Fruchtwelt Bodensee 2018

27 luty 2018

Fruchtwelt Bodensee ponownie podkreśliły swoją pozycję najważniejszych targów branżowych dla producentów owoców, rolników. Trzy dni interesujących wykładów i dyskusji, pomogły wzmocnić solidarność w branży sadowniczej w tych burzliwych gospodarczo czasach. Łącznie z rekordową liczbą 381 wystawców z 13 krajów, ósma edycja międzynarodowych targów przyciągnęła 15 900 gości (2016: 16 900) na tereny targowe we Friedrichshafen.
Klaus Wellmann, dyrektor generalny Messe Friedrichshafen, podsumował pozytywne wyniki po trzech dniach targów: "Siła Fruchtwelt Bodensee polega na połączeniu wysokich kompetencji technicznych oferowanych podczas programu wsparcia w połączeniu z wyspecjalizowanym asortymentem na wysokim poziomie oferowanym przez wystawców. Mimo trudnej sytuacji ekonomicznej wielu producentów owoców przybyło tu, aby wymienić poglądy z kolegami, znaleźć rozwiązania dla siebie i pozytywnie spojrzeć w przyszłość."

Wśród wystawców obecny był branżowy magazyn Poland Fruits promujący polskie marki na rynkach międzynarodowych.

2018-02-27-bodensee2.jpg2018-02-27-bodensee1.jpg

Przeczytaj również:

Świeże inicjatywy napędzają globalny wzrost na targach ASIA FRUIT LOGISTICA 2025

24 czerwiec 2025
ASIA FRUIT LOGISTICA zwiększa globalny handel dzięki nowym funkcjom i silniejszemu udziałowi międzynarodowemu. Targi ASIA FRUIT LOGISTICA 2025 szykują się do dynamicznej edycji AsiaWorld-Expo w Hongkongu w dniach 3–5 września, a globalny biznes świeżych produktów reaguje z impetem. Wystawcy z 41 krajów i regionów, 25 pawilonów narodowych. Tegoroczne wydarzenie wprowadza dwa zupełnie nowe fora: Frozen Fruit and Vegetables Forum pierwszego dnia oraz Nuts and Dried Fruit Forum drugiego dnia. »

Wyczekiwane targi branży spożywczej i napojów SIGEP Asia powracają

24 czerwiec 2025
SIGEP Asia, Speciality Food & Drinks Asia i Speciality Coffee & Tea Asia 2025, odbywające się w tym samym czasie co 6. edycja Restaurant Asia, zgromadzą i zainspirują najlepszych graczy branżowych i decydentów z całego łańcucha dostaw F&B i gastronomii. Priorytetowo traktując programowanie o dużym wpływie, wydarzenie wykracza poza tradycyjne stoiska handlowe, oferując dziesiątki dodatkowych wydarzeń, takich jak tematyczne salony, przejęcia barów, pokazy na żywo i kursy mistrzowskie. »

Cricket promuje dostępność na festiwalu Fortaleza Sound

23 czerwiec 2025
Cricket, wiodąca marka kapustnych, po raz kolejny udowodniła, że ​​jej zaangażowanie wykracza poza produkty, które uprawia. Podczas ostatniej edycji festiwalu Fortaleza Sound, który odbył się w Lorce, firma nie tylko powróciła jako oficjalny sponsor, ale także potwierdziła swoje zaangażowanie społeczne, wspierając obszar dostępności, umożliwiając osobom niepełnosprawnym pełne korzystanie z wydarzenia. „To był ogromny sukces” — powiedziała Antonia Piernas, dyrektor ds. komunikacji w Cricket. »
Partnerzy