Nowe partnerstwo sportowe z Berlin Tennis Open i SanLucar Ladies Open

5 czerwiec 2025

The leading brand for fruit and vegetables, SanLucar, is enhancing its sports partnerships in 2025 with new tennis collaborations in Germany. The brand is partnering with the Berlin Tennis Open from June 14-22 and the SanLucar Ladies Open in the city of Aschaffenburg from July 7-13. Both tournaments showcase elite athletic performance, international stars, and promote a healthy, joyful lifestyle on and off the court.

The Berlin Tennis Open, a WTA 500 tournament held at the historic Steffi Graf Stadium, brings together the world's best female tennis players to compete for the title on the grass. Among the participants are: Aryna Sabalenka (World No. 1, US Open Champion), Madison Keys (Australian-Open-Champ 2025), Coco Gauff (WTA Finals Winner 2024), and Eva Lys, promising German tennis player. A total of 16 of the world's 18 best players will compete in the renowned tournament. SanLucar will be present with fresh fruit offerings, its own experience stand, and activities for players and guests.

Just a few weeks later, another highlight follows: the SanLucar Ladies Open -renamed after the fruits and vegetables premium brand- that will take place in the city of Aschaffenburg in Northern Bavaria (Germany). This international ITF W50 tournament is supported by the German retailers EDEKA Stenger and Frischezentrum Melzig, together with SanLucar, as main sponsor, emphasizing the company’s commitment to junior sports and the promotion of young talents. Numerous up-and-coming players from Germany, Europe and overseas will compete for important world ranking points and prize money of 40,000 US dollars. The tournament offers not only first-class tennis on clay, but also a varied program for the whole family, including healthy snacks, children's activities and meetings with the players.

“Sport and tennis stand for fairness, passion, fun, healthy nutrition and international diversity – values that SanLucar also embodies,” says Armin Rehberg, CEO of SanLucar. “We are delighted to be able to contribute to two such special tournaments with our support and wish all participants lots of fun. Both events are very different and demonstrate once again that, regardless our international focus, SanLucar remains dedicated to our key regions in Germany, being deeply committed to this traditional market for our products ,” says Rehberg.

Przeczytaj również:

ASIA FRUIT LOGISTICA uruchamia program Meet Ups 2026 – nowy etap integracji branży w kluczowych rynkach Azji

18 grudzień 2025
Po bardzo udanej edycji w 2025 roku, która połączyła liderów branży w pięciu kluczowych krajach, cykl Meet Ups powraca w jeszcze bardziej rozbudowanej formule. W minionym roku wydarzenia odbyły się m.in. w Indiach, Wietnamie, Tajlandii i Chinach, gromadząc ponad 2 200 profesjonalistów, oferując 80+ godzin networkingu oraz wystąpienia 90 czołowych ekspertów rynku świeżych produktów. »

Podczas targów Macfrut 2026 wystawa Plant Nursery skupi uwagę na całym łańcuchu szkółkarskim

17 grudzień 2025
Plant Nursery to wystawa poświęcona innowacjom w branży szkółkarskiej, koncentrująca się na globalnych nowościach w uprawie awokado i mango, a także mniej popularnych gatunkach owoców tropikalnych i subtropikalnych, ekologicznej produkcji szkółkarskiej, podkładkach, innowacjach ogrodniczych oraz prawach do odmian roślin. Wydarzenie odbędzie się w dniach 21–23 kwietnia 2026 r. w Rimini Expo Centre »

José Manuel Molina zwycięzcą XV Konkursu Kreatywnej Kuchni z Granatem Mollar de Elche

17 grudzień 2025
Młody szef kuchni z Malagi, José Manuel Molina z restauracji La Brasería de Carmen w Torre de Benagalbón, został zwycięzcą XV edycji Konkursu Kreatywnej Kuchni z Granatem Mollar de Elche, który odbył się w renomowanej restauracji La Finca prowadzonej przez Susi Díaz (1 gwiazdka Michelin). Zwycięski talerz zatytułowany „Ganbatte” – japońskie słowo oznaczające rozwój osobisty i ewolucję – zachwycił jury oryginalnym połączeniem smaków. »
Partnerzy