SIAL Paris organizuje SIAL SUMMITS i pierwszą edycję nagrody CSR „SIAL For Change”

18 lipiec 2024

SIAL Paris organizuje SIAL SUMMITS i pierwszą edycję nagrody CSR „SIAL For Change” w nawiązaniu do tematu przewodniego „Own the Change”.

Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) jest sercem misji targów SIAL Paris i wpływa na każdy aspekt wydarzenia, od SIAL Talks i konkursów po doświadczenia na targach.SIAL z determinacją stara się sprostać wyzwaniom jutra związanym z ochroną środowiska i żywnością.

Przejrzystość ma fundamentalne znaczenie dla SIAL, podobnie jak pozytywny wpływ, jaki targi mają wywrzeć na ekosystemy. SIAL Paris uruchamia dwie nowe inicjatywy: nagrodę „SIAL For Change” i „SIAL SUMMITS”.

SIAL Paris ogłasza nagrodę CSR „SIAL For Change”.

W nawiązaniu do tematu „Own the Change”, SIAL Paris, we współpracy z firmą konsultingową w zakresie CSR Hyssop, z dumą ogłasza swoją pierwszą nagrodę poświęconą społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR): SIAL For Change. Nagroda ta podkreśla zaangażowanie SIAL Paris w zachęcanie do zrównoważonych i odpowiedzialnych praktyk w światowym przemyśle spożywczym. 

Celem SIAL For Change jest nagradzanie wystawców, którzy włączyli CSR do swoich strategii, przyczyniając się w ten sposób do stworzenia bardziej sprawiedliwej i bardziej przyjaznej dla środowiska przyszłości. Nagroda jest dostępna dla wszystkich zarejestrowanych wystawców, a opłaty za udział są wliczone w opłatę rejestracyjną. Uczestnicy mogą zaprezentować swoje innowacje i dobre praktyki w zakresie CSR.

Kryteria wyboru: Kandydaci będą oceniani według pięciu filarów CSR:

  1. Firma i CSR: Zarządzanie, zobowiązania wewnętrzne, odpowiedzialne zakupy.
  2. Innowacje i produkty: Odpowiedzialna innowacja.
  3. Zagadnienia sektorowe: Środowisko społeczne, inkluzywność, warunki pracy.
  4. Firma w społeczeństwie: zdrowie konsumentów, redukcja odpadów, zaangażowanie lokalne.
  5. Firma i SIAL: stoisko, transport.

Kluczowe daty:

Widoczność i rozpoznawalność :Wstępnie wyselekcjonowane firmy i zwycięzcy skorzystają z dobrej widoczności przed, w trakcie i po targach, w tym relacji w mediach, możliwości wykorzystania logo „Selection – SIAL For Change 2024” oraz promocji za pośrednictwem różnych kanałów.

Więcej informacji na temat Sial For Change można znaleźć na stronie internetowej targów SIAL Paris.

Partner SIAL:Hyssop

Aby połączyć swoją wiedzę z zakresu branży spożywczej z doświadczeniem CSR renomowanej firmy doradczej, SIAL nawiązały współpracę zHyssop.Misją Hyssop jest opracowaniekryteriów przyznawania nagrody i całkowicie niezależna ocena wniosków.

Hyssopto firma zorientowana na działanie, która przedkłada konkretne czynności nad wielkie przemówienia.To zgrany zespół ekspertów technicznych specjalizujących się w CSR, strategii marki i odpowiedzialnej komunikacji. Hyssopwspiera firmy w ich zrównoważonej transformacji w skali globalnej, jednocześnie dostosowując się do ich celów biznesowych.Agencja doradza obecnie bardzo zróżnicowanym firmom, od SNCF (Francuski przewoźnik kolejowy)po Jeff de Bruges, od Guerlain po Francuską Agencję ds. Różnorodności Biologicznej, z których wszystkie dążą do ograniczenia swojego negatywnego wpływu na środowisko i optymalizacji swojego wkładu społecznego.

Dzięki 20-letniemu doświadczeniu Hyssop wspiera inicjatywy takie jak audyty i plany działań w zakresie CSR, politykę odpowiedzialnych zakupów, plany działania dotyczące bioróżnorodności, dialogi z zainteresowanymi stronami, platformy treści i programy zaangażowania wewnętrznego.Hyssop pomaga odpowiedzialnym organizacjom w poszukiwaniu najlepszej ścieżki rozwoju. 

SIAL SUMMITS: Świętowanie 60 lat doskonałości 

SIAL SUMMITS upamiętniają sześć dekad doskonałości poprzez badanie kluczowych kwestii i innowacyjnych perspektyw kształtujących branżę spożywczą, zapewniając bezprecedensowe doświadczenie. Od niedzieli 20 października do wtorku 22 października 2024 r. odwiedzający będą mieli okazję uczestniczyć w konferencjach przygotowanych we współpracy z partnerami strategicznymi SIAL i doświadczonymi ekspertami.

Odwiedzający będą mogli wziąć udział w czterech szczytach poświęconych głównym tematom:

Przeczytaj również:

POLAGRA+TAROPAK = kompleksowe spojrzenie na sektor spożywczy

25 czerwiec 2025
W odpowiedzi na potrzeby rynku, Targi POLAGRA 2025 zostaną połączone z Targami TAROPAK – wydarzeniem w pełni dedykowanym rozwiązaniom opakowaniowym, etykietowaniu oraz logistyce. To wyjątkowa okazja, by w jednym miejscu zapoznać się z kompleksową ofertą dla całego łańcucha produkcyjnego – od surowców i technologii, przez przetwórstwo, aż po pakowanie i dystrybucję gotowego produktu. Dzięki tej synergii, producenci z różnych segmentów branży spożywczej będą mogli: znaleźć innowacyjne rozwiązania »

Świeże inicjatywy napędzają globalny wzrost na targach ASIA FRUIT LOGISTICA 2025

24 czerwiec 2025
ASIA FRUIT LOGISTICA zwiększa globalny handel dzięki nowym funkcjom i silniejszemu udziałowi międzynarodowemu. Targi ASIA FRUIT LOGISTICA 2025 szykują się do dynamicznej edycji AsiaWorld-Expo w Hongkongu w dniach 3–5 września, a globalny biznes świeżych produktów reaguje z impetem. Wystawcy z 41 krajów i regionów, 25 pawilonów narodowych. Tegoroczne wydarzenie wprowadza dwa zupełnie nowe fora: Frozen Fruit and Vegetables Forum pierwszego dnia oraz Nuts and Dried Fruit Forum drugiego dnia. »

Wyczekiwane targi branży spożywczej i napojów SIGEP Asia powracają

24 czerwiec 2025
SIGEP Asia, Speciality Food & Drinks Asia i Speciality Coffee & Tea Asia 2025, odbywające się w tym samym czasie co 6. edycja Restaurant Asia, zgromadzą i zainspirują najlepszych graczy branżowych i decydentów z całego łańcucha dostaw F&B i gastronomii. Priorytetowo traktując programowanie o dużym wpływie, wydarzenie wykracza poza tradycyjne stoiska handlowe, oferując dziesiątki dodatkowych wydarzeń, takich jak tematyczne salony, przejęcia barów, pokazy na żywo i kursy mistrzowskie. »
Partnerzy