
Fruchtwelt Bodensee 2018
27 luty 2018
Fruchtwelt Bodensee ponownie podkreśliły swoją pozycję najważniejszych targów branżowych dla producentów owoców, rolników. Trzy dni interesujących wykładów i dyskusji, pomogły wzmocnić solidarność w branży sadowniczej w tych burzliwych gospodarczo czasach. Łącznie z rekordową liczbą 381 wystawców z 13 krajów, ósma edycja międzynarodowych targów przyciągnęła 15 900 gości (2016: 16 900) na tereny targowe we Friedrichshafen.
Klaus Wellmann, dyrektor generalny Messe Friedrichshafen, podsumował pozytywne wyniki po trzech dniach targów: "Siła Fruchtwelt Bodensee polega na połączeniu wysokich kompetencji technicznych oferowanych podczas programu wsparcia w połączeniu z wyspecjalizowanym asortymentem na wysokim poziomie oferowanym przez wystawców. Mimo trudnej sytuacji ekonomicznej wielu producentów owoców przybyło tu, aby wymienić poglądy z kolegami, znaleźć rozwiązania dla siebie i pozytywnie spojrzeć w przyszłość."
Wśród wystawców obecny był branżowy magazyn Poland Fruits promujący polskie marki na rynkach międzynarodowych.


Przeczytaj również:

Świeże inicjatywy napędzają globalny wzrost na targach ASIA FRUIT LOGISTICA 2025
24 czerwiec 2025
ASIA FRUIT LOGISTICA zwiększa globalny handel dzięki nowym funkcjom i silniejszemu udziałowi międzynarodowemu. Targi ASIA FRUIT LOGISTICA 2025 szykują się do dynamicznej edycji AsiaWorld-Expo w Hongkongu w dniach 3–5 września, a globalny biznes świeżych produktów reaguje z impetem. Wystawcy z 41 krajów i regionów, 25 pawilonów narodowych. Tegoroczne wydarzenie wprowadza dwa zupełnie nowe fora: Frozen Fruit and Vegetables Forum pierwszego dnia oraz Nuts and Dried Fruit Forum drugiego dnia. »

Wyczekiwane targi branży spożywczej i napojów SIGEP Asia powracają
24 czerwiec 2025
SIGEP Asia, Speciality Food & Drinks Asia i Speciality Coffee & Tea Asia 2025, odbywające się w tym samym czasie co 6. edycja Restaurant Asia, zgromadzą i zainspirują najlepszych graczy branżowych i decydentów z całego łańcucha dostaw F&B i gastronomii. Priorytetowo traktując programowanie o dużym wpływie, wydarzenie wykracza poza tradycyjne stoiska handlowe, oferując dziesiątki dodatkowych wydarzeń, takich jak tematyczne salony, przejęcia barów, pokazy na żywo i kursy mistrzowskie. »

Cricket promuje dostępność na festiwalu Fortaleza Sound
23 czerwiec 2025
Cricket, wiodąca marka kapustnych, po raz kolejny udowodniła, że jej zaangażowanie wykracza poza produkty, które uprawia. Podczas ostatniej edycji festiwalu Fortaleza Sound, który odbył się w Lorce, firma nie tylko powróciła jako oficjalny sponsor, ale także potwierdziła swoje zaangażowanie społeczne, wspierając obszar dostępności, umożliwiając osobom niepełnosprawnym pełne korzystanie z wydarzenia. „To był ogromny sukces” — powiedziała Antonia Piernas, dyrektor ds. komunikacji w Cricket. »