Spotkanie z Mateuszem Mrozowskim za nami!

4 listopad 2015
Jak zmieniła się branża sprzedażowa po wielkim kryzysie w 2008 roku? Co ma wpływ na decyzje zakupowe klientów? Na te i wiele innych pytań odpowiedź znaleźli uczestnicy spotkania biznesowego zorganizowanego przez Polish Business Club. Prelegentem był Mateusz Mrozowski – trener i coach sprzedaży. Mrozowski opowiadał, że sprzedaż prowokacyjna ma za zadanie pokazanie klientowi jego biznesu z nowej perspektywy, edukowanie klienta (np. w zakresie nowości w branży) i wskazywanie mu nowych sposobów zarabiania. Sprzedaż prowokacyjna to również dostosowywanie przekazu do konkretnego klienta i jego potrzeb. Prelegent opowiadał również w jaki sposób skutecznie wyrobić sobie opinię eksperta. Mateusz Mrozowski jest autorem książki "Sprzedaż jest $exy, albo nie ma jej wcale", którą można było zakupić na spotkaniu.

„Spotkanie było niezwykle inspirujące, wszyscy uczestnicy bardzo chwalili prelekcję i wiedzę prelegenta. Cieszę się, że spotkanie cieszyło się tak dużym zainteresowaniem, to sygnał jakie tematy są ważne dla przedsiębiorców” – dodaje Sławomir Stańczuk, prezes zarządu Polish Business Club.

Mat. prasowe: PBC

Przeczytaj również:

Partnerzy