Macfrut – nowe możliwości dla zagranicznych kupców

26 luty 2018

„Macfrut Hosted Buyers Program” to inicjatywa stworzona przez zespół Cesena Fiera, mająca na celu zapewnienie efektywnego i aktywnego uczestnictwa zagranicznych nabywców w Macfrut. Targi, które odbędą się w dniach 9-11 maja w Rimini, oferują zwiedzającym niepowtarzalną okazję biznesową, ponieważ skupiają w jednym miejscu przedstawicieli całego sektora owocowo-warzywnego, z branż technologii produkcyjnej, upraw, sprzedaży i dystrybucji aż po urządzenia do przetwórstwa, opakowania i usługi logistyczne.

Ten specjalny program jest skierowany do kupców o następującym profilu: category manager, buyer, import manager, top manager, nabywcy detaliczni i hurtowi, przedstawiciele sieci wielkopowierzchniowych oraz sektora materiału siewnego, roślin i szkółek drzew, urządzeń i technologii do produkcji, obróbki i selekcji, produkcji rolnej, przetwórstwa oraz obróbki warzyw i owoców, opakowań, świeżych owoców i warzyw, owoców suszonych a także logistyki i usług dla branży owocowo-warzywnej.

Przystąpienie do programu „Macfrut Hosted Buyers” obejmuje kilka etapów: od stycznia do 31 marca osoby zainteresowane wizytą na targach będą się mogły zarejestrować na Macfrut jako goście „HOSTED buyer”. Organizatorzy, po przeanalizowaniu profili, będą się bezpośrednio kontaktować ze wszystkimi osobami, aby potwierdzić ich ewentualne uczestnictwo w targach i wspólnie zaplanować szczegóły logistyczne ich przyjazdu i pobytu. Od 3 do 29 kwietnia zostanie aktywowana „platforma B2B”, skierowana do poszczególnych nabywców. Będzie to system online, w którym każdy uczestnik będzie mógł zarezerwować spotkania z interesującymi go wystawcami, w celu stworzenia osobistego harmonogramu rozmów biznesowych. Następnie, organizatorzy prześlą ostateczny plan spotkań na początku maja, po czym każdy z uczestników będzie mógł wydrukować swój bilet, program i harmonogram. 

„Nawiązaliśmy już kontakty handlowe z włoskimi odbiorcami i jesteśmy bardzo zainteresowani cytrusami pochodzącymi z południa Włoch – komentuje  Alessia Pilade, Business Manager w firmie BanaBay, z siedzibą w Wielkiej Brytanii, importującej banany z Ekwadoru, która przystąpiła do programu. – „Zależy nam również na spotkaniu z wszystkimi producentami z Ameryki Południowej, aby omówić szczegóły współpracy przede wszystkim w zakresie bananów, mango i avocado”.

Oprócz korzyści płynących z indywidualnego zaplanowania wizyty na targach Macfrut oraz możliwości korzystania z udogodnień przewidzianych dla gości, kupcy przystępujący do programu będą mieć zapewniony dostęp do zarezerwowanej strefy VIP Business Lounge, przygotowanej w pawilonach targowych Rimini Fiera (D5 - 018), gdzie będą mogli bezpłatnie skorzystać z Wi-Fi, wsparcia tłumaczy i usług dodatkowych.

Dodatkowe informacje:
www.macfrut.com/en/c/99/macfrut_hosted_buyers_program

Przeczytaj również:

Targi Good Life Expo 1-3 sierpnia 2025 r. | Międzynarodowe Centrum Kongresowe Kyalami, Johannesburg

16 lipiec 2025
Targi Good Life to ważna platforma dla zwiedzających poszukujących informacji, które pomogą im ulepszyć jakość życia i odkryć produkty gotowe do sprzedaży detalicznej. Stanowią one kluczowe miejsce spotkań dla producentów, dystrybutorów i sprzedawców detalicznych, oferując wystawcom atrakcyjną ofertę. Branża zdrowia i wellness przeżywa obecnie globalny boom, którego wartość prognozuje się na poziomie odpowiednio 13 miliardów dolarów do 2026 roku i 568 miliardów dolarów do 2029 roku. »

Polagra Update: jak wycisnąć maksimum z udziału w targach?

16 lipiec 2025
Targi Polagra to jedno z najważniejszych wydarzeń branży spożywczej w Europie Środkowo-Wschodniej. W dniach 24 - 26 września 2025 roku Poznań ponownie stanie się miejscem, gdzie spotykają się liderzy rynku, innowatorzy i wizjonerzy przyszłości sektora. Targi to nie tylko stoisko. To strategia, relacje i doświadczenie. Udział w targach może być mocnym impulsem dla Twojego biznesu - pod warunkiem, że dobrze go zaplanujesz. W najnowszym wydaniu biuletynu nowe możliwości, jak podejść do obecności na Targach Polagra kompleksowo »

Pomysły na zrównoważoną żywność w centrum uwagi: Anuga wzmacnia swój innowacyjny wizerunek dzięki współpracy z Ecotrophelia Europe

15 lipiec 2025
Anuga, największe światowe targi żywności i napojów, po raz kolejny podkreślają swoją pozycję platformy innowacji branżowych: dzięki odnowionej współpracy z Ecotrophelia Europe, najważniejszym europejskim konkursem innowacji w zakresie zrównoważonej żywności, Anuga tworzy scenę dla wizjonerskich pomysłów na produkty, młodych talentów i przyszłościowej przedsiębiorczości. »
Partnerzy