki agrochemiczne, Nawozy, »

Rejestracja na PROGNOSFRUIT jest już otwarta - Angers, Francja, 6-8 sierpnia 2025
14 maj 2025
Konferencja Prognosfruit to wiodące coroczne wydarzenie w Europie dla sektora jabłek i gruszek, gromadzące plantatorów z całej Europy i spoza niej. Po ubiegłorocznej konferencji w Budapeszcie, Prognosfruit 2025 odbędzie się w Angers we Francji w dniach od 6 do 8 sierpnia 2025 r. Rejestracja jest już otwarta, a interesariusze i dziennikarze mogą rejestrować się za pośrednictwem strony internetowej Prognosfruit. »