
Adam Hall Group stawia na Great Wall jako wyłącznego partnera dystrybucyjnego w Chinach
2 marzec 2017
Adam Hall Group, za pośrednictwem swojego oddziału Adam Hall Asia Pte Ltd, przyspiesza swój dwuletni okres budowy silnej sieci efektywnie powiązanych dystrybutorów w regionie APAC. Singapurska gałąź niemieckiej Adam Hall Group wybrała spółkę Great Wall jako swojego wyłącznego partnera dystrybucyjnego w Chinach dla wszystkich marek z wyjątkiem Adam Hall Hardware.
Założona w 1997 roku przez Panów Kwong Wai Tonga i Ye Jin Bina spółka Great Wall ma siedzibę główną w Guangzhou i jest obecnie wiodącym dystrybutorem instrumentów muzycznych w Chinach. Dysponując filiami w Pekinie, Xi’an i Szanghaju, czterema salonami wystawowymi, szkołą muzyczną z 50 nauczycielami i 300 uczniami, firma Great Wall wciąż chce się rozwijać, choć już teraz może się pochwalić siecią 900 dealerów w całych Chinach.
Dwa strategicznie zlokalizowane magazyny, w Guangzhou i w Tianjin, pomagają w usprawnieniu obsługi i skróceniu czasów dostawy do dealerów.
„Mieliśmy zaszczyt powitać Panów Tonga i Bina w naszym salonie wystawowym w Singapurze na szeroko zakrojonych rozmowach dotyczących wizji przyszłości i planów naszych firm” – powiedział Chandan Mahtani, Dyrektor Zarządzający Adam Hall Asia Pte Ltd. „Zauważyłem, że łączy nas przywiązywanie dużej wagi do relacji z klientami i specjalistami z branży. Ponadto wysoko cenię ich nieustanne zaangażowanie w rozwój społeczności instrumentalistów”.
Adam Hall Group zdecydowała się zainwestować w swój azjatycki salon wystawowy w Singapurze, traktując go jako bramę do Azji. Ten salon wystawowy jest wykorzystywany nie tylko do demonstracji, ale także otwarty dla szkoleń i wydarzeń specjalnych. Adam Hall Asia Pte Ltd, podmiot w 100% zależny od Adam Hall GmbH, planuje więcej takich działań w ramach partnerskiej współpracy.
„Zawsze jest miło uczestniczyć w spotkaniu wszystkich naszych dystrybutorów, którzy wymieniają się pomysłami” – dodał Chandan Mahtani.
„Jesteśmy ogromnie zainteresowani dystrybucją marek Adam Hall Group w Chinach. Różnorodność i design tych produktów z pewnością zostaną docenione w naszej rozległej sieci dealerów. Fakt, że Adam Hall Group ma swoje własne zespoły R&D, wzornictwa i marketingu w niemieckiej siedzibie głównej w Neu Anspach, jest dla nas obietnicą jakości” – stwierdza Pan Tong.
Przeczytaj również:

Food & Drinks Malaysia by SIAL, 1-3 July 2025 MITEC Kuala Lumpur
11 czerwiec 2025
Food & Drinks Malaysia by SIAL ma szansę stać się wiodącą wystawą żywności i napojów w Malezji i całym regionie - zapewniającą skoncentrowaną platformę dla branży w kierunku wejścia na rynek do bramy stolicy żywności Azji - Malezji. Udział w targach daje wystawcom możliwość eksploracji przedsięwzięć biznesowych, nawiązywania kontaktów i nawiązywania partnerstw z malezyjskimi i międzynarodowymi firmami, inwestorami i agencjami rządowymi, wykorzystując dynamiczny rynek F&B i potencjał ekonomiczny ASEAN. »

Poznaj świat win i alkoholi - mistrzowska klasa Vinexpo 2025
9 czerwiec 2025
Poszerz swoją wiedzę dzięki Vinexpo India 2025 Masterclass Series, prowadzonej przez Vinexpo Academy, globalnie uznaną platformę edukacji, innowacji i spostrzeżeń branżowych. Pogłęb wiedzę o produktach dzięki fachowo prowadzonym degustacjom. Poznaj trendy rynkowe dzięki bezstronnym, wartościowym spostrzeżeniom. Bądź na bieżąco dzięki treściom opracowanym przez światowych ekspertów. Każda sesja prowadzona przez uznanych sommelierów, mistrzów destylacji »

FRUITNET i IFPA łączą siły, aby dostarczać wartościowe treści na ASIA FRUIT LOGISTICA PEET UP
7 czerwiec 2025
Fruitnet i IFPA przygotują program treści wypełnionych spostrzeżeniami na wiodącym międzynarodowym wydarzeniu dla branży świeżych produktów w Ameryce Łacińskiej
ASIA FRUIT LOGISTICA PERU MEET UP, zupełnie nowe międzynarodowe wydarzenie łączące handel eksportem świeżych produktów w Ameryce Łacińskiej z kluczowymi nabywcami z Azji i całego świata, rozpocznie się w Limie w dniach 28-29 października 2025 r. »