Nowy słoneczny wizerunek win El Sol

8 wrzesień 2018
Wina El Sol - jedna z pięciu najważniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku win w Polsce - zmieniają smak i wizerunek. Nowe etykiety i łagodniejszy charakter zyskały wszystkie warianty El Sol, czyli pięć win spokojnych z najbardziej słonecznych krajów świata: Hiszpanii (wina czerwone, białe i różowe), Chile (wino czerwone) i Australii (wino białe).
- Oczywiście wciąż zachowujemy nasz południowy temperament. Obecne w nazwie marki słońce symbolizuje  radość, energię, ciepło i smak tak charakterystyczne dla miejsc, z których pochodzą wina El Sol - podkreśla Zuzanna Amarante, Senior Brand Manager marki El Sol. - Dlatego postanowiliśmy jeszcze mocniej zaakcentować symbolikę słońca na etykietach win, a w ich smaku, zgodnie z preferencjami konsumentów, podkreślić łagodność. To właśnie naturalna słodycz, owocowość i delikatność wyróżnia wina z najbardziej słonecznych, winiarskich krajów świata.
Zmiana wizerunku marki El Sol jest też okazją do przypomnienia o jej społecznym i towarzyskim charakterze.

Marka El Sol, która łączy południowy temperament, łagodny smak, a także słońce, wino i spotkania w gronie przyjaciół została wprowadzona na rynek w 2007 roku. W ofercie AMBRA S.A. jest od 2009 r.

Przeczytaj również:

Partnerzy