Dofinansowanie Go to Brand!

16 kwiecień 2018
Informujemy, że Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ogłosiła drugi etap konkursu na dofinansowanie w ramach poddziałania 3.3.3. POIR „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand”.
Program skierowany jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw reprezentujących sektor spożywczy i rolniczy, chcących pozyskać dofinansowanie na promocję na rynkach zagranicznych.

Przedsiębiorcy mogą ubiegać się o wsparcie finansowe na pokrycie części kosztów działań promocyjnych, w tym udziału w targach, które objęte zostały programem.

Na liście znalazły się między innymi targi:
- WorldFood Kazakhstan w Almaty– edycja 2018 i 2019 (Program promocji branży polskich specjalności żywnościowych)
- SAUDI AgroFood & SAUDI Agriculture w Riyadh - edycja 2018 i 2019 (Program promocji branży polskich specjalności żywnościowych)
- AgroWorld Kazakhstan w Ałmaty – edycja 2018 i 2019 (Program promocji branży maszyn i urządzeń)
- YugAgro w Krasnodarze – edycja 2018 i 2019 (Program promocji branży maszyn i urządzeń)
- FarmingExpo w Krasnodarze – edycja 2018 i 2019 (Program promocji branży maszyn i urządzeń).

Przewidywana intensywność wsparcia wydatków kwalifikowanych związanych z udziałem w programie w postaci pomocy de minimis wynosi:
-60% dla średnich przedsiębiorstw
-75% dla małych przedsiębiorstw
-80% dla mikroprzedsiębiorstw z województwa mazowieckiego
-85% dla pozostałych mikroprzedsiębiorstw

Nabór wniosków w ramach podziałania 3.3.3. rozpocznie się  4 kwietnia i potrwa do 8 maja br. O przyznaniu dofinansowania decyduje kolejność zgłoszeń.
W pierwszym etapie konkursu na dofinansowanie wartość zgłoszonych projektów prawie trzykrotnie przekroczyła pulę dostępnych środków, dlatego zachęcamy do złożenia wniosków na stronie internetowej PARP, niezwłocznie po ogłoszeniu naboru.

Przewidywana intensywność wsparcia wydatków kwalifikowanych związanych z udziałem w programie w postaci pomocy de minimis wynosi:
-60% dla średnich przedsiębiorstw
-75% dla małych przedsiębiorstw
-80% dla mikroprzedsiębiorstw z województwa mazowieckiego
-85% dla pozostałych mikroprzedsiębiorstw

Nabór wniosków w ramach podziałania 3.3.3. rozpocznie się  4 kwietnia i potrwa do 8 maja br. O przyznaniu dofinansowania decyduje kolejność zgłoszeń.
W pierwszym etapie konkursu na dofinansowanie wartość zgłoszonych projektów prawie trzykrotnie przekroczyła pulę dostępnych środków, dlatego zachęcamy do złożenia wniosków na stronie internetowej PARP.

Przeczytaj również:

POLAGRA+TAROPAK = kompleksowe spojrzenie na sektor spożywczy

25 czerwiec 2025
W odpowiedzi na potrzeby rynku, Targi POLAGRA 2025 zostaną połączone z Targami TAROPAK – wydarzeniem w pełni dedykowanym rozwiązaniom opakowaniowym, etykietowaniu oraz logistyce. To wyjątkowa okazja, by w jednym miejscu zapoznać się z kompleksową ofertą dla całego łańcucha produkcyjnego – od surowców i technologii, przez przetwórstwo, aż po pakowanie i dystrybucję gotowego produktu. Dzięki tej synergii, producenci z różnych segmentów branży spożywczej będą mogli: znaleźć innowacyjne rozwiązania »

Świeże inicjatywy napędzają globalny wzrost na targach ASIA FRUIT LOGISTICA 2025

24 czerwiec 2025
ASIA FRUIT LOGISTICA zwiększa globalny handel dzięki nowym funkcjom i silniejszemu udziałowi międzynarodowemu. Targi ASIA FRUIT LOGISTICA 2025 szykują się do dynamicznej edycji AsiaWorld-Expo w Hongkongu w dniach 3–5 września, a globalny biznes świeżych produktów reaguje z impetem. Wystawcy z 41 krajów i regionów, 25 pawilonów narodowych. Tegoroczne wydarzenie wprowadza dwa zupełnie nowe fora: Frozen Fruit and Vegetables Forum pierwszego dnia oraz Nuts and Dried Fruit Forum drugiego dnia. »

Wyczekiwane targi branży spożywczej i napojów SIGEP Asia powracają

24 czerwiec 2025
SIGEP Asia, Speciality Food & Drinks Asia i Speciality Coffee & Tea Asia 2025, odbywające się w tym samym czasie co 6. edycja Restaurant Asia, zgromadzą i zainspirują najlepszych graczy branżowych i decydentów z całego łańcucha dostaw F&B i gastronomii. Priorytetowo traktując programowanie o dużym wpływie, wydarzenie wykracza poza tradycyjne stoiska handlowe, oferując dziesiątki dodatkowych wydarzeń, takich jak tematyczne salony, przejęcia barów, pokazy na żywo i kursy mistrzowskie. »
Partnerzy