Wycieczki do Aten i inne atrakcje z okazji urodzin MAKRO Polska

3 październik 2017
Trwa akcja „Urodziny ze smakiem”, świętująca 23-lecie sieci hurtowni MAKRO w Polsce. Ambasadorem kampanii jest znany szef kuchni Michel Moran, który na billboardach w całej Polsce zachęca m.in. do grania o wycieczki do Grecji i samochody Skoda Fabia.

Celem kampanii „Urodziny ze smakiem” MAKRO Polska jest zachęcenie klientów do wspólnego świętowania i poznawania smaków kuchni z całej Europy – Włoch, Francji, Grecji i Hiszpanii. Między 26 września a 9 października w halach MAKRO Polska czekają produkty z pełnej słońca i smaków kuchni greckiej – oliwy, sosy, ryby, owoce morza oraz sery, m.in. halloumi czy feta. Dodatkowo osoby, które zrobią w tym czasie zakupy za min. 250 zł netto i zarejestrują się na www.makro-bonusy.pl, mają szansę wygrać jedną z pięciu dwuosobowych wycieczek do Aten oraz samochód Skoda Fabia.

2017-10-02-makrp1.jpg

23. Urodziny MAKRO to także specjalna odsłona Punktomanii – akcji, podczas której klienci sieci zbierają punkty za zakupy, a następnie mogą je wymieniać na atrakcyjne rabaty przy zakupie pozycji z katalogu. Na klientów czeka ponad 70 produktów, w tym wysokiej klasy sprzęty elektroniczne oraz do wyposażenia domu. Urodzinowy katalog zawiera wyjątkową, najobszerniejszą w historii programu ofertę.

Mat. prasowe: Makro

Przeczytaj również:

Partnerzy