SIAL Paris organizuje SIAL SUMMITS i pierwszą edycję nagrody CSR „SIAL For Change” w nawiązaniu do tematu przewodniego „Own the Change”.
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) jest sercem misji targów SIAL Paris i wpływa na każdy aspekt wydarzenia, od SIAL Talks i konkursów po doświadczenia na targach.SIAL z determinacją stara się sprostać wyzwaniom jutra związanym z ochroną środowiska i żywnością.
Przejrzystość ma fundamentalne znaczenie dla SIAL, podobnie jak pozytywny wpływ, jaki targi mają wywrzeć na ekosystemy. SIAL Paris uruchamia dwie nowe inicjatywy: nagrodę „SIAL For Change” i „SIAL SUMMITS”.
SIAL Paris ogłasza nagrodę CSR „SIAL For Change”.
W nawiązaniu do tematu „Own the Change”, SIAL Paris, we współpracy z firmą konsultingową w zakresie CSR Hyssop, z dumą ogłasza swoją pierwszą nagrodę poświęconą społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR): SIAL For Change. Nagroda ta podkreśla zaangażowanie SIAL Paris w zachęcanie do zrównoważonych i odpowiedzialnych praktyk w światowym przemyśle spożywczym.
Celem SIAL For Change jest nagradzanie wystawców, którzy włączyli CSR do swoich strategii, przyczyniając się w ten sposób do stworzenia bardziej sprawiedliwej i bardziej przyjaznej dla środowiska przyszłości. Nagroda jest dostępna dla wszystkich zarejestrowanych wystawców, a opłaty za udział są wliczone w opłatę rejestracyjną. Uczestnicy mogą zaprezentować swoje innowacje i dobre praktyki w zakresie CSR.
Kryteria wyboru: Kandydaci będą oceniani według pięciu filarów CSR:
Kluczowe daty:
Widoczność i rozpoznawalność :Wstępnie wyselekcjonowane firmy i zwycięzcy skorzystają z dobrej widoczności przed, w trakcie i po targach, w tym relacji w mediach, możliwości wykorzystania logo „Selection – SIAL For Change 2024” oraz promocji za pośrednictwem różnych kanałów.
Więcej informacji na temat Sial For Change można znaleźć na stronie internetowej targów SIAL Paris.
Partner SIAL:Hyssop
Aby połączyć swoją wiedzę z zakresu branży spożywczej z doświadczeniem CSR renomowanej firmy doradczej, SIAL nawiązały współpracę zHyssop.Misją Hyssop jest opracowaniekryteriów przyznawania nagrody i całkowicie niezależna ocena wniosków.
Hyssopto firma zorientowana na działanie, która przedkłada konkretne czynności nad wielkie przemówienia.To zgrany zespół ekspertów technicznych specjalizujących się w CSR, strategii marki i odpowiedzialnej komunikacji. Hyssopwspiera firmy w ich zrównoważonej transformacji w skali globalnej, jednocześnie dostosowując się do ich celów biznesowych.Agencja doradza obecnie bardzo zróżnicowanym firmom, od SNCF (Francuski przewoźnik kolejowy)po Jeff de Bruges, od Guerlain po Francuską Agencję ds. Różnorodności Biologicznej, z których wszystkie dążą do ograniczenia swojego negatywnego wpływu na środowisko i optymalizacji swojego wkładu społecznego.
Dzięki 20-letniemu doświadczeniu Hyssop wspiera inicjatywy takie jak audyty i plany działań w zakresie CSR, politykę odpowiedzialnych zakupów, plany działania dotyczące bioróżnorodności, dialogi z zainteresowanymi stronami, platformy treści i programy zaangażowania wewnętrznego.Hyssop pomaga odpowiedzialnym organizacjom w poszukiwaniu najlepszej ścieżki rozwoju.
SIAL SUMMITS: Świętowanie 60 lat doskonałości
SIAL SUMMITS upamiętniają sześć dekad doskonałości poprzez badanie kluczowych kwestii i innowacyjnych perspektyw kształtujących branżę spożywczą, zapewniając bezprecedensowe doświadczenie. Od niedzieli 20 października do wtorku 22 października 2024 r. odwiedzający będą mieli okazję uczestniczyć w konferencjach przygotowanych we współpracy z partnerami strategicznymi SIAL i doświadczonymi ekspertami.
Odwiedzający będą mogli wziąć udział w czterech szczytach poświęconych głównym tematom: