
Branża retail ponownie spotkała się na targach RetailShow
1 grudzień 2016
VII Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow 2016 dobiegły końca. Właściciele i zarządzający sklepami mogli wybierać spośród szerokiej oferty ponad 160polskich i zagranicznych wystawców, którzy prezentowali innowacyjne produkty i usługi niezbędne przy wyposażaniu placówek handlowych. Targi odwiedziło ponad 4,5 tys. osób, wielu słuchaczy wzięło udział w konferencji Retail Congress oraz warsztatach w Retail Innovations Theatre.
Siódma edycja Targów RetailShow kojarzona będzie z dynamicznym rozwojem tej imprezy, gdyż do dyspozycji wystawców była największa powierzchnia w historii targów - 5250 mkw. Na nowoczesnych i oryginalnych stoiskach prezentowano najwyższej jakości wyposażenie, technologie i usługi dla handlu.
Jakość przede wszystkim
Przestronny i nowocześnie urządzony Modelowy Sklep zlokalizowany w centralnym punkcie hali wystawienniczej przyciągał uwagę. Innowacyjna aranżacja zachęcała do wejścia i przyjrzenia się eksponowanym tam meblom i urządzeniom. W takim otoczeniu doskonale prezentowały się produkty rozmieszczone na nowoczesnych regałach i półkach, a przedstawiciele firm, które wyposażały sklep, praktycznie przez cały czas prowadzili rozmowy, demonstrowali funkcjonalności rozwiązań i omawiali ich zalety.
Konferencje i warsztatyTargi RetaiShow były również okazją do zdobycia dużej dawki branżowej wiedzy. Pierwszego dnia odbyła się konferencja Retail Congress, składająca się z kilkunastu wystąpień ekspertów, a wzięli w niej udział przedstawiciele zarządów największych i najważniejszych sieci handlowych. Z kolei podczas dwudniowych bezpłatnych warsztatów w Retail Innovations Theatre można było pozyskać wiele praktycznych porad ekspertów.
Nagrody dla najlepszychJury w branżowych konkursach „Innowacje Handlu 2016” oraz „Best Shop Concept 2016” wyłoniło najlepsze produkty oraz sklepy, które odznaczają się pomysłem, designem, zastosowanymi technologiami oraz walorami użytkowymi.
Mat. prasowe: Lawenda Public Relations
Przeczytaj również:

POLAGRA+TAROPAK = kompleksowe spojrzenie na sektor spożywczy
25 czerwiec 2025
W odpowiedzi na potrzeby rynku, Targi POLAGRA 2025 zostaną połączone z Targami TAROPAK – wydarzeniem w pełni dedykowanym rozwiązaniom opakowaniowym, etykietowaniu oraz logistyce. To wyjątkowa okazja, by w jednym miejscu zapoznać się z kompleksową ofertą dla całego łańcucha produkcyjnego – od surowców i technologii, przez przetwórstwo, aż po pakowanie i dystrybucję gotowego produktu. Dzięki tej synergii, producenci z różnych segmentów branży spożywczej będą mogli:
znaleźć innowacyjne rozwiązania »

Świeże inicjatywy napędzają globalny wzrost na targach ASIA FRUIT LOGISTICA 2025
24 czerwiec 2025
ASIA FRUIT LOGISTICA zwiększa globalny handel dzięki nowym funkcjom i silniejszemu udziałowi międzynarodowemu. Targi ASIA FRUIT LOGISTICA 2025 szykują się do dynamicznej edycji AsiaWorld-Expo w Hongkongu w dniach 3–5 września, a globalny biznes świeżych produktów reaguje z impetem. Wystawcy z 41 krajów i regionów, 25 pawilonów narodowych. Tegoroczne wydarzenie wprowadza dwa zupełnie nowe fora: Frozen Fruit and Vegetables Forum pierwszego dnia oraz Nuts and Dried Fruit Forum drugiego dnia. »

Wyczekiwane targi branży spożywczej i napojów SIGEP Asia powracają
24 czerwiec 2025
SIGEP Asia, Speciality Food & Drinks Asia i Speciality Coffee & Tea Asia 2025, odbywające się w tym samym czasie co 6. edycja Restaurant Asia, zgromadzą i zainspirują najlepszych graczy branżowych i decydentów z całego łańcucha dostaw F&B i gastronomii. Priorytetowo traktując programowanie o dużym wpływie, wydarzenie wykracza poza tradycyjne stoiska handlowe, oferując dziesiątki dodatkowych wydarzeń, takich jak tematyczne salony, przejęcia barów, pokazy na żywo i kursy mistrzowskie. »