
WorldFood Istanbul 2016
29 czerwiec 2016
W terminie 1-4.09.2016 w centrum wystawienniczym CNR Expo w Stambule odbędzie się dwudziesta czwarta edycja międzynarodowych targów spożywczych WorldFood Istanbul. To największe targi poświęcone produktom i technologii spożywczej w Turcji. Co roku przyciągają setki krajowych i zagranicznych producentów żywności, którzy przyjeżdżają do Stambułu, aby prezentować nowości produktowe, nawiązywać wartościowe kontakty handlowe i pozyskiwać partnerów biznesowych.
Dlaczego Turcja?
• W kraju żyje ponad 77 milionów mieszkańców – jest to 17 najbardziej zaludnione państwo świata i jeden z największych rynków zbytu w regionie
• Młode pokolenie w Turcji naśladuje zachodnie wzorce żywieniowe i oczekuje urozmaiconej oferty produktowej
• Kraj posiada doskonałą lokalizację między południowo-wschodnią Europą i południowo-zachodnią Azją sprzyjającą bezpośrednim inwestycjom
• Sieć krajowych sklepów spożywczych i handlowych poszukuje aktualnie bardziej międzynarodowych i nowoczesnych produktów, którymi będą zaopatrywać rynek turecki – to idealny czas na wkroczenie ze swoimi produktami na rynek turecki
Od 1993 roku targi te przecierają szlaki inwestorom z zagranicy, odzwierciedlają bieżące trendy w branży, inicjują międzynarodową współpracę i są miejscem prezentacji najnowszych produktów. W tym roku zostały wyróżnione następujące sektory:
• Produkty spożywcze i oleje
• Słodycze
• Słodycze i orzechy
• Składniki
• Napoje, Produkty mleczne, Mięso, Owoce i Warzywa
• Cold Chain

W ubiegłym roku w targach uczestniczyło ponad 460 krajowych i międzynarodowych wystawców. Krajami partycypującymi były m.in.: Niemcy, Tajlandia, Sri Lanka, Polska, Meksyk, Malezja, RPA, Bułgaria, Włochy. Targi odwiedziło ponad 14 240 zwiedzających.
Równolegle z WorldFood Istanbul odbywają się targi IPack Turkey, które w 2016 roku otrzymują oficjalne wsparcie Ministra Gospodarki Turcji.
Zapraszamy do udziału w targach.
Kontakt z organizatorem:
ITE Poland Sp. z o. o.
Anna Karnaś
Tel. +48 61 662 72 43
E-mail: karnas@ite-poland.com
Mat. prasowe ITE Poland
Przeczytaj również:

Cricket promuje dostępność na festiwalu Fortaleza Sound
23 czerwiec 2025
Cricket, wiodąca marka kapustnych, po raz kolejny udowodniła, że jej zaangażowanie wykracza poza produkty, które uprawia. Podczas ostatniej edycji festiwalu Fortaleza Sound, który odbył się w Lorce, firma nie tylko powróciła jako oficjalny sponsor, ale także potwierdziła swoje zaangażowanie społeczne, wspierając obszar dostępności, umożliwiając osobom niepełnosprawnym pełne korzystanie z wydarzenia. „To był ogromny sukces” — powiedziała Antonia Piernas, dyrektor ds. komunikacji w Cricket. »

Zamrożone. Gotowe. Globalne. Wkrocz na nowe rynki na WorldFood Istanbul 2025
22 czerwiec 2025
W 2024 r. globalny rynek mrożonek osiągnął 310 mld USD, a przewiduje się, że do 2032 r. wzrośnie do 457 mld USD. W Turcji sektor mrożonek nadal zyskuje na dynamice, napędzany rosnącymi wolumenami eksportu, ulepszoną infrastrukturą łańcucha chłodniczego i bardziej zaawansowanym krajobrazem detalicznym. WorldFood Istanbul 2025 to idealna platforma do połączenia Twojej marki z krajowymi i międzynarodowymi nabywcami poszukującymi nowych dostawców i innowacyjnych rozwiązań w zakresie mrożonek. »

Rejestracja na Profood-Propack & Ag-Biz 2025 już otwarta
20 czerwiec 2025
Dowiedz się o najnowszych innowacjach w przetwórstwie żywności, inżynierii i usługach pakowania. Osobiste dyskusje i kontakty z odpowiednimi nabywcami i decydentami. Kompletny przegląd wszystkich trendów i tematów z cennymi spostrzeżeniami i inspiracjami w każdej branży. Centrum wiedzy ułatwia nawiązywanie kontaktów i dzielenie się wiedzą, inspirując innowacje i nowe technologie. Innovative Food Fiesta to platforma postępów i innowacji w przemyśle spożywczym. »