Globalny handel przygotowuje się dla ASIA FRUIT LOGISTICA

17 lipiec 2024

More than 600 exhibitors from some 38 countries and regions already signed up to showcase their offerings at Asia’s premier fresh produce event.
 
ASIA FRUIT LOGISTICA is back in Hong Kong on 4-6 September 2024, bringing the global fresh fruit and vegetable business together and showcasing the entire value chain.
 
With less than two months to go before Asia’s premier fresh produce trade show opens its doors, exhibition space is almost sold out. More than 600 exhibitors from 38 different countries and regions are set to showcase their latest products and services at ASIA FRUIT LOGISTICA.
 
China is once again the single-largest exhibiting country, with a 10 per cent growth on last year, followed by Australia, the United States, Egypt and New Zealand as the top five exhibiting countries.

National and regional pavilions highlight global participation


 

Some 24 industry associations and groups have booked national or regional pavilions, including Australia, Belgium, Brazil, Canada, Chile, China, Ecuador, Egypt, France, Italy, India, Malaysia, Moldova, Mexico, New Zealand, the Netherlands, Peru, South Africa, South Korea, Spain, Turkey, Taiwan, the United States, and Vietnam.


Tunisia and Tanzania are both exhibiting for the first time at ASIA FRUIT LOGISTICA.

ASIA FRUIT LOGISTICA's exhibitor line-up features leading players from across the global fresh fruit and vegetable business. Exhibitors include Aartsen Asia, Aomori Apple, BayWa Global Produce/T&G Global, ClemenGold, Costa, Del Monte, Dole Asia, Driscoll’s, Evergood Corporation, Goodfarmer, Jingold, Joy Wing Mau Group, K-Berry, Mission Produce, Mr Apple, Pink Lady, Rockit Global, Sekoya Fruits, Sun Pacific and Zespri among others. 
 
ASIA FRUIT LOGISTICA is not just a business hub where contacts are made and results are achieved. It is also a source of inspiration and driver of innovation. From exciting new varieties to imaginative marketing strategies, the show covers the entire industry across its three exhibitor segments: fresh produce, machinery and technology, and logistics.
 
View the full exhibitor line up at the online catalogue.


Save up to 40 per cent on tickets
The ticket shop is open for ASIA FRUIT LOGISTICA. Visitors can purchase tickets now and save up to 40 per cent off the onsite rate. By securing tickets in advance, visitors not only save money but also bypass waiting times onsite.
 
Every ticket includes complimentary access to ASIAFRUIT KNOWLEDGE CENTRE, the brand-new content hub at ASIA FRUIT LOGISTICA featuring ASIAFRUIT CONGRESS, ASIAFRUIT BUSINESS FORUM and ASIAFRUIT SHOWCASE. Purchase tickets here.

Przeczytaj również:

Wizyta studyjna w Chinach: Niezapomniane przeżycie podczas CHINA MEET UP 2025

10 lipiec 2025
Wizyta studyjna w Chinach: Niezapomniane przeżycie podczas CHINA MEET UP 2025. Odwiedzający z całego świata zapisują się na rozszerzenie targów ASIA FRUIT LOGISTICA o Chiny. Dołącz do Wizyty studyjnej i Programu Premium Buyer, dopóki są wolne miejsca. Targi CHINA MEET UP 2025, oficjalne rozszerzenie targów ASIA FRUIT LOGISTICA o Chiny kontynentalne, powracają do Kantonu w dniach 8–9 września 2025 r. z dużym rozmachem i szerszym globalnym udziałem. WIZYTA STUDYJNA PO CHINACH oraz pierwszy w historii Puchar Golfa AFL Fresh Produce Reemoon. »

Pozostało tylko trzy tygodnie na rejestrację wystawcy na targi FRUIT LOGISTICA 2026

10 lipiec 2025
Targi FRUIT LOGISTICA, które odbędą się w Berlinie w dniach 4-6 lutego 2026 r., to wiodące targi branży świeżych produktów. Dzięki nowym formatom, możliwościom nawiązywania kontaktów na wysokim poziomie i globalnemu zasięgowi, jest to wydarzenie, którego nie można przegapić dla profesjonalistów z branży. Rejestracja trwa do 31 lipca 2025 r. Dzięki nowym formatom wydarzeń, edycja zapowiada się jako najbardziej wartościowa jak dotąd dla firm z całego świata. »

Emmeci świętuje 50 lat rzemiosła w zakresie opakowań premium

10 lipiec 2025
„Szczęście nie puka do drzwi, ono przychodzi w pięknym pudełku” – to hasło nadało ton imprezie Emmeci, która świętowała swoje 50-lecie, prezentując wyjątkowe, sztywne pudełko z suchym tłoczeniem, zaprojektowane przez artystę Pietro Terziniego, łączące włoski design, doskonałość inżynierską i artystyczną kreatywność. Czerwiec 2025 roku był punktem kulminacyjnym obchodów 50-lecia Emmeci. Florencki producent, spółka Coesia i światowy lider w sektorze maszyn pakujących premium, otworzył drzwi swojej siedziby w Cerreto Guidi dla klientów i partnerów na ekskluzywny Dzień Otwarty. »
Partnerzy