Cydr Lubelski Klasyczny otrzymał znak Poznaj Dobrą Żywność

3 kwiecień 2017

Program „Poznaj Dobrą Żywność” od 2004 roku nagradza produkty o wyróżniającej się jakości, spełniające surowe oraz precyzyjnie określone kryteria opracowane przez Kolegium Naukowe ds. jakości produktów żywnościowych. Znak promuje jedynie najlepszych producentów i ma na celu stałe motywowanie ich do podnoszenia jakości swoich wyrobów oraz zwiększania różnorodności oferty.

Cydr Lubelski, produkowany przez firmę AMBRA S.A. to naturalny i lekki napój alkoholowy wytwarzany ze świeżo wyciśniętego soku z polskich jabłek. Marka jest liderem cydrów w Polsce z ponad 50% udziałem w rynku i stanowi wzorzec dla całej kategorii. Po raz kolejny została doceniona przez ekspertów zasiadających w Kapitule Programu za najwyższą jakość i naturalność.
- Wyróżnienie znakiem Poznaj Dobrą Żywność jest dla nas uhonorowaniem wysiłków wkładanych w naturalny proces produkcji Cydru Lubelskiego prosto z jabłka. AMBRA jako prekursor kategorii świadomie postawiła na produkt ze świeżo tłoczonego soku. Fermentujemy Cydr Lubelski prosto z soku z wytłoczonych jabłek, wykorzystując technologię do produkcji win musujących i nie używamy ani koncentratu, ani sztucznych dodatków. Nagroda mobilizuje nas do dalszej pracy na rzecz rozwoju całej kategorii – mówi Robert Walewski, brand manager marki Cydr Lubelski.

Przypomnijmy, że rynek cydrów w Polsce osiągnął wartość ok. 100 mln zł rocznie (ok. 15 mln l). Z badań konsumenckich wynika, że Polacy, którzy tak bardzo pokochali orzeźwiający smak naturalnego polskiego cydru, oczekują od tej kategorii dalszego rozwoju: różnorodności i wysokiej jakości.

- W 2016 r. wprowadziliśmy nowości, takie jak Perry Lubelski czy Cydr Lubelski Miodowy Mocny z przyprawami, które zostały bardzo ciepło przyjęte. W 2017 roku będziemy się koncentrować na rozwoju dystrybucji i promocji pełnej oferty Cydru Lubelskiego. Stawiamy na strategię „bogactwa cydrów” - rozszerzenia palety produktów i zapewnienia ich szerokiej dostępności. Wierzymy, że będzie ona świeżym impulsem do rozwoju całej kategorii. Szczegóły naszej letniej kampanii przedstawimy na konferencji prasowej pod koniec kwietnia – zapowiada Robert Walewski.

Mat. prasowe Kuźnia PR

Przeczytaj również:

Targi expoSE & expoDirekt 2025: innowacje, efektywność i zrównoważony rozwój w produkcji szparagów i owoców jagodowych

10 październik 2025
W dniach 19–20 listopada 2025 roku w centrum wystawienniczym Messe Karlsruhe. Na powierzchni 25 000 m² zaprezentowane zostaną innowacje i sprawdzone rozwiązania podczas 29. edycji expoSE – wiodących w Europie targów poświęconych produkcji szparagów i owoców jagodowych – oraz 14. edycji expoDirekt, największych w Niemczech targów bezpośredniego marketingu produktów rolnych. »

Międzynarodowa Konferencja i Wystawa Petrochemiczna PCCF 2026 – New Delhi, 10–11 marca 2026

10 październik 2025
W dniach 10–11 marca 2026 roku w New Delhi (Indie) odbędzie się International Petrochemistry Conference & Exhibition (PCCF 2026) – jedno z najważniejszych wydarzeń branży petrochemicznej i chemicznej w Azji Południowej. Organizatorem wydarzenia jest IONEX Technology, a konferencja zgromadzi przedstawicieli przemysłu, nauki, administracji i biznesu z całego świata. »

Targi dla producentów szparagów i owoców jagodowych – expoSE & expoDirekt | 19–20 listopada 2025 | Messe Karlsruhe, Niemcy

9 październik 2025
Około 420 wystawców z 16 krajów weźmie udział w targowym duecie expoSE & expoDirekt, który odbędzie się w dniach 19–20 listopada 2025 r. w centrum wystawowym Messe Karlsruhe. Na powierzchni około 25 000 m² zaprezentują się wystawcy podczas 29. edycji expoSE – wiodących w Europie targów poświęconych produkcji szparagów i owoców jagodowych – oraz 14. edycji expoDirekt, największych w Niemczech targów marketingu bezpośredniego w rolnictwie. »
Partnerzy