Fresh Market 2017 Business Meetings & Retail Center

2 październik 2017

Jubileuszowa już X-Edycja Konferencji Fresh Market 2017 odbyła się 21 września w Centrum Konferencyjnym Mazurkas w Ożarowie Mazowieckim. Sponsorem wydarzenia była włoska firma Carton Pack.

Fresh Market to międzynarodowe spotkanie dostawców świeżych owoców, warzyw i kwiatów z kupcami reprezentującymi sieci handlowe. Z roku na rok wzrasta zainteresowanie wydarzeniem, w tym roku, w wydarzeniu uczestniczyli producenci i dystrybutorzy owoców, warzyw i kwiatów z 17 krajów. Najliczniejsza reprezentacja przybyła z Holandii, Włoch, Hiszpanii i Belgii.
Podczas Konferencji odbyły się panele dyskusyjne poświęcone najważniejszym zagadnieniom sektora produkcji świeżych owoców i warzyw – wiedzą dzielili się eksperci z branży.

Fresh Market to bezpośrednie spotkania biznesowe z kupcami z sieci handlowych.  W tegorocznej edycji uczestnicy przeprowadzili łącznie ponad 1300 spotkań z przedstawicielami: AUCHAN, ATB Ukraina, AVITA, BIEDRONKA, BIELMARKET (Białoruś), BRNENKA (Czechy), CARREFOUR, DINO MARKET, FRESHMAKRET, INTERMARCHE, KAUFLAND, MAGNIT (Rosja), MAKRO Cash & Carry, MAXIMA (Litwa), MINUTA 8, PIOTR I PAWEŁ, STOKROTKA, TOPAZ, TOP-MARKET, VIKTORIA (Kaliningrad) i ŻABKA.
Uczestnicy Fresh Market 2017 wykorzystali jedyną i niepowtarzalną okazję w roku aby omówić warunki rozpoczęcia dostaw z przedstawicielami marketów odpowiedzialnymi za zakup świeżych owoców, warzyw i kwiatów.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom uczestników, zorganizowana została wystawa stoisk prezentujących ofertę handlową Sponsorów i Firm uczestniczących w wydarzeniu umożliwiając im promocję najnowszych produktów i usług dla branży wśród ponad 350 uczestników Konferencji.

Podczas Konferencji po raz kolejny został wyłoniony zwycięzca konkursu na najbardziej innowacyjny produkt branży: Fresh Market Award – Produkt Roku 2017. Zwycięskim produktem okazały się świeże jagody Goji – nowość na polskim rynku - jagody charakteryzujące się niesamowicie wysoką zawartością witaminy C i działaniem antyrakowym. Jagody Goji dostarczane są bezpośrednio z mołdawskich plantacji przez firmę DILAR.

Zapraszamy do udziału w 2018 roku.

Przeczytaj również:

POLAGRA+TAROPAK = kompleksowe spojrzenie na sektor spożywczy

25 czerwiec 2025
W odpowiedzi na potrzeby rynku, Targi POLAGRA 2025 zostaną połączone z Targami TAROPAK – wydarzeniem w pełni dedykowanym rozwiązaniom opakowaniowym, etykietowaniu oraz logistyce. To wyjątkowa okazja, by w jednym miejscu zapoznać się z kompleksową ofertą dla całego łańcucha produkcyjnego – od surowców i technologii, przez przetwórstwo, aż po pakowanie i dystrybucję gotowego produktu. Dzięki tej synergii, producenci z różnych segmentów branży spożywczej będą mogli: znaleźć innowacyjne rozwiązania »

Świeże inicjatywy napędzają globalny wzrost na targach ASIA FRUIT LOGISTICA 2025

24 czerwiec 2025
ASIA FRUIT LOGISTICA zwiększa globalny handel dzięki nowym funkcjom i silniejszemu udziałowi międzynarodowemu. Targi ASIA FRUIT LOGISTICA 2025 szykują się do dynamicznej edycji AsiaWorld-Expo w Hongkongu w dniach 3–5 września, a globalny biznes świeżych produktów reaguje z impetem. Wystawcy z 41 krajów i regionów, 25 pawilonów narodowych. Tegoroczne wydarzenie wprowadza dwa zupełnie nowe fora: Frozen Fruit and Vegetables Forum pierwszego dnia oraz Nuts and Dried Fruit Forum drugiego dnia. »

Wyczekiwane targi branży spożywczej i napojów SIGEP Asia powracają

24 czerwiec 2025
SIGEP Asia, Speciality Food & Drinks Asia i Speciality Coffee & Tea Asia 2025, odbywające się w tym samym czasie co 6. edycja Restaurant Asia, zgromadzą i zainspirują najlepszych graczy branżowych i decydentów z całego łańcucha dostaw F&B i gastronomii. Priorytetowo traktując programowanie o dużym wpływie, wydarzenie wykracza poza tradycyjne stoiska handlowe, oferując dziesiątki dodatkowych wydarzeń, takich jak tematyczne salony, przejęcia barów, pokazy na żywo i kursy mistrzowskie. »
Partnerzy