
Seminarium „Doing Business in Portugal and Brazil”
13 marzec 2017
zapraszamy na
Seminarium „Doing Business in Portugal and Brazil” organizowane przez Polsko-Portugalską Izbę Gospodarczą (PPCC) i Honorowy Konsulat Brazylii w Krakowie, podczas którego eksperci szeroko zaprezentują praktyczne i prawne aspekty prowadzenia działalności na terenie Portugalii i Brazylii.
Wydarzenie odbędzie się
28 marca 2017 r. w Sali Senackiej Krakowskiego Uniwersytetu Ekonomicznego przy ul. Rakowickiej 27.

Prezentacje będą wygłaszane po polsku lub angielsku, bez tłumaczenia.
Wstęp na wydarzenie jest wolny, ale istnieje konieczność rejestracji. Prosimy dokonywać zgłoszeń na adres:
wb@ppcc.pl.
Aby dowiedzieć się więcej, prosimy o kontakt z Dyrektorem Generalnym PPCC, Wojciechem Baczyńskim:
wb@ppcc.pl, +48 696 760 925.
Przeczytaj również:

Świeże inicjatywy napędzają globalny wzrost na targach ASIA FRUIT LOGISTICA 2025
24 czerwiec 2025
ASIA FRUIT LOGISTICA zwiększa globalny handel dzięki nowym funkcjom i silniejszemu udziałowi międzynarodowemu. Targi ASIA FRUIT LOGISTICA 2025 szykują się do dynamicznej edycji AsiaWorld-Expo w Hongkongu w dniach 3–5 września, a globalny biznes świeżych produktów reaguje z impetem. Wystawcy z 41 krajów i regionów, 25 pawilonów narodowych. Tegoroczne wydarzenie wprowadza dwa zupełnie nowe fora: Frozen Fruit and Vegetables Forum pierwszego dnia oraz Nuts and Dried Fruit Forum drugiego dnia. »

Wyczekiwane targi branży spożywczej i napojów SIGEP Asia powracają
24 czerwiec 2025
SIGEP Asia, Speciality Food & Drinks Asia i Speciality Coffee & Tea Asia 2025, odbywające się w tym samym czasie co 6. edycja Restaurant Asia, zgromadzą i zainspirują najlepszych graczy branżowych i decydentów z całego łańcucha dostaw F&B i gastronomii. Priorytetowo traktując programowanie o dużym wpływie, wydarzenie wykracza poza tradycyjne stoiska handlowe, oferując dziesiątki dodatkowych wydarzeń, takich jak tematyczne salony, przejęcia barów, pokazy na żywo i kursy mistrzowskie. »

Cricket promuje dostępność na festiwalu Fortaleza Sound
23 czerwiec 2025
Cricket, wiodąca marka kapustnych, po raz kolejny udowodniła, że jej zaangażowanie wykracza poza produkty, które uprawia. Podczas ostatniej edycji festiwalu Fortaleza Sound, który odbył się w Lorce, firma nie tylko powróciła jako oficjalny sponsor, ale także potwierdziła swoje zaangażowanie społeczne, wspierając obszar dostępności, umożliwiając osobom niepełnosprawnym pełne korzystanie z wydarzenia. „To był ogromny sukces” — powiedziała Antonia Piernas, dyrektor ds. komunikacji w Cricket. »