Nauka charyzmy

25 kwiecień 2015

18 kwietnia 2015 r. w warszawskim hotelu Lord odbyło się drugie  szkolenie prowadzone przez jednego z największych polskich specjalistów od wizerunku – Piotra Tymochowicza.
Jego organizatorem była Platforma Produktów i Usług. Spotkanie otworzył Robert Sienczewski, dyrektor zarządzający PPiU, który podziękował sponsorom szkolenia – IBI.PL Reklama Poligrafia i Limba Kosmetyki Krzemowe, oraz partnerom i patronom medialnym.
Pierwsze szkolenie z Piotrem Tymochowiczem  (październik 2014) pozwoliło uczestnikom nabyć umiejętności właściwej komunikacji,  obecne zaś pomogło odkryć „Tajniki charyzmy” pokazując jak istotna w kontaktach biznesowych jest pewność siebie i znajomość sztuki prezentacji. Teoria budowania charyzmy (łącznie ze wskazaniem właściwych ćwiczeń) i krótki trening praktyczny z mowy ciała –  to kwintesencja trzech wystąpień Piotra Tymochowicza.
Doskonałym uzupełnieniem wykładów Piotra Tymochowicza były wystąpienia Marka Błądka – coacha, który przedstawił słuchaczom tematykę NLP (podstawowe techniki programowania neurolingwistycznego) oraz Rafała Buchty – niegdyś ucznia Piotra Tymochowicza, obecnie świetnego trenera odkrywającego przed słuchaczami wiele elementów skutecznej komunikacji. Wszystkie wystąpienia były nie tylko wykładami – każdy z prowadzących angażował uczestników i wprowadzał elementy zajęć warsztatowych, co spotkało się z entuzjazmem obecnych. Uczestnicy konferencji poznali także mechanizmy właściwego obracania własnymi i firmowymi funduszami (w większości uczestnikami szkolenia byli właściciele małych i średnich przedsiębiorstw ), co zapewniło im wystąpienie Andrzeja Spuły – partnera szkolenia. Duża frekwencja uczestników z całej Polski oraz aktywne uczestnictwo w konferencji świadczą o tym, że Platforma Produktów i Usług w sposób przemyślany dokonuje wyboru tematyki szkoleń oraz prelegentów, starając się dać uczestnikom to, co najlepsze i najbardziej oczekiwane.

mat. prasowe PPiU

Przeczytaj również:

Partnerzy