Burgood, burger z karczochów z Caprichos del Paladar w Barcelonie

13 listopad 2023
Caprichos del Paladar pomyślnie zakończył swój udział w targach Gastronomic Forum Barcelona, ​​gdzie zgromadziło się ponad 18 000 profesjonalistów ze świata gastronomii.
Wydarzenie, które odbyło się w dniach 6-8 listopada, uhonorowało firmę Murcian drugą nagrodą za najbardziej innowacyjny produkt za Burgood, pierwszego na rynku burgera z karczochami. „Jesteśmy pionierami. Burgood to burger wegański i bezglutenowy, produkt premium dla każdego odbiorcy, w 100% roślinny i bez dodatków. To nie jest podrobiony hamburger o smaku mięsnym, ale hamburger zrobiony wyłącznie z naszych najlepszych karczochów i smakuje tak, jak powinien smakować: karczoch” – wyjaśnił dyrektor handlowy firmy Antonio Agar.

Nagroda ta jest wyrazem uznania dla innowacyjności firmy i pozwala firmie Caprichos del Paladar umocnić się na rynku nie tylko krajowym, ale także międzynarodowym.
W ten sposób dyrektor handlowy Caprichos del Paladar wyraził swoje zadowolenie z czasu spędzonego w Gastronomic Forum Barcelona. „Wszystkie oczekiwania zostały spełnione. Naszym celem było zapewnienie większego wsparcia naszej sieci dystrybutorów w Katalonii oraz prezentacja naszych produktów. Bez wątpienia uznanie zdobyte podczas targów przyczynia się do uwidocznienia Caprichos del Paladar i wzbudziło zainteresowanie wśród potencjalnych klientów” – powiedział Antonio Agar, który również podkreślił znaczny napływ profesjonalnych uczestników tej edycji, wynoszący około 90%.

Stoisko o powierzchni 48 metrów kwadratowych było epicentrum prezentacji najważniejszych produktów Caprichos del Paladar, eksponując słynny kwiat karczocha kandyzowany w EVOO, a także wybraną odmianę obejmującą por, słodkie ziemniaki i karmelizowaną paprykę. Najważniejszą wiadomością było wprowadzenie pierwszego burgera z karczochami, który dostępny jest w trzech rozmiarach (XL, standard i mini) i ma za zadanie zadowolić miłośników wysokiej klasy produktów roślinnych.

Zaangażowanie Caprichos del Paladar w internacjonalizację zostało wzmocnione podczas wydarzenia, przyciągając gości z Hiszpanii i Europy, konsolidując swoją obecność w Katalonii i przyciągając nowych nabywców. Co więcej, firma wykazała się nie tylko swoim zaangażowaniem w jakość produktów, ale także w zrównoważony rozwój we wszystkich swoich procesach, od pola po fabrykę, a nawet podczas prezentacji mebli wykorzystanych podczas wydarzenia.

Przeczytaj również:

Partnerzy