Targi MedFEL okazały się sukcesem

16 maj 2016

Targi MedFEL to organizowane w Perpignan międzynarodowe targi owocowo-warzywne. Impreza targowa poświęcona jest rynkowi owoców i warzyw.
W ofercie wystawców znalazły się świeże owoce i warzywa, suszone owoce, orzechy, produkty mrożone i puszkowane, owoce i warzywa egzotyczne, uprawy organiczne, zioła i przyprawy, technologie sortowania, pakowania, przechowywania i przetwarzania, transport i logistyka, zarządzanie produkcją i sprzedażą, rozwiązania informatyczne dla branży oraz systemy uprawy.
W tegorocznej imprezie, w dniach 26 - 28 kwietnia, udział wzięło 246 wystawców z 13 krajów. Odnotowano 6122 odwiedzających (wzrost o 5% w stosunku do zeszłorocznej edycji). Targom towarzyszyły konferencje i bloki tematyczne, które przyciągały uwagę przedstawicieli z branży. Podczas trzydniowego wydarzenia odbyło się również wiele spotkań B2B.

2016-05-11-medfel3.jpg

Zdaniem Chantal Passat przewodniczej Komitetu Organizacyjnego tegoroczna edycja targów MedFEL okazała się sukcesem.

Na tle konkurecji targi MedFEL rozwijają się, wzrasta liczba odwiedzających jak i poszerza się liczba wystawców.
"Dołożymy wszelkich starań aby uatrakcyjnić naszą ofertę wprowadzając jeszcze wiecej innowacyjnych rozwiazań w kolejnej edycji zaplanowanej na ostatni tydzień kwietnia" - podkreśliła Chantal Passat.

Podczas targów MedFEL nie zabrakło również poskich akcentów. Wśród obecnej na targach prestiżowej, branżowej, międzynarodowej prasy, znalazło się polskie, bilateralne, biznesowo-handlowe czasopismo POLAND FRUITS, które cieszyło się dużym zainteresowaniem zagranicznych odbiorców.

2016-05-11-medfel-kiosk.jpg

Based on press releases of MedFEL: AD  Poland Fruits

Przeczytaj również:

Wyczekiwane targi branży spożywczej i napojów SIGEP Asia powracają

24 czerwiec 2025
SIGEP Asia, Speciality Food & Drinks Asia i Speciality Coffee & Tea Asia 2025, odbywające się w tym samym czasie co 6. edycja Restaurant Asia, zgromadzą i zainspirują najlepszych graczy branżowych i decydentów z całego łańcucha dostaw F&B i gastronomii. Priorytetowo traktując programowanie o dużym wpływie, wydarzenie wykracza poza tradycyjne stoiska handlowe, oferując dziesiątki dodatkowych wydarzeń, takich jak tematyczne salony, przejęcia barów, pokazy na żywo i kursy mistrzowskie. »

Cricket promuje dostępność na festiwalu Fortaleza Sound

23 czerwiec 2025
Cricket, wiodąca marka kapustnych, po raz kolejny udowodniła, że ​​jej zaangażowanie wykracza poza produkty, które uprawia. Podczas ostatniej edycji festiwalu Fortaleza Sound, który odbył się w Lorce, firma nie tylko powróciła jako oficjalny sponsor, ale także potwierdziła swoje zaangażowanie społeczne, wspierając obszar dostępności, umożliwiając osobom niepełnosprawnym pełne korzystanie z wydarzenia. „To był ogromny sukces” — powiedziała Antonia Piernas, dyrektor ds. komunikacji w Cricket. »

Zamrożone. Gotowe. Globalne. Wkrocz na nowe rynki na WorldFood Istanbul 2025

22 czerwiec 2025
W 2024 r. globalny rynek mrożonek osiągnął 310 mld USD, a przewiduje się, że do 2032 r. wzrośnie do 457 mld USD. W Turcji sektor mrożonek nadal zyskuje na dynamice, napędzany rosnącymi wolumenami eksportu, ulepszoną infrastrukturą łańcucha chłodniczego i bardziej zaawansowanym krajobrazem detalicznym. WorldFood Istanbul 2025 to idealna platforma do połączenia Twojej marki z krajowymi i międzynarodowymi nabywcami poszukującymi nowych dostawców i innowacyjnych rozwiązań w zakresie mrożonek. »
Partnerzy