Żywiec Zdrój Mocny Gaz z nową odsłoną kampanii promującej orzeźwienie bez słodzenia

10 sierpień 2025

Żywiec Zdrój Mocny Gaz wraca w nowej, odświeżonej odsłonie z unowocześnionymi materiałami komunikacyjnymi, stawiając jeszcze mocniej na główny benefit produktu – intensywne orzeźwienie bez słodzenia. To już kolejny rok z rzędu, w którym marka wykorzystuje platformę „Moc orzeźwienia, zero słodzenia”. Konsekwentna komunikacja zaowocowała dotychczas już dwoma nagrodami Effie, co potwierdza jej skuteczność i przełożenie na wyniki biznesowe.

Siła w konsekwencji 

Marka w czwartym roku działań komunikacyjnych jeszcze mocniej stawia na orzeźwienie – zarówno w aspekcie komunikacyjnym jak i graficznym.

„Od kilku lat konsekwentnie budujemy naszą platformę komunikacyjną wokół jednego przekazu: Moc orzeźwienia, zero słodzenia. To spójne podejście nie tylko wzmacnia naszą markę, ale również skutecznie przekonuje coraz większą rzeszę konsumentów, że letnie orzeźwienie jest możliwe bez słodkich napojów gazowanych. Dodatkowo, dzięki kultowemu nawiązaniu do ‘Kilera’, skutecznie angażujemy zarówno młodszych, jak i starszych odbiorców, budując silną więź z marką” – mówi Magdalena Rajca-Siarkowska, Head of Marketing Żywiec Zdrój (grupa spółek DANONE). 

Kampania „Moc orzeźwienia. Zero słodzenia” już dwukrotnie zdobyła brązową statuetkę w prestiżowym konkursie Effie w kategorii napojów bezalkoholowych: w 2023 i 2024 roku. Jury podkreśliło spójność przekazu, efektywność działań marketingowych oraz długofalowe budowanie wizerunku marki.

Odświeżona forma, ten sam cel

W świecie dynamicznie zmieniających się platform digitalowych i rosnącej konkurencji o uwagę odbiorców, marki mają tylko chwilę, by zostać zauważone. Dlatego Żywiec Zdrój Mocny Gaz odświeżył całą identyfikację kampanii – dostosowując ją do współczesnych formatów i sposobów konsumpcji treści. Nowe materiały promocyjne są wizualnie atrakcyjniejsze, silniej eksponują produkt i orzeźwienie, a jednocześnie pozostają w pełni spójne z głównym przekazem kampanii. Marka dostosowuje się do szybko zmieniających się trendów w mediach społecznościowych, które są naturalnym środowiskiem odbiorców.

 „Naszym zadaniem było odświeżenie platformy Mocnego Gazu. Przy tak dobrze performującej i rozpoznawanej komunikacji, jedyne czego potrzebowaliśmy to jej orzeźwienia. Dodaliśmy nowe digitalowe bąbelki i mocne, wybijające się z zamętu wizualne komunikaty. I bez dodatkowego słodzenia, skupiliśmy się na podbijaniu głównego przekazu”.

- Adam Samsel, Strategy Director w Havas Warsaw

 

Orzeźwienie w nowym formacie

Kampania „Moc orzeźwienia. Zero słodzenia” obejmuje działania w telewizji, digital oraz social media. Zaplanowane zostały także działania influencerskie, gdzie kluczową rolę ogrywa Cezary Pazura, który jako Kiler Napojów Słodzonych w humorystyczny sposób pokazuje sposoby na prawdziwe orzeźwienie. W tym roku dołączyła do niego Agnieszka Dygant, wspólnie tworząc duet, który z lekkością rozprawia się ze słodzonymi nawykami.

Letnie działania marki dopełnia obecność jako jednego z głównych partnerów XIII edycji Kina na Leżakach – ogólnopolskiego cyklu filmowych wydarzeń plenerowych, budujących pozytywne skojarzenia z orzeźwieniem w przyjemnym, wakacyjnym kontekście.

Za odświeżenie materiałów była odpowiedzialna agencja Havas Warsaw i dom produkcyjny GoodFellas (postprodukcja BadiBadi). Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Mediacom.  Za część influencerską odpowiadała agencja Lettly. 

Przeczytaj również:

INTERPACKEXPO najważniejsze wydarzenie branży opakowaniowej w regionie Azji Centralnej

6 sierpień 2025
Międzynarodowa Wystawa INTERPACKEXPO-2025 powraca po raz ósmy. Organizatorem wydarzenia jest firma OOO International Expo Group. Dynamiczny rozwój gospodarczy Uzbekistanu oraz rosnąca liczba firm eksportujących swoje produkty tworzy zapotrzebowanie na innowacyjne rozwiązania opakowaniowe — nie tylko chroniące produkty, ale i pełniące rolę wizytówki marki. »

PERU MEET UP, aby zwrócić uwagę na innowacje i możliwości handlowe między Ameryką Łacińską, Azją i innymi krajami

24 lipiec 2025
Dostawcy świeżych produktów z Ameryki Łacińskiej nawiązują kontakt z globalnymi nabywcami podczas dwudniowego wydarzenia networkingowego i wymiany wiedzy — rejestracja dla gości branżowych i sponsorów już otwarta. Spotkanie ASIA FRUIT LOGISTICA PERU MEET UP po raz pierwszy zawita do Limy w dniach 28-29 października 2025 r., aby zaprezentować ofertę eksportową świeżych produktów z Ameryki Łacińskiej kluczowym nabywcom z Azji i całego świata. »

Anuga FoodTec India i Anuga Select India 2025 nadadzą kierunek przyszłości branży spożywczej i napojów w Azji Południowej

24 lipiec 2025
Najważniejsze wydarzenia branżowe w Azji Południowej dla branży spożywczej i napojów – Anuga FoodTec India i Anuga Select India – odbędą się w dniach 20-22 sierpnia 2025 roku w Bombay Exhibition Centre w Mumbaju. Organizowane przez Koelnmesse India, te dwie wystawy po raz kolejny zgromadzą pełne spektrum technologii, innowacji, produktów i rozwiązań dostawczych dla branży spożywczej i napojów, oferując niezrównaną platformę do nawiązywania kontaktów biznesowych i globalnej współpracy. »
Partnerzy