Caprichos del Paladar potwierdza sukces Burgood podczas 37. edycji Gourmets Show

30 kwiecień 2024

Murcjańska firma Caprichos del Paladar po raz kolejny podbiła publiczność swoimi ekskluzywnymi produktami podczas 37. Salonu Smakoszy. Ta edycja oznaczała konsolidację Burgood, innowacyjnego burgera z karczochami, który po przejściu innych międzynarodowych wydarzeń spotkał się z doskonałym przyjęciem na najbardziej ekskluzywnych targach wysokiej jakości żywności i napojów w Europie.

„Oferujemy zróżnicowany produkt, więc Salón Gourmets jest naszym naturalnym rynkiem. Tak naprawdę to tutaj praktycznie rozpoczął się nasz projekt dotyczący kwiatu karczocha i wiedzieliśmy jasno, że musimy być obecni przez kolejny rok” – przyznał Juan Marín, partner firmy.

Marín zapewnił, że Salón Gourmets „jest ważną wizytówką Madrytu, gdzie ponad 4000 restauracji konsumuje nasze produkty”. Caprichos del Paladar oferuje naturalne warzywa, zarówno kandyzowane, jak i mrożone, jako „zdrową” i ekskluzywną alternatywę. Podążając za tą linią, Burgood to burger wytwarzany wyłącznie ze świeżych karczochów, bez obróbki. Zawiera wyłącznie rozdrobniony karczoch, EVOO i naturalny zagęszczacz, przy założeniu stworzenia wysokiej jakości, autentycznego produktu w nowoczesnym formacie.

W tym sensie Marín zauważył, że starają się „ułatwić to naszemu klientowi, który jest restauratorem”.
Podczas wydarzenia, wśród produktów, które skupiły uwagę potencjalnych klientów, były burgood i kwiat karczocha.Jeśli chodzi o obecne trendy, wyróżnia się fakt, że konsument-smakosz jest skłonny zapłacić za wyróżniający się, zdrowy i naturalny produkt, który jest praktycznie przygotowany do dostarczenia.

„Udało nam się wykryć, czego pragnie konsument, i współpracujemy z naszym działem badań, rozwoju i innowacji oraz szefami kuchni, aby oferować naszym klientom produkty najwyższej jakości, nie tylko jeśli chodzi o karczochy, jako wizytówkę Caprichos del Paladar, ale także pieprzem czy karmelizowaną cebulą – podkreślał.

Firma w dalszym ciągu realizuje swoją politykę ekspansji i wzrostu, a w nadchodzących tygodniach zorganizuje serię wydarzeń w Meksyku. Ponadto w Salón Gourmets mogła nadal wzmacniać relacje z już istniejącymi klientami, jednocześnie nawiązując współpracę międzynarodową kontakty m.in. na rynku meksykańskim, kubańskim, chilijskim, niemieckim czy brytyjskim. „Te targi stały się miejscem spotkań nie tylko w kraju, ale także na arenie międzynarodowej” – zauważył.

Przeczytaj również:

Targi expoSE & expoDirekt 2025: innowacje, efektywność i zrównoważony rozwój w produkcji szparagów i owoców jagodowych

10 październik 2025
W dniach 19–20 listopada 2025 roku w centrum wystawienniczym Messe Karlsruhe. Na powierzchni 25 000 m² zaprezentowane zostaną innowacje i sprawdzone rozwiązania podczas 29. edycji expoSE – wiodących w Europie targów poświęconych produkcji szparagów i owoców jagodowych – oraz 14. edycji expoDirekt, największych w Niemczech targów bezpośredniego marketingu produktów rolnych. »

Międzynarodowa Konferencja i Wystawa Petrochemiczna PCCF 2026 – New Delhi, 10–11 marca 2026

10 październik 2025
W dniach 10–11 marca 2026 roku w New Delhi (Indie) odbędzie się International Petrochemistry Conference & Exhibition (PCCF 2026) – jedno z najważniejszych wydarzeń branży petrochemicznej i chemicznej w Azji Południowej. Organizatorem wydarzenia jest IONEX Technology, a konferencja zgromadzi przedstawicieli przemysłu, nauki, administracji i biznesu z całego świata. »

Targi dla producentów szparagów i owoców jagodowych – expoSE & expoDirekt | 19–20 listopada 2025 | Messe Karlsruhe, Niemcy

9 październik 2025
Około 420 wystawców z 16 krajów weźmie udział w targowym duecie expoSE & expoDirekt, który odbędzie się w dniach 19–20 listopada 2025 r. w centrum wystawowym Messe Karlsruhe. Na powierzchni około 25 000 m² zaprezentują się wystawcy podczas 29. edycji expoSE – wiodących w Europie targów poświęconych produkcji szparagów i owoców jagodowych – oraz 14. edycji expoDirekt, największych w Niemczech targów marketingu bezpośredniego w rolnictwie. »
Partnerzy