Lidl Polska stawia na polskie wino

10 marzec 2024

Wino musujące z polskiej winnicy, półwytrawny solaris od regionalnego winiarza?Już wkrótce klienci Lidl Polska znajdą na stronie www.winnicalidla.pl ciekawe propozycje napojów gronowych z rodzimych winnic. Firma została Partnerem Strategicznym Targów Polskich Win i Winnic WINO oraz nawiąże współpracę z laureatem Konkursu Win Polskich WINOPL 2024.

Z każdym rokiem w Polsce przybywa coraz więcej winnic. Wśród propozycji rodzimych win dostępnych na rynku, konsumenci mogą wyłapać coraz ciekawsze perełki o nietuzinkowym charakterze i wysublimowanym smaku. Lidl Polska jako firma społecznie odpowiedzialna, swoją ofertę produktów tworzy w oparciu o współpracę z lokalnymi, polskimi producentami.Teraz firma planuje rozszerzyć sieć partnerów biznesowych o polskie winnice i kontynuować sprzedaż ich wina, zarówno w ramach sklepów stacjonarnych w charakterze akcyjnym, jak i portalu rezerwacyjnego, WinnicaLidla.pl.

- Objęcie partnerstwem strategicznym Targów Polskich Win i Winnic WINO oraz decyzja o ufundowaniu nagrody w Konkursie Win Polskich WINOPL 2024wpisuje się w strategię biznesową Lidl Polska. Naszasieć aktywnie współpracuje z polskimi dostawcami, promując szeroko ich produktypodkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR Lidl Polska.Jesteśmy pełni uznania dla polskiego winiarstwa, którerozwija się w sposób dynamiczny.Nieustanny proces profesjonalizacji produkcji w połączeniu z determinacją winiarzy i odwoływaniem się do natury, lokalnych tradycji i inspiracji sprawiają, że polskie wina wzmacniają swoją markę oraz ugruntowują pozycję na światowej scenie.

Grupa MTP również od kilku lat mocno wspiera branżę winiarską i jej rozwój – jest organizatorem Targów Polskich Win i Winnic WINO, a także Konkursu Win Polskich WINOPL

Trudno o lepszy impuls dla polskiego winiarstwa od naszej współpracymówi Dariusz Wawrzyniak, Dyrektor Grupy Produktów Grupy MTP. – Bardzo nas cieszy, że obrany kilka lat temu kierunek wydarzenia, oprócz bardzo dobrego odbioru przez producentów, zyskał uznanie najlepiej ocenianej sieci przez klientów, czyli Lidla. Od lat obserwujemy, że sieć bardzo mocno wspiera właśnie lokalnych, polskich producentów, co idealnie komponuje się z wizją targów i wspieraniem rodzimego rynku winiarskiego – podkreśla.

Lidl Polska fundatorem nagrody w Konkursie Win Polskich WINOPL 2024

Wydarzeniem towarzyszącym TargomPolskich Win i Winnic WINO jest Konkursu Win Polskich WINOPL 2024. Pierwszy etap konkursu odbył się w połowie lutego – przez ponad tydzień znakomici polscy sommelierzyoceniali nadesłane licznie przez lokalne winnice propozycje napojów gronowych. Najlepsze i wyróżnione wina zostały zakwalifikowane do drugiego etapu Konkursu, którego finał zaplanowano na 15 marca.W jury konkursowym zasiądą m.in. przedstawiciele i eksperci Lidl Polska i to oni wybiorą najciekawsze wydania smakowe. Producenci wyróżnionych trunków mają szansę na kontrakt z siecią o wartości 10 000 zł na dostawę wina.

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w pierwszym dniu Targów Polskich Win i Winnic.

Lidl Polska jako Partner Strategiczny, zaangażuje się w program merytoryczny targów WINO. Tegoroczna, czwarta edycja odbędzie się w Poznaniu w dniach 21–23 marca. Jak zawsze zgromadzi dziesiątki winnic i tysiące gości skuszonych smakami rodzimych trunków, mogących śmiało konkurować w winami z całego świata.

Więcej informacji: www.targiwino.pl

Przeczytaj również:

POLAGRA+TAROPAK = kompleksowe spojrzenie na sektor spożywczy

25 czerwiec 2025
W odpowiedzi na potrzeby rynku, Targi POLAGRA 2025 zostaną połączone z Targami TAROPAK – wydarzeniem w pełni dedykowanym rozwiązaniom opakowaniowym, etykietowaniu oraz logistyce. To wyjątkowa okazja, by w jednym miejscu zapoznać się z kompleksową ofertą dla całego łańcucha produkcyjnego – od surowców i technologii, przez przetwórstwo, aż po pakowanie i dystrybucję gotowego produktu. Dzięki tej synergii, producenci z różnych segmentów branży spożywczej będą mogli: znaleźć innowacyjne rozwiązania »

Świeże inicjatywy napędzają globalny wzrost na targach ASIA FRUIT LOGISTICA 2025

24 czerwiec 2025
ASIA FRUIT LOGISTICA zwiększa globalny handel dzięki nowym funkcjom i silniejszemu udziałowi międzynarodowemu. Targi ASIA FRUIT LOGISTICA 2025 szykują się do dynamicznej edycji AsiaWorld-Expo w Hongkongu w dniach 3–5 września, a globalny biznes świeżych produktów reaguje z impetem. Wystawcy z 41 krajów i regionów, 25 pawilonów narodowych. Tegoroczne wydarzenie wprowadza dwa zupełnie nowe fora: Frozen Fruit and Vegetables Forum pierwszego dnia oraz Nuts and Dried Fruit Forum drugiego dnia. »

Wyczekiwane targi branży spożywczej i napojów SIGEP Asia powracają

24 czerwiec 2025
SIGEP Asia, Speciality Food & Drinks Asia i Speciality Coffee & Tea Asia 2025, odbywające się w tym samym czasie co 6. edycja Restaurant Asia, zgromadzą i zainspirują najlepszych graczy branżowych i decydentów z całego łańcucha dostaw F&B i gastronomii. Priorytetowo traktując programowanie o dużym wpływie, wydarzenie wykracza poza tradycyjne stoiska handlowe, oferując dziesiątki dodatkowych wydarzeń, takich jak tematyczne salony, przejęcia barów, pokazy na żywo i kursy mistrzowskie. »
Partnerzy