Lidl Polska stawia na polskie wino

10 marzec 2024

Wino musujące z polskiej winnicy, półwytrawny solaris od regionalnego winiarza?Już wkrótce klienci Lidl Polska znajdą na stronie www.winnicalidla.pl ciekawe propozycje napojów gronowych z rodzimych winnic. Firma została Partnerem Strategicznym Targów Polskich Win i Winnic WINO oraz nawiąże współpracę z laureatem Konkursu Win Polskich WINOPL 2024.

Z każdym rokiem w Polsce przybywa coraz więcej winnic. Wśród propozycji rodzimych win dostępnych na rynku, konsumenci mogą wyłapać coraz ciekawsze perełki o nietuzinkowym charakterze i wysublimowanym smaku. Lidl Polska jako firma społecznie odpowiedzialna, swoją ofertę produktów tworzy w oparciu o współpracę z lokalnymi, polskimi producentami.Teraz firma planuje rozszerzyć sieć partnerów biznesowych o polskie winnice i kontynuować sprzedaż ich wina, zarówno w ramach sklepów stacjonarnych w charakterze akcyjnym, jak i portalu rezerwacyjnego, WinnicaLidla.pl.

- Objęcie partnerstwem strategicznym Targów Polskich Win i Winnic WINO oraz decyzja o ufundowaniu nagrody w Konkursie Win Polskich WINOPL 2024wpisuje się w strategię biznesową Lidl Polska. Naszasieć aktywnie współpracuje z polskimi dostawcami, promując szeroko ich produktypodkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR Lidl Polska.Jesteśmy pełni uznania dla polskiego winiarstwa, którerozwija się w sposób dynamiczny.Nieustanny proces profesjonalizacji produkcji w połączeniu z determinacją winiarzy i odwoływaniem się do natury, lokalnych tradycji i inspiracji sprawiają, że polskie wina wzmacniają swoją markę oraz ugruntowują pozycję na światowej scenie.

Grupa MTP również od kilku lat mocno wspiera branżę winiarską i jej rozwój – jest organizatorem Targów Polskich Win i Winnic WINO, a także Konkursu Win Polskich WINOPL

Trudno o lepszy impuls dla polskiego winiarstwa od naszej współpracymówi Dariusz Wawrzyniak, Dyrektor Grupy Produktów Grupy MTP. – Bardzo nas cieszy, że obrany kilka lat temu kierunek wydarzenia, oprócz bardzo dobrego odbioru przez producentów, zyskał uznanie najlepiej ocenianej sieci przez klientów, czyli Lidla. Od lat obserwujemy, że sieć bardzo mocno wspiera właśnie lokalnych, polskich producentów, co idealnie komponuje się z wizją targów i wspieraniem rodzimego rynku winiarskiego – podkreśla.

Lidl Polska fundatorem nagrody w Konkursie Win Polskich WINOPL 2024

Wydarzeniem towarzyszącym TargomPolskich Win i Winnic WINO jest Konkursu Win Polskich WINOPL 2024. Pierwszy etap konkursu odbył się w połowie lutego – przez ponad tydzień znakomici polscy sommelierzyoceniali nadesłane licznie przez lokalne winnice propozycje napojów gronowych. Najlepsze i wyróżnione wina zostały zakwalifikowane do drugiego etapu Konkursu, którego finał zaplanowano na 15 marca.W jury konkursowym zasiądą m.in. przedstawiciele i eksperci Lidl Polska i to oni wybiorą najciekawsze wydania smakowe. Producenci wyróżnionych trunków mają szansę na kontrakt z siecią o wartości 10 000 zł na dostawę wina.

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w pierwszym dniu Targów Polskich Win i Winnic.

Lidl Polska jako Partner Strategiczny, zaangażuje się w program merytoryczny targów WINO. Tegoroczna, czwarta edycja odbędzie się w Poznaniu w dniach 21–23 marca. Jak zawsze zgromadzi dziesiątki winnic i tysiące gości skuszonych smakami rodzimych trunków, mogących śmiało konkurować w winami z całego świata.

Więcej informacji: www.targiwino.pl

Przeczytaj również:

Food Africa i pacprocess MEA 2025: Napędzając rozwój regionalnego handlu i przemysłu

11 lipiec 2025
W swoich jubileuszowych 10. i 6. edycjach, targi Food Africa oraz pacprocess MEA odbędą się w dniach 9–12 grudnia 2025 r. w Egypt International Exhibition Center (EIEC). Te międzynarodowo cenione wydarzenia stały się wiodącymi platformami dla przedstawicieli sektora spożywczego, przetwórczego i opakowaniowego, oferując wyjątkowe możliwości rozwoju biznesu na rynkach Afryki i Bliskiego Wschodu. Food Africa umocniła swoją pozycję jako główna brama do dynamicznie rozwijającego się sektora spożywczego w Afryce. »

Wizyta studyjna w Chinach: Niezapomniane przeżycie podczas CHINA MEET UP 2025

10 lipiec 2025
Wizyta studyjna w Chinach: Niezapomniane przeżycie podczas CHINA MEET UP 2025. Odwiedzający z całego świata zapisują się na rozszerzenie targów ASIA FRUIT LOGISTICA o Chiny. Dołącz do Wizyty studyjnej i Programu Premium Buyer, dopóki są wolne miejsca. Targi CHINA MEET UP 2025, oficjalne rozszerzenie targów ASIA FRUIT LOGISTICA o Chiny kontynentalne, powracają do Kantonu w dniach 8–9 września 2025 r. z dużym rozmachem i szerszym globalnym udziałem. WIZYTA STUDYJNA PO CHINACH oraz pierwszy w historii Puchar Golfa AFL Fresh Produce Reemoon. »

Pozostało tylko trzy tygodnie na rejestrację wystawcy na targi FRUIT LOGISTICA 2026

10 lipiec 2025
Targi FRUIT LOGISTICA, które odbędą się w Berlinie w dniach 4-6 lutego 2026 r., to wiodące targi branży świeżych produktów. Dzięki nowym formatom, możliwościom nawiązywania kontaktów na wysokim poziomie i globalnemu zasięgowi, jest to wydarzenie, którego nie można przegapić dla profesjonalistów z branży. Rejestracja trwa do 31 lipca 2025 r. Dzięki nowym formatom wydarzeń, edycja zapowiada się jako najbardziej wartościowa jak dotąd dla firm z całego świata. »
Partnerzy