
Targi Gardenia - 18. urodziny: dojrzałość do zmian
26 marzec 2024
„Pełnoletność” to czas ważnych zmian – w przypadku Gardenii będzie ich wiele.
Przed nami XVIII edycja Międzynarodowych Targów Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu GARDENIA 2024.
Niewątpliwie warto zarezerwować tę datę w kalendarzu: 16-18 października będą należały do branży ogrodniczej.
Gardenia ukaże w tym roku swoją dojrzałą odsłonę:
ü powrót do pawilonów 7, 7A, 8, 8A oraz 6,
ü przeniesienie na dni robocze (środa-piątek, aby zmaksymalizować udział profesjonalnej publiczności),
ü mocny nacisk na pozyskanie zagranicznych zwiedzających,
ü innowacyjna organizacja ekspozycji,
ü strefy inspiracji – balkony, ogrody miejskie, restauracje i wiele innych,
ü salon dekoracyjny – rozwinięty o nowe strefy inspiracji i szerszą ekspozycję,
ü salon zoologiczny – nowy zakres tematyczny,
ü zaangażowanie właścicieli centrów ogrodniczych (w tym PSCO i DCO),
ü symbioza z Targami POLECO – największe i najważniejsze miejsce spotkań przedstawicieliinstytucji legislacyjnych, samorządów oraz reprezentantów świata biznesu, nauki i edukacji bezpośrednio związanych z branżą ochrony środowiska i gospodarką komunalną.
Ubiegłoroczna odsłona GARDENII udowodniła, że jest to najważniejsza impreza sektora ogrodniczego w Polsce i jedna z najbardziej rozpoznawalnych w Europie. Głównym założeniem tegorocznej edycji będzie zatem bogata ekspozycja, skupiona na różnorodności i nowościach branżowych, zwiększanie kompetencji osób funkcjonujących w branży ogrodniczej oraz skupienie na jakości zwiedzających. Mocnym punktem będą planowane strefy inspiracji oraz organizacja ekspozycji, w której przeprowadzona będzie rewolucja na skalę przełomu.
Gardenię 2023 odwiedziło 12 495 gości, również z zagranicy: Austrii, Białorusi, Czech, Chin, Niemiec, Estonii, Finlandii, Holandii, Łotwy, Litwy, Węgier, Mołdawii i Norwegii, w tym ok 30 uczestników programu Hosted Buyers.
Na targach stawili się przedstawiciele z większości sieci handlowych i dystrybucyjnych oraz największe centra ogrodnicze:
Bricomarche, Auchan, Lidl, PSB Mrówka, Materiały Budowlane Wesołek, Jucca, Dino Polska, Smurfit Kappa, Puratos, Leroy Merlin, Obi, Bricoman czy Jula.
WŚRÓD ZWIEDZAJĄCYCH TARGÓW GARDENIA 2024 ZNAJDĄ SIĘ:
- Centra ogrodnicze z Polski i zagranicy, m.in. z Niemiec, Szwecji, Holandii, Bułgarii, Rumunii, Turcji, Włoch, Danii czy Słowenii.
- Hurtownie artykułów ogrodniczych – polskie i zagraniczne.
- Właściciele i pracownicy sklepów internetowych z branży ogrodniczej.
- Kadra zarządzająca z największych sieci handlowych.
- Właściciele szkółek i gospodarstw ogrodniczych.
- Zagraniczni kupcy z programu Hosted Buyers, w ramach którego zapewniamy:
ü nawiązanie kontaktu
ü przejazdy i noclegi
ü indywidualny program zwiedzania i spotkań matchmakingowych
Wśród gości znajdują się dyrektorzy sprzedaży, kupcy i dyrektorzy ds zakupów, właściciele centrów ogrodniczych, sieci handlowych DIY, hurtowni, szkółek roślinnych.
TARGI GARDENIA 2024 TO:
- najważniejsza impreza sektora ogrodniczego w Polsce i jedna z najbardziej rozpoznawalnych w Europie. Umożliwiają zapoznanie się z najszerszą ofertą firm z branży ogrodniczej,
- spotkanie całej branży ogrodniczej w jednym miejscu,
- inna optyka na branżę ogrodniczą oraz organizację targów,
- spotkania z interesującymi ludźmi, którzy podzielą się wiedzą z zakresu ogrodnictwa,
- szansa na nowe kontakty biznesowe,
- konkurs o ZŁOTY MEDAL Grupy MTP,
- przestrzenie pokazowe, które tętnić będą inspiracjami, niebanalnymi rozwiązaniami
i innowacyjnymi pomysłami z każdego sektora ogrodniczego,
- bogaty program merytoryczny dla profesjonalnych zwiedzających,
- szkolenia, pokazy i warsztaty na żywo.
Intensywnie, branżowo, biznesowo – tak zapowiada się nowa odsłona Targów GARDENIA, które zlokalizowane będą w pawilonach: 7, 7A, 8, 8A oraz 6.
Przeczytaj również:

Food & Drinks Malaysia by SIAL, 1-3 July 2025 MITEC Kuala Lumpur
11 czerwiec 2025
Food & Drinks Malaysia by SIAL ma szansę stać się wiodącą wystawą żywności i napojów w Malezji i całym regionie - zapewniającą skoncentrowaną platformę dla branży w kierunku wejścia na rynek do bramy stolicy żywności Azji - Malezji. Udział w targach daje wystawcom możliwość eksploracji przedsięwzięć biznesowych, nawiązywania kontaktów i nawiązywania partnerstw z malezyjskimi i międzynarodowymi firmami, inwestorami i agencjami rządowymi, wykorzystując dynamiczny rynek F&B i potencjał ekonomiczny ASEAN. »

Poznaj świat win i alkoholi - mistrzowska klasa Vinexpo 2025
9 czerwiec 2025
Poszerz swoją wiedzę dzięki Vinexpo India 2025 Masterclass Series, prowadzonej przez Vinexpo Academy, globalnie uznaną platformę edukacji, innowacji i spostrzeżeń branżowych. Pogłęb wiedzę o produktach dzięki fachowo prowadzonym degustacjom. Poznaj trendy rynkowe dzięki bezstronnym, wartościowym spostrzeżeniom. Bądź na bieżąco dzięki treściom opracowanym przez światowych ekspertów. Każda sesja prowadzona przez uznanych sommelierów, mistrzów destylacji »

FRUITNET i IFPA łączą siły, aby dostarczać wartościowe treści na ASIA FRUIT LOGISTICA PEET UP
7 czerwiec 2025
Fruitnet i IFPA przygotują program treści wypełnionych spostrzeżeniami na wiodącym międzynarodowym wydarzeniu dla branży świeżych produktów w Ameryce Łacińskiej
ASIA FRUIT LOGISTICA PERU MEET UP, zupełnie nowe międzynarodowe wydarzenie łączące handel eksportem świeżych produktów w Ameryce Łacińskiej z kluczowymi nabywcami z Azji i całego świata, rozpocznie się w Limie w dniach 28-29 października 2025 r. »